yitzack
Membru-
Content count
32 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout yitzack
-
Rank
Nou venit
- Birthday 04/23/1986
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto xc70
- Fabricatie 2005
- Auto 2 Bmw 520i
- Fabricatie 2 19
-
Din ce citesc pe net e boala cunoscuta asta cu rear diff leaking... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Am uitat sa intreb, cine pierde de obicei, Haldexul sau diferentialul spate? Sa stiu macar ce simering sa caut si sa comand. Ma gandesc sa desfac busoanele ambelor "diferentiale" si sa vad prin completare care pierde, dar cred ca diferenta este foarte mica iar posibilitatea de eroare, mare.
-
La drum lung este o placere la condus, indiferent daca e incarcata sau nu, mai ales acum cu 4x4. In oras, la speed bumpuri, canalizari, e barca in toata regula. Am facut pe weekend un drum de aproape 1000km si dimineata m-am uitat pe dedesupt si am vazut ca diferentialul Haldex este umed de ulei, nu picura nimic, doar umed. Pare ca se umezeste de undeva de deasupra busonului de umplere. Ma gandesc ca ar scapa pe la simering-ul de la diferentialul spate?
-
Acuma, la suspensia spate am constatat ca masina din fabrica a venit cu Nivomat. Fostul proprietar al masinii a montat (din nestiinta probabil) amortizoare noi 4C cu arcuri SH pentru4C. Daca nu ma insel arcurile de Nivomat nu merg la 4C si nici viceversa. Am comandat amortizoare noi stock si bineinteles ca nu se pupa cu arcurile de pe masina, astept acu si arcuri si sper ca flansele sa fie la fel, sa nu am surprize si aici. Imi ramane cu suspensia fata sa o dibuiesc. Ciudat e amortizoarele au acelasi cod cu un alt xc70 si de asta ma gandesc la arcuri.
-
Cu suspensie moale datorita faptului ca iti da senzatia de barca, iar articulatia rigida pentru ca preia socurile din drum destul de brutal. Mie imi da senzatia de barca pe valuri la apa mica printre bolovani. Ai dreptate in viraje insa este stabila atata timp cat nu sari calu. Referitor la faptul ca a mea este mai joasa, am comparat suspensia fata cu un alt xc70 si un v70 xc, ambele cu garda la sol ma mare un pic. Iar din ce stiu nu exista suspensii mai inalte deci presupun ca problema este la mine. Bogdan, tu ai vazut masina (argintie, de BG cu proprietar tulcean). Cand am plecat de la tine am plecat chitit sa rezolv tot ce era de rezolvat in urmatoarea saptamana dar prioritar financiar a fost cealalta masina cu care circul mai des si Volvo a ramas la coada. Acum m'am apucat de el, 4x4 merge, fluide, distributie, frane noi. Saptamana viitoare dupa Sf Maria rezolv si cu planetara cu joc in tripoda si imi ramane de facut doar suspensia care chiar nu imi place. Luna viitoare o inscriu pe RO si incerc sa intru cu ea la RAR 100% in parametrii.
-
Scuza'ti greselile. Nu mai pot edita. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Deschid acest topic incercand sa adun ceva informatii legate de cursa suspensiei stock (fara Nivomat si fara 4C) la xc70 2005. De cand am cumparat masina, am observat ca suspensia este foarte moale si la denivelari repetate masina intra in tangaj destul de mare (balans in jurul transversale). O alta observatie este ca masina mea este mai joasa fata de alte XC70 pe care am reusit sa le observ in trafic sau parcate. Initial am crezut ca sunt eu paranoia dar dupa ce am comparat cu alte 2 masini, V70 XC si un XC70 acelasi an, am observat ca cu toate ca codul de pe amortizoare este acelasi (pe arcuri nu am putut observa nimic), al meu XC70 este mai lasat cu vreo 3-4cm. Intrebare: Toate xc70 au suspensia moale si articulatia rigida? ciudata si incomoda combinatie. In timp, arcurile se lasa? Ma gandesc sa cumpar o suspensie noua, arcuri + amortizoare si as vrea ceva opinii inainte, sa nu ma apuc sa le pun si sa constat ca masina se comporta la fel. Ma gandesc ca poate e cineva pe forum care a avut mai multe XC70 uri si are termen de comparatie? Mai un BMW seria 5 din 1998 dar nu pot compara.. Saptamana viitoare voi face un test de eficienta al amortizoarelor.
-
Am incercat cu presa cu 2 gheara proptita pe dupa siguranta din interior..nici o sansa. Norocul meu a fost ca am gasit la un prieten o presa pentru "cracanat" tevi de evacuare. A functionat de minune. Dupa ce am "inflorit" presa in bucsa, am legat de ea o centura de vreo 2 metrii si dupa cateva minute de smucituri, a inceput sa miste..
-
Am avut o presa pentru bucsa. Fara presa, cred ca si acum trageam de ea. A iesit destul de greu, a intrat la fel de greu. Deci e bine Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Am dat jos cele 6 suruburi de la cardan si apoi am observat ca flansa este elastica si ca trebuie sa mai demontez si piulita mare sa o pot scoate + curatat vaselina si gresat la loc. La ora aia nu stiam cum sa termin mai repede sa merg sa dorm ca dimineata inapoi la lucru. Am schimbat ieri si distributie si bucsa unghiular si uleiuri. Ma gandesc ca la schimbul viitor de ulei motor, peste 10k km sa fac iar schimbul de ulei la Haldex, sa dau jos si pompa sa o curat. Acuma, are vreun rol anume noul design al capacului? La cum arata pare ca are rol de racire ?! Sincer, nu prea cred..
-
Voi reinvia un pic topicul. Aseara daca tot am schimbat bucsa de la unghiular, am schimbat si toate fluidele din motor, diferentiale si haldex. De lene, nu am demontat cardanul si in consecinta accesul la suruburile filtrului a fost greoi. Mai ales la cel de sus. Am facut asta la 2 am, dupa o zi de munca. Ideea este ca nu am reusit sa pun capacul cel nou la filtru, l'am curatat si refolosit pe cel vechi (capacul nou nu imi permitea sa strang de jos surubul de sus, flansa cardanului impiedicand orice tentativa de a lucra cum trebuie). Am scos cat am putut de mult ulei vechi (de culoare verzuie, relativ tulbure) iar pe filtru am gasit ceva urme de mizerie (din discuri cred). Iar daca tot am avut 1 litru de ulei la dispozitie, dupa ce a intrat vreo 0.6l, am mers cu masina cateva minute si apoi am scos iar din ulei si am completat cu ulei nou pana a inceput sa curga pe la buson. Sa imi fac griji ca nu am folosit capacul cel nou?
-
Rezolvat cu carcasa filtrului de aer scoasa. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Doar la Renault tot vad solutii pozitii din astea ciudate necesar pentru a fi adoptate intru schimbarea unor elemente banale, cum ar fi un bec. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Maine dimineata pe lumina voi scoate carcasa filtrului de aer si aia e. Nu's nici chitarist nici pianist Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hmm. Am eu mana prea groasa atunci