Va salut din nou si va doresc un an mai bun si mii de kilometri fara probleme !!! Am reusit sa verific bujiile incandescente dar fara a le demonta, nu stiu sigur daca e ok dar va rog sa mi spuneti voi daca e bun asa. am folosit un cablu pe care l-am conectat la plusul bateriei si dupa ce am scos mufa de la cablajul bujiilor le-am luat la rand si la fiecare au aparut scantei. Din cate stiu la cele arse nu ar tb sa apara. Pana aici toate bune ,marea mea dilema a aparut ulterior cand am zis sa verific daca releul trimite curent catre bujii: la acea mufa care vine de la releu am pus un bec si i am dat o masa si apoi hai sa pun contactul. Partea interesanta aici apare: bag cheia in contact si se aprinde becul........am ramas masca....a stat aprins aprox 15s dupa care s a stins, mut cheia pe I , II, spirala din bord s a stins in secunda 2 , becul pe care l am pus nu s a mai aprins cand am pus pe II. Mentionez ca la verificarea asta moturul inca era cald cu apa la apx30/40*. Deci din punctul meu de vedere e rau pt ca nu ti poti da seama cat sa lasi cheia pe poz 0. Au fost zilele astea temperaturi de -10/-14, a pornit la a doua cheie .... Rugamintea mea pt cunoscatori e sa mi spuneti daca e normal sa functioneze astfel la volvo v50 2.0D sau e o probl la mine. Eu stiam ca dupa ce se stinge spirala din bord poti porni dar la mine deja in momentul ala bujiile cred ca sunt reci.