Secareanu

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Secareanu

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 12/19/1956

Profile Information

  • Locatie Targu Mures
  • Auto Volvo V50 1.6D
  • Fabricatie 2009
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 
  2. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    Sunt curios, oare acest model are pompa de alimentare in rezervor? Nu se aude nici un zgomot cand pun contactul pe pozitia 2! De sub bancheta nu am acces la rezervor.    
  3. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    L-am schimbat cu un regulator second de la dezmembrari si apoi l-am pus inapoi pe cel vechi. Am schimbat si clapeta de acceleratie de la dezmembrari cu cea veche de pe masina, oricum schimbarile nu au dat rezultate pozitive.
  4. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    Am senzatia ca oprirea motorului este cauzata de cresterea consumului instantaneu de combustibil! Si tot asa, zero erori pe testere!  
  5. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    Am schimbat si tot asa se manifesta. Se opreste motorul, aparent fara motiv, iar dupa 2-5 minute reporneste la "sfert" !  
  6. Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

    Rog sa mi se spuna unde gasesc regulator fara pompa si codurile regulatorului si al pompei de inalta presiune. Seria VIN o gasiti mai sus!  
  7. Buna ziua! La Volvo V50 1,6D din 2009, de apoximativ 3 saptamani, ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Dupa o stationare mai indelungata(dimineata) pot face mai multi km in conditiile de mai sus. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo, nu dau nici o eroare. La service-urile din Tg.Mures, s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-cel vechi era putin atins-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. S-a incercat si alimentarea cu motorina dupa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Va multumesc! Seria VIN: YV1MW765292492010
  8. Buna ziua! La Volvo V50 1,6D din 2009, de apoximativ 3 saptamani, ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Dupa o stationare mai indelungata(dimineata) pot face mai multi km in conditiile de mai sus. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo, nu dau nici o eroare. La service-urile din Tg.Mures, s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-cel vechi era putin atins-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. S-a incercat si alimentarea cu motorina dupa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Va multumesc! Seria VIN: YV1MW765292492010
  9. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  10. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  11. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  12. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  13. Buna seara! La Volvo V50 1,6d din 2009, de apoximativ 3 saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo nu dau nici o eroare. In urma celor discutate la service-uri in Tg.Mures,  s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. La un service s-a verificat alimentarea cu motorina de langa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Seria VIN: YV1MW765292492010
  14. Turatie relanti 1500

    Am incercat sa editez postarea anterioara dar  nu am reusit. Userul caruia tin sa-i multumesc, si pe aceasta cale, este kecs. Scuze pentru eroare!
  15. Buna ziua, De cateva zile am observat un fenomen ciudat la masina mea Volvo V50 1.6D din 2009. La pornirea masinii, care se face prompt, fara probleme, turatia la ralanti este 800 ( zic eu normala) , dupa cateva manevre de circulatie care presupun  turarea motorului si schimbari de viteza, turatia de ralanti creste la 1500 unde se stabilizeaza. Daca motorul nu se mai ambaleaza peste 3000 ture/min dupa o perioada oarecare, turatia revine la normal. Prin amabilitatea user-ului keks de pe acest forum, am facut diagnoza cu testerul DICE care a afisat urmatoarele: Diagnozele au fost efectuate inainte de stergerea erorilor si dupa, cu turatia normala si la 1500 cu afisarea in bord a mesajului- minder motorvermogen- nu stiu ordinea in care s-au facut pozele. Am primit si o lista cu  cauze posibile pt. eroarea de la senzorul de pedala de acceleratie. Rog un sfat si o parere avizata in legatura cu acest fenomen. Va multumesc!