V40 1.9D 95 cai din 1999 cumparat cu 140.000km in 2005; schimbat scaune, pus cu incalzire si piele, bancheta spate piele si fete usi piele de second hand, schimbat macarale usi spate cu motoare geamuri electrice, instalatia electrica venea din fabrica pregatita ptr geamuri electrice si in spate, deci trebuiau montate doar motoarele cu macara si mufat! Modificat frane fata cu discuri si etriere + placute de pe modelul T4 turbo 200 cai, schimbat placute spate, pus genti alu BBS si toba finala de pe acelasi T4 turbo 200 cai, eleron spate Sport Edition, montat faruri xenon originale T4, dar fara tot sistemul de reglaj automat inaltime faruri ca ma depasea lucrarea! Pana aici au fost doar mofturi si au fost destul de ieftine, fiind piese de second din dezmembrari. Singura avarie importanta a fost cutie viteze sparta (crapatura de vreo 13cm in carcasa provocata de caderea pinionului de a-5-a de pe ax! Banuiesc ca aceasta se datoreaza faptului ca la iesirea planetarei stanga din cutie aveam burduful rupt, nu am sesizat asta, am circulat pana am ramas fara ulei in cutie, cu supraincalzirea si suprasolicitarea corespondenta, drept urmare avarie de 150€ ptr a inlocui cutia cu una second!). In afara de avaria de cutie viteze, nimic altceva decat intretinerea necesara la kilometraj! Asta m-a determinat sa raman fidel marcii! Vandut in 2013 cu 298.000km
V70 D5 2004 163 cai automatic, cumparat cu 260.000km (avarie cutie de supape din cutia automatica reparata de proprietarul anterior cu factura si garantie!) in 2013, actual 337.000km; fara avarii grave, doar intretinerea corespunzatoare kilometrilor: ulei si filtre la 280.000km (am cumparat masina cu schimbul de ulei recent facut), din nou ulei si filtre, placute frana la 300.000km si suporti motor si cutie (probabil erau cei originali si s-a simtit imediat schimbarea), din nou ulei si filtru ulei + filtru aer + filtru motorina, amortizoare fata + brate si bielete fata + capeti de bara directie la 320.000km (din nou o schimbare imediata si spre bine!), kit distributie + pompa apa + kit curea serviciu si schimbat ulei cutie automatica la 336.500km. Momentan da mici batai de cap cu clima, ecranul computerului de bord si indicatorul de nivel combustibil, dar sper sa le rezolv cu putin ajutor din partea voastra, inainte sa ajung la disperare! In rest este ca un tanc!
Salutari tuturor din acest forum!