-
Content count
37 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Iulian Puscasu
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Neamt
- Auto Opel Zafira B
- Fabricatie 2007
- Auto 2 Volvo V40
- Fabricatie 2 24
Recent Profile Visitors
1,144 profile views
-
Ajutor montare info center!
Iulian Puscasu replied to Vlad Precub's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Salutare, ai rezolvat pana la urma? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk -
Nimeni? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
Salutare, baieti. Am cautat tot felul de materiale despre problema asta pe internet dar nu e nimic concret. Asa ca am cautat diagrama electrica pentru v/s40 2002 si am gasit cablajul pentru ceasurile de bord. Dupa cum vedeti in poza, firul care mi.a ramas mie, cel albastru cu alb, se duce in ecu, mufa p, poz 15 Bineinteles ca dupa ce am vazut astea, astazi m.am apucat sa trag firul. Am desfacut capacul de sub bord si la mufa p din ecu, pozitia 15, era libera, asa ca acolo am tras firul albastru cu alb. Mufele maro, alb, galben s.au conectat exact dupa culori la ceasuri, si negru l.am pus pe firul negru de la mufa de la ceasuri, exact pe pozitia din diagrama. Am verificat si pozitiile firelor alb galben maro sunt bune, deci totul este bun, butonul info centre se aprinde. Daaar, tot nu merge, si ajung la concluzia ca ori e butonul defect, ori ceasurile n.au soft pentru BC, desi totusi in lumina soarelui se vad optiunile (l/100km, average l/100km, etc) pareri? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
Salutare, da volanul jos, masca de la ceasuri, masca de la coloana de directie si ia si verifica vizual cablurile, curata putin mufele. In cazul in care din nou face probleme, probeaza alt bord, insa vezi sa fie tot de diesel. Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
Am mai incercat sa leg butonul ala dar nu am reusit. Totusi am aflat de la george_s40 ca firele de la butonul Info Centre se leaga la firele care mi.au ramas de la ceasurile de bord. Astfel, din cele 4 fire ramase de la bord (maro, galben, alb, si alb cu negru), legand ce s.a potriviti la culoare cu firele de la butonul bc, mi.a ramas din mufele de la ceasuri doar alb cu negru pentru ca alb, maro si galben am si la butonul info centre. Deci, mi.a mai ramas alb cu negru de la ceasuri, si de la buton un fir negru (presupun ca masa, l.am pus temporar la un fir negru de la ceasuri) si inca unul albastru cu alb. Doar astea doua raman pana la urma deconectate (alb cu negru de pe ceasuri si albastru cu alb de la buton)....imi poate spune cineva ce sunt cu ele, de la ce sunt pentru ca am incercat sa.mi dau seama si nu reusesc. Bc tot nu merge....am mai invartit firele, am verificat culorile dar totul e ok la ceasuri. Ma gandesc ca poate nu sunt ceasurile prevazute cu bc, nu au soft sau cine stie...exista o metoda de a verifica? Totusi tind sa cred ca sunt compatibile pentru ca daca bate soarele pe display se vad optiunile alea cu l/100km, temp si ce mai e pe acolo de la bc. Si daca deconectez bateria pt cateva minute, cand o conectez si pun contactul prima oara imi da temp exterioara....eronat din cauza lipsei senzorului dar o da:)) dupa care apar 4 linii si asa ramane. Ceva idei?:)
-
Nu e problema, o rezolv eu. Oricum nu e graba mare, bine ca am pus ceasurile si merge totul ok. Ramane de pus bc.ul cand imi fac timp sa sap prin diagrame si prin bord:))) Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
Cam asa ma gandeam si eu, dar ai idee ce.s cu firele care mi.au ramas, unde duc si unde duc si cele 5 fire de la butonul info centre?
-
Ha ha, foaarte amuzant. Sa revenim la subiect. Dupa ce le.am pus de proba si am vazut ca ceasurile sunt ok si firele se potrivesc, m.am apucat si le.am lipit cum trebuie, le.am izolat, si am dat o tura cu masina. Totul merge ok, la frana de mana si la martorul bec ars erau cintacte imperfecte presupun pentru ca dupa ce am lipit totul pare sa mearga ok (acele de apa/kilometraj/turometru/motorina) am testat martorii pe care am putut si merg ( semnalizari, faza lunga, frana de mana, portiera deschisa, etc) deci in concluzie, totul pare sa mearga ok, in afara de martorul airbag care a ramas aprins, trebuie sa verific pe diagnoza despre ce e vorba. La computerul de bord.....cand o pornesc arata -40°C daca nu ma insel....dupa care "----", ceea ce nu ma mira pentru ca nu am buton conectat si ma gandesc ca firele care mi.au ramas de la bordul nou sa fie de la ecranul BC.ului, sin n.am avut fire la care sa le leg pentru ca vechiul meu bord nu avea display.
-
Salutare. Am facut eu astazi asta. Am luat ceasuri 2003....am pus firele pe culori dar mi.au mai ramas 4 fire de pe mufele noi (alb, galben, alb cu negru si maro). Tin sa precizez ca ceasurile sunt de diesel dar mufele le.a luat de pe alta masina si nu am idee daca era diesel sau nu. Dupa cum le.am pus, am probat si pare sa mearga ok turometru, temp apa, nivel combustibil, etc. Probleme....imi clipeste martorul bec ars, nu se aprinde martor cand trag frana de mana. Si inca ceva.....am cumparat si butonul pt computer de bord cu mufa si fire.....aveti idee unde duc firele? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
Am schimbat si plafonul deja. Da, am cortine, sips bags si alea frontale, dar mi.e cam frica de faptul ca n.are nimic de control/asistenta a stabilitatii, nu prea am condus iarna si mi.e sa n.am probleme. Presupun ca nu se poate monta un astfel de sistem, nu? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
@avx, sa stii ca si eu am fost de multe ori intrebat "e benzina, nu?". E foarte rafinat motorul. Masina nu e obosita, are 190000, si nu pot spune 100% ca sunt reali ca totusi traim in Romania si intermediarul roman, s-ar putea sa fi umblat la ei dar sunt sigur ca daca nu-s reali, sunt aproape de adevar pentru ca mansonul de la schimbator e impecabil, cauciucurile de la pedale nu sunt roase, scaunele nu sunt roase, rupte, portierele se inchid foarte usor, deci masina e foarte buna.Fostul proprietar pare ca a intretinut-o, motorul arata foarte bine, insa masina a fost radiata de fostul proprietar in italia din 2013 pana in acest an cand a cumparat-o romanul de la care am luat-o eu. In acesti 3 ani in care a stat cam in soare, s-a copt buretele la plafonul de pe care cadea panza, s-a copt volanul care era din spuma/cauciuc. Deja le-am schimbat si ma gandesc ca daca a stat atata timp sa nu fie si ceva pe la motor infundat, desi pe tester nu da erori. As vrea sa mai intreb ceva......eu pe panoul de clima nu am butonul "DSA".....cum aflu daca v-ul meu are ceva sisteme de siguranta, gen esp, abs cred ca are standard:) Nu cred ca o sa am drum la buzau prea curand, mi-ar face placere. Daca o sa am drum, cu siguranta va voi contacta. Sanatate!
-
Da' bine, nu ma astept sa.mi traga ca una de 150 de cai, dar parca si pentru 102 cp, are momente cand nu trage, in deal de ex daca sunt sub 2000, mai ca mai mult scade turatia, si mereu ii dau inferioara si facand o comparatie cu Zafira B parintilor 1.9 cdti de 120 de cai daca nu ma insel.....la cuplu nu se compara, trage mult mai bine Zafira, insa tot Volvo.ul imi place mai mult. Chiar daca si Zafira e foarte buna si nu mi.a facut niciodata probleme, V-ul cu 5 ani mai vechi, nu trage asa,dar se simte ca e mult mai rafinata, pare mai solida si se vede ca.i facuta cu simt de raspundere. Si sa spunem ca daca ar fi ceva defect de nu trage cum trebuie, ati avea idee cam ce ar putea fi? Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk
-
M-am exprimat gresit, voiam sa spun ca si la cel de 85 kw tot de la aceeasi turitie are cuplul max, adica de pe la 1700-1800rpm mi se pare. Doar ca cel de 85kw, pareca dupa 2800rpm incepe sa scada cuplul. Masina mea am cumparat-o nu de mult si eram ferm convins ca are 115cp, dar acum cand am tradus actele le-am investigat mai atent si am ramas putin dezamagit cand am vazut ca de fapt are 75kw, respectiv 102 cai:)). Oricum sunt foarte multumit de masina, nu scoate fum aproape deloc, extrem de putin, este foarte intretinuta, singura problema e ca mi se pare ca e putin lenesa, nu stiu care o fi cauza, abia daca simt dupa 2000 ca trage dar parca uneori nici atunci cum trebuie. Stiti cam care ar fi cauza?
-
Din cate vad, si la cel de 85kw este tot cam la fel plaja de turatie. Dar totusi mie mi se pare ca e cam puturos al meu v40. Si totusi pe diagnoza nu da erori, egr functioneaza in parametrii normali pe tester.
-
Si la asta de 102 cp cand ar trebui sa intre turbina in functiune? La mine abia dupa 2000rpm incepe sa traga, sub 2000 e puturoasa tare si ma gandesc sa nu fie ceva defect. Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk