G M

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by G M

  1. salutare Am avut si eu probleme cu senzorul temp exterior o luase razna -25 ,dupa ce am citit  ce si cum se face am procedat la identificarea senzorlui -in oglinda din stanga aproape debaza,de prindere pe portiera partea de jos e un capac  care se desface fff usor ..in el este senzorul si da este turnat intr-un clei ..deci este fixat definitiv in capac ---nu aceti ce sa faceti ..gen curat sau altceva.......Bun apoi am incercat cu mufa de la balamale ---am tras siguranta  si fffff usor am scos mufa si dat cu spray contacte -nu a avut nici un efect.Apoiam trecut  sa dau capitonajul portierei jos acolo am identificat ffff usor mufa de a senzor ,se si vedea ca e oxidata am dat cu spray siiii.....s-a rezolvat  ...acum arata temp corect. Multumesc si mult succes 
  2.  Multumesc,nu e nici o problema,sunt de acord cu tine,sunt perfect constient ca nu le poti reprosa si demonstra nimic astora vis a vis de produsele astea ,dar eu o sa o fac pentru experienta noastra aici,macar sa nu se mai lase pacaliti si altii.apreciez tot efortul vostru din acest forum care zic eu mi-a fost si imi este de folos si poate ajutsi eu  cu ce pot ,deoarece dpdv - auto -nu prea sunt in masura sa dau sfaturi.Crede-ma sunt doar cu intentii bune si pozitive ,. 
  3. Eu nu pot sa te contrazic deocamdata  si nici tu, daca nu il folosesti regulat (este exact ca orice tratament care daca nu il incerci nu vei sti daca are efect sau nu asupra bolii respective ) eu unul vreau sa incerc sa il aplic regulat si daca e de bun augur sa va pot spune si voua  ce efecte are
  4. Corect,dar eu vorbesc de alt tip :http://www.wynns.eu/product/diesel-particulate-filter-regenerator/ care se pune in motorina
  5. Sigur,asta am si facut imediat ,(citind topicul facut de tine),acum am introdus din nou aditivul ce am spus ca il folosesc(recomandat pentru 3000km ) si vom vedea ....o sa revin cu alte informatii....
  6. Si uite canimic nu e intamplator,astazi veneam de la serviciu si am zis sa nu ma opresc sa mai  merg ceva  pe DN sa vad ce si cum......si ce zici dupa vreo  4-5 km am vazut cum a crescut consumul de la 4-6 la 8-9  si  un zgomot putin accentuat doar in momentul cand a inceput regenerarea, am mers  10-15 min pe automat 2500 turatii  pana cand a  revenit consumul la normal. Zic  eu ca e prima regenerare la careviau parte  in cunostinta de cauza ,deci  multumesc din nou.
  7. Multumesc Cristi  ,am citit topicul si am vizionat ,foarte folositor,o sa fiu si eu fff atent mai ales ca sambata plec spre Bucuresti . respect
  8. Da,ar fi foarte importanta sa imi dau seama cand incepe regenerarea dar ...chiar nu imi pot da seama ( nu observ crestere de turatie ,de consum ) ..ce altceva ar mai putea fi?restul cu plimbarea odata inceputa nu mi-ar fi greu ..as accepta ca sa fie totul ok
  9. Salutare Revin dupa ceva timp sa informez ca deocamdata problema mea prezentata cu ceva timp in urma s-a rezolvat printr-o regenerare fortata din computer ,au disparut toate erorile si deja am 3500 cu ea,consumul e ok ,trage --de atunci merg mai turata cu ea in oras si in general dar am inceput sa folosesc solutie si pentru curatare DPF - Wynn's-. o sa va tin la curent cu ce o sa mai fie(  cred ca de perspectiva este o anulare  DPF). Multumesc ptr sprijin
  10. mltumesc'am verificat e ok
  11. pai nu stiu la ce te referi senzor de pozitie? alternator ce poate fi sa nu scoata cat trebuie? o sa arat la un electrician dupa ce fac schimbul, da cred ca la egr este electronica cu tot cu solenoid parca o sa vad
  12. multumesc pentru ajutorul acordat de -madluk-iata ce nereguli sau afisat prezentate in poze Ma poare ajuta cineva cu descifrarea lor si care ar fi calea de urmat pentru rezolvarea problemei
  13. eroare anti skid

    tijdelijk tradus din neerlandeza inseamna -temporar ,deci anti skid tjjdelijk-anti-alunecare temporar Am avut si eu eroarea in bord asta iarna dupa ce am pus caciucurile de iarna mi-a aparut de vreo 2 -3 ori ,n stiu daca faptul ca dadeam cu spatele de cateva ori in momentele acelea faceau sa dispara eroare (si eu aveam limitata pterea motorului).nu am mai avut probleme de atunci. poate tine de ABS nu ma pricep ,doar dau o parere neavizata.....
  14. ok multumesc pana am vazut nivel de ulei cred ca am facut aproape 100km ,sper sa nu fie foarte grav
  15. ok,multumesc luni ,marti in fct de programare o sa fac schimbul de ulei, Am uitat sa fac cunoscut ca am luat masina la 200.000 si acum am 213.000,deci se cam impune schimbul . Schimbul de ulei a fost facut imediat ce a fost cumparata in Suedia
  16. Salutare Sunt un proaspat posesor de Volvo V50 1.6d 2006 adusa octombrie 2014 din suedia ,toate ok pana acum cam 1 sapt si jumatate cand s-a aprins becul martor motor si turatia a fost limitata la 2900 ,motorul din cat imi dau seama merge corect sau la fel ca inainte ,porneste la fel ,nu scoate fum ...de cateva zile m-am uitat la nivel ulei si am vazut ca nivelul este crescut aproximativ 3 cm peste maxim. Intreb --o trag pe dreapta (Mai pot merge cu ea?) cum fac sa ajung la un tester -eventual La Bucuresti -Bogdan G- o pot solicita asa un drum ? am prin zona pe cineva pe care il recomandati? am un baiat la o reprezenntanta -seat, kia si nu mai stiu ce marci imi poate face o evaluare cat de cat pertinenta-?sa-il intreb dca detine citeam aici un tester VIDA? Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau recomandari ,va multumesc