bogdan wst
Membru-
Content count
10 -
Joined
-
Last visited
Never
-
zol started following bogdan wst
-
bogdan wst started following zol
-
foarte frumos relatat! multumesc pentru prezentarea impresiilor tale despre S40.
-
si mai putin "vant" in masina la viteze mari
-
exact. mihai 845 - 3-arul l-am dat.
-
Bogdan G - vad in semnatura dumitale ca masina ta "a suferit" o oarecare modificare la rabanne?
-
mihai845 - un raspuns concret si la obiect. e39-le nu trebuie privit ca "nefiind" "din zilele noastre". mie personal, acest model de bmw mi se pare mult mai reusit (ca aspect si sentimentul de masina "teapana") decat e60 ... dar asta e o discutie care nu cred ca isi are locul aici. Intradevar cred si eu ca plusul pe care l-ai oferit tu bmw-ului in detrimentul lui S40, este motivat de diferenta dintre clase. Ar trebui comparat e90/92 cu S40. Vreau sa cred ca ambele sunt "pe acolo" d.p.d.v. al confortului. La manevrabilitate te referi la capacitatea de a efectua diferite manevre in spatii cu anumite restrictii sau la modul in care masina "sta pe drum"?
-
Va multumesc pentru promptitudinea de care ati dat dovada si pentru raspunsurile postate. In primul rand: - am fost azi la o reprezentanta VOLVO si am "pipait" S40-ul. Calitatea materialelor folosite la interior m-a impresionat pozitiv. Spatiul din interior/portbagaj este exact ceea ce imi trebuie mie. Usile se inchid bine (sunet infundat, desi nu sunt aplicate chedere si pe usi - ca la bmw, ci doar pe caroserie). Designul exterior/interior este elegant/sobru si confera un sentiment de relativa unicitate a masinii. Am inteles ca distributia se schimba la 80.ooo km !!! (desi la fostul meu pgt 406 2.0 hdi se schimba la 120.000 km), iar reviziile se fac la fiecare 20.ooo km. In al doilea rand: parola cred ca voi cauta 2.0d Bogdan G - am inteles deci ca sunt unele piesede VOLVO care se gasesc numai pe original. betty - sotia nu a condus bmw-ul mai nou, ci doar pe ala mai vechi (vreo 30 de minute) si nu prea are inca exercitiul condusului Nu am fost atent la reprezentanta la sistemul de montare al celor enumerate de tine (oglinzi, proiectoare, embleme, etc.). andy.ro - cand voi ajunge la bucuresti te voi contacta pentru un eventual drive-test. Diferenta dintre audi A4 si Volvo S40 este chiar asa de mare?! Daca da, in ce sens? vita_fresh2008- bmw-ul ofera mai putin confort si mai mult "feed-back" al carosabilului. Pentru acest lucru am pastrat celalalt bmw. As vrea ca S40-ul sa aiba o abordare mai "soft" al denivelarilor din carosabilul romanesc, din punctul de vedere al suspensiei si al modului in care aceasta lucreaza. thor4ever - 6/7 mil costa tot kitul de distributie (curea, role, pompa de apa)? Daca da, pretul este mai mult decat ok Planetarele "se duc" des? (intreb deoarece la bmw nu am astfel de probleme - trage spatele). Ambreiajul (disc/rulment presiune?) si volanta ... cam scump (se intampla des sa cada ambreiajul/volanta la S40? Nu vreau un Volvo cu putere mare. Am pastrat pentru acest lucru bmw-ul e30 (din 1989 - daca nu este contrar regulilor forumului, pot "urca niste poze cu el aici). Iti inchipui ca daca am avut bani de intretinut doua bmw-uri, voi reusi sa intretin si un bmw si un volvo (vis a vis de frica de a pica ceva). KPAX - bmw-ul tatalui tau este e46 sau e90 (modelul 1998-2005 de 150 cai, sau modelul 2004-2008 de 163 cai)?
-
ma refer la faptul ca, spre exemplu: un pivot la bmw tine 50 mii km - un pivot la vw tine 30 mii km. ma intereseaza daca piesele de volvo montate NOI, au o rezistenta in timp peste media altor marci. mersi.
-
de intretinut se va intretine. dar piesele? cad repede?
-
multumesc de sfaturi, dar ma intereseaza doar cum e S40-ul, deoarece va trebui ca si sotia sa conduca aceasta masina...si S60-ul e cam "mare" pentru ea deci ... parerile voastre despre daca se merita sau nu S40? Matrixxx asta o voi face. dar despre rezistenta in timp a unei astfel de masini imi puteti spune ceva? este o masina trainica? mersi. bafta.
-
Salutari colegilor posesori de volvo! Tocmai ce mi-am facut cont pe forumul acesta si, dupa cum spune titlul topicului, doresc sa aflu de la voi daca se merita sa trec de la bmw la volvo. Vreau sa va spun ca am avut peugeot 206 1.4 hdi NOU si 406 2.0 hdi din 2004 si am fost foarte multumit de motorizarile acestor masini. Din ce am citit/discutat cu diferite persoane, am inteles ca motoarele diesel facute de grupul peugeot sunt dintre cele mai bune diesel-uri din lume (si bmw-ul colaboreaza cu pgt in ceea ce priveste unele componente la diesel). Deasemenea, tocmai am vandut un seria 3 din septembrie 2001 (motor 2.0i - 143cai) si doresc sa achizitionez un Volvo S40 diesel 2007/2008 (deoarece mai am un bmw - e30 - ursulet) si doresc o masina mai noua, sigura si cu consum redus de combustibil. Cateva din intrebarile mele: - calitatea materialelor din interior este buna? (caut o masina care sa nu fie "de plastic" si sa scartaie la orice denivelare de carosabil) - S40-ul are probleme dese cu electronica? (cum au spre ex. masinile italiene) - sta bine pe mecanica? adica piesele sunt rezistente? (bucse/pivoti/capete bara, etc.) - pe fata are sistemul de "brate" de la "AUDI"? sau e simplu ca la bmw? - cam cati km "duce" un motor 1.6d sau 2.0d de pe S40? (in conditii de intretinere si stil de condus corespunzator) - la cati kilometri parcursi este necesara schimbarea kit-ului de distributie? - piesele "pe producator" sunt foarte scumpe? - este o masina rigida? sau are o suspensie mai "soft", pretabila la drumurile din Romania? - antifonarea este ok? se aud peste limita acceptabila zgomotele din exteriorul habitaclului atunci cand masina ruleaza pe sosea? Comparatia cu bmw-ul doresc sa o fac doar in ceea ce priveste calitatea materialelor din interiorul masinii si rezistenta/calitatea de masina - "tanc"(teapana), a unui Volvo S40. Nu vorbesc de performante motor/cutie, stabilitate, siguranta, etc. Scuze pentru lungimea mesajului. Doresc doar sa aflu cat mai multe si "mai convingatoare" informatii de la voi, despre acest model de Volvo. Va multumesc anticipat !