alinpc23
Membru-
Content count
33 -
Joined
-
Last visited
-
pana la urma am luat radiator nou 190 eu...in 2 ore l-am montat...ma saturasem sa merg ca, camila )
-
de la un volvo, e identic cu cel dinainte, bosh made in germany, era si radiatorul 35 de euro dar cred ca l-a rupt baiatul care-l dezmembra ca apoi a zis ca nu mai este
-
am gasit la dezmembrari motorasul 15 euro, l-am schimbat si acum totul e in regula
-
dai banii degeaba pe buson...pe el scrie clar 1,5 atm...atunci se deschide...problema e ca la tine nu sunt cele 1,5 atm in instalatia de racire...la mine era aceeasi problema pierdeam dar nu chiar asa ca tine oricum 2 3 sute de grame la un drum mai mare erau si ieseau prin crapatura de la vasul de expansiune... schimbat vasul cu unul de la dezmembrari cam o ora jumate plus cateva coliere noi si acum presiunea e in instalatie...dupa ce desfac busonul acum cateva valurete arata ca e presiune in instalatie
-
temperatura in bord este mare? instalatia de racire e sub presiune mare...la tine nu cred ca este asa ceva deoarece vasul de expansiune e crapat
-
tubul era made in germany...si scria pe el ca se poate folosi si preventiv...si a costat 10 eu...maine o sa ma uit pe tub si am sa scriu exact cum se cheama
-
am rezolvat problema relativ simplu...mi-a adus cineva un tub cu o substanta...l-am zbatut bine...am lasat m asina sa se incalzeasca, l-am turnat tot in vasul de expansiune, am inchis vasul si am forjat masina 20 de minute prin oras cu caldura deschisa...rezultat satisfacator radiatorul nu mai curge
-
vreau sa ma apuc sa-l demontez...a mai dat jos cineva radiatorul de apa?...imi poate zice cineva ceva ce poate sa ma ajute?
-
Am nevoie de niste sfaturi. Am observat ca imi lipseste antigel, apoi am observat fisura la radiator. Curge ca la o seringa cu ac.Ce sfaturi imi dati?
-
trebuie sa mentionez ca nu tot timpul face asa , in special dupa ce forjez putin masina prin oras...dar si asa cate o data face cate o data nu face...fara AC merge excelent nu e nici cea mai mica problema...problema apare cand mai apare un consumator puternic care este ventilatorul care porneste cand deschid AC-ul...este diferenta intre clapeta de relanti si motoras de relanti?
-
se intampla ceva ciudat...cand merg cu AC-ul deschis atunci cand schimb o treapta inferioara sau pun pur si simplu pe liber apare o subturatie a motorului care uneori duce la oprirea acestuia...cand merg fara AC pornit nu e nici o problema ...relantiul oscileaza intre 900 si 1000 dar cand e AC-ul pornit e 900 aproape constant...se mai intampla lucrul acesta cand accelerez brusc in gol si dau drumul repede la pedala de cateva ori, tot asa scade turatia apoi revine la normal...am curatat clapeta de acceleratie, clapeta de relanti, m-am uitat la mufe e totul in regula, am scos si senzorul de aer e si el ok...nu-mi dau seama de unde poate fi problema...daca are cineva o idee rog sa o impartaseasca cu mine
-
tot cu contactul pe pozitia 1 se monteaza la loc bateria....intai trebuie sa rezolvi defectiunea apoi sa stergi eroarea altfel nu dispare...off... chestia cu scosul bornelor pe mine ma ajutat si la reglarea relantiului..nu stiu cum dar a ajutat:P
-
cred ca piesa e destul de importanta...la mine de cand am pus la punct senzorul de temperatura, lucreaza si 15 minute dupa ce opresc motorul
-
cu, contactul pe pozitia 1 apoi am desfacut borna plus apoi minus....am lasat 2 ore cat am facut alte treburi:P...am conectat bateria la loc intai minus apoi plus...si asa au disparut erorile din diagnoza...tin sa precizez ca dispar doar erorile care sunt remediate...
-
nu gasesc siguranta la butonul ala, daca poate cineva sa-mi explice mai pe larg