Sorin9308

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Sorin9308


  1. Salutari!

     

    Acum doua saptamani masina a inceput sa aiba un comportament ciudat si anume nu mai tinea relantiul, iar la turatii sub 1400 rpm parea sa se inece.

    In urma unei verificari am constatat ca de vina este regulatorul de combustibil.

    Problema este ca am comandat altul nou insa piesa nu se potriveste deloc. Voi atasa pozele mai jos.

    Va rog sa ma ajutati daca aveti idee de unde pot comanda sa vina piesa care trebuie.

    Totodata se pare ca problema mea mai veche cu ABS-ul este de la unul din senzorii de pe spate si totodata se pare ca acestia se schimba doar impreuna asa ca iar vin cu intrebarea pe acestia de unde sa-i comand astfel incat sa vina cei care trebuie?

    Cel scurt e cel de pe masina.

    VIN masina: YV1LZ4303W2448024

    An fabricatie: 1998

     

     

    IMG-20170228-WA0000.jpg

    IMG-20170228-WA0001.jpg


  2. Salutari,

     

    Astazi cand am pornit masina s-a aprins senzorul de ABS si cel de TRAC OFF. Prima data am crezut ca am atins din greseala cu mana butonul de TRAC OFF, dar am oprit-o si repornit-o si tot stau aprinsi senzorii. (cel de sonda Lambda ignorati-l). Am pus si o poza ca sa puteti vedea.

    De la ce ar putea fi?

     

    Va multumesc!

    2015-12-23 13.43.39.jpg


  3. Buna ziua,

     

    Masina mea (Volvo V70 1998 226cp T5 2.0t) are eroare in bord de sonda lambda. Am pus-o pe tester si are doua erori pe cea de-a doua sonda si inca una pe prima (care teoretic cica ar fi tot din cauza celei de-a doua) si as vrea sa imprumut una buna sa fac testul cu ea pentru a vedea daca este acea sonda de vina sau nu. 

    Va multumesc frumos.


  4. Multumesc!

    Cu mirosul s-a rezolvat, cu luminile s-a rezolvat, cu usile partial s-a rezolvat (mai am nevoie de broasca pentru usa din dreapta fata ca s-a rupt un pin in plasticul de la interior si nu mai arunca automat in sus incuietoare).

    Cu haionul se rezolva saptamana viitoare fiindca cred ca le-am gasit pe cele bune noi.

    A mai ramas acea fisura, care nu cred ca e fisura ci sonda lambda fiindca nu se aude nimic, dar am senzorul aprins de la sonda. O pun pe tester si rezolv si asta. In functie de ce este vorba, inlocuiesc cu piese noi fiindca nu-s asa scumpe.

    Ii voi face si toate schimburile saptamana viitoare sau aceasta depinde cand ajung: filtre, ulei, placute.

    In rest masina nu are nici o alta problema.

    Ii voi face si un detailing interior si la exterior sa o aranjez usor usor, dar pastrez totul stock OEM.


  5. Daca nu este singura, asa cum mi s-a precizat, imi cer scuze pentru dezinformare. Voi incerca sa schimb titlul!

    La cele doua daca le stiti proprietarii as aprecia daca as reusi sa dau de ei sa mai schimbam o parere/idee.

    Ce am mai observat la ea in cei cativa km rulati de cand o am:

    - pe undeva intra miros de gaze nearse in instalatia de aerisit (doar cand e pornita incalzirea/racirea)

    - vasul de lichid de parbriz scrie in carte ca are 4-5 litri, eu am pus 2 si aparent s-a umplut, dar senzorul de lichid este inca aprins, iar la stergatorul din spate nu curge

    Pentru poze, ii fac maine pe lumina.


  6. Salutari tuturor,

    De aceasta saptamana sunt noul posesor al unui Volvo V70 XC 2.0t din 1998 varianta de 226cp. (un lot cu un numar limitat fabricat doar pentru Italia)

    Masina a fost adusa in Romania din 2013 de catre proprietarul ei din Germania pentru a o pastra aici in tara dupa ce i-a refacut turbo-ul acolo. A renuntat la idee, ramanand in Germania asa ca a vandut-o cuiva din Bucuresti. In 2 ani de zile a rulat 12.000km in RO, proprietarul fiind mai mult plecat din tara. Acum a ajuns la mine tot din aceasta cauza ca va pleca pentru un an de zile si nu va mai avea nici o utilitate masina.

    In prezent are 234.000 km, motorul se prezinta intr-o stare foarte buna se aude si trage foarte bine.

    Ca si probleme identificate si ce urmeaza a fi rezolvate saptamana viitoare:

    - cele doua usi din dreapta nu se descuie decat de pe interior(nu se deblocheaza, ca dupa ce s-au deblocat se deschid normal)

    - conform proprietarului are o f mica fisura la galeria de evacuare

    - are lipsa un proiector (a intrat cu ea cand a parcat-o intr-un stalpisor de parcare si la spart)

    - haionul nu sta sus (coboara usor usor nu sta fixat)

    - un bec de la pozitie si unul de la faza lunga nu functioneaza

     

    Ca si impresii generale are foarte multe optiuni pentru vremea ei cel putin mie asa mi se pare:

    - aer conditionat cu reglaj pentru sofer si pasager (merge extraordinar aerul:)))

    - radio cu CD si caseta

    - computer de bord ce afiseaza consumul instant, mediu, range-ul, temperatura de afara si distantele parcurse

    - oglinzi electrice si incalzite

    - scaune reglabile pe inaltime, fata-spate, lombar si inclinatie

    - in rest nu stiu ca nu m-am mai uitat :))

     

    Revin cu impresii si poze imediat ce apuc sa o mai conduc.