Buna seara, Bine v-am gasit, sunt nou pe acest forum, tocmai m-am 'inrolat'. Am un Volvo V70 din 2001, 103 kw si am cateva probleme la el dar 3 nu-mi dau pace. Una dintre ele este beculetul motorului aprins urmat de mesajul "Sistema prossima motore tagliando".Am fost cu ea la tester, a pus baiatul testerul pe ea, mi-a spus ca turbo-ul nu baga destula presiune, am aflat care era problema : un furtun era copt si nu era conectat cu turbina, problema am rezolvat-o cumparand un furtun nou, nu a fost mare lucru.Eroarea a fost stearsa, masina acuma trage foarte bine.Beculetul nu mi s-a mai aprins pana de curand, dar nu simteam nimic schimbat la masina, adica trage tot la fel.Beculetul s-a stins dupa 5 minute.Si tot asa imi face cand are ea chef.Nu are un interval stabilit, daca ii dau talpa, pot sa ii dau pana in capat ca nu apare, apare doar cand are chef. O alta problema ar fi zgomotul si trepidatiile masinii.Daca o las sa steai la ralanti toate partile din masina tremura, am schimbat tampon motor spate, crezand ca asta va remedia problema, dar se pare ca nu.Nu stiu ce ar putea fi. Iar la viteze de peste 100 de km parca motorul are un alt sunet, parca ar hurui, trepidatiile nu se mai simt dar in schimb parca simt huruitul acela de la motor si in podul pedalier.Eu tind sa cred ca este ceva in neregula cu motorul, parca ar da sa zboare de la loc, asa zgomot face, oare este normal sa faca asa ? Nu vorbesc de viteze de 200 km/h ci de la 100 km/h in sus. O alta problema ar fi toba de esapament, la ralanti se aude normal dar cum am accelerat-o putin se aude ca si cum ar fi sparta, gaurita.M-am uitat sub ea, nu pare a fi sparta.Am citit pe un topic, ca cineva avea un surub de la toba rupt, o sa ma uit sa vad daca ar fi si in cazul meu. Scuzati-mi romanul, dar nu stiu ce sa fac in legatura cu aceste probleme.