Red

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Red

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Craiova
  • Auto S40
  • Fabricatie 27
  • Fabricatie 2 0
  1. Turbina s40 1.6d

    Salutare. Am chemat un mecanic,  mi-a dat turul de la ulei jos,  a scos acea sita ( care erea imbaxita de ulei,  depunere, etc) ,  a dat capacul de la culbutori jos si a spalat cu 3-4 litri de motorina acolo....ca sa se spele si sa se curete culbutorii si baia. Mi-a montat filtrele de ulei si aer (noi),  a montat tubina,  a pus uleiul ce-l nou ( Castrol 5w-30 syntetic FST),  am pornit masina..... am lasat-o 5 minute sa mearga la relanti, si abea dupa toate cele petrecute, mi-a pus furtunele si conductele la tubina pentru a o pune in functiune. Masina mea este euro 3,  si (din fericire) nu este echipata cu filtru de particule.  Masina merge perfect si ma bucur ca am rezolvat problema ! Sper sa ajute posturile mele si alte persoane cu aceasta problema. Multumesc Midnight Caller pentru ajutor !.  
  2. Turbina s40 1.6d

    Si presupun ca in mers se face tot peste 4000 rpm si minim 10 minute de mers, nu?
  3. Turbina s40 1.6d

    Am intrebat un alt mecanic care spune ca s-a lovit si el de problema asta la un ford. Trebuie data baia jos, dpf....curatat....sorbul, sita si turu de ulei....spune ca dupa ce fac chestia asta trebuie montata turbina cu filtrele si uleiul, dup pusa pe tester pentru a da regenerare la dpf, trebuie sa stea ce-l putin 10 minute turata in 4200 de turatii si ca sunt sanse sa bubuie motorul....wtf !? Este adevarat ce mi-a spus acest asa zis "mecanic" ? Am nevoie de ajutorul vostru pentru ca sunt la a 3-a turbina si chiar nu mai stiu ce e de facut....
  4. Turbina s40 1.6d

    Nu am facut nici-una din operatiile pe care mi le-ai spus tu. Am intrebat mai multi mecanici, si fiecare a venit cu povestea lui. Ce-l care mi-a reconditionat turbina, dupa cum a vazut el geometria, mi-a recomandat sa dau baia jos, sa o curat, sa dau acea sita jos, si ca buba ar fii pe undeva pe undeva pe la retur. Nu stiu dupa cine sa ma mai iau....altii spun ca de la dpf, de la ulei, presiunea pompei, etc.... ultimul schimb l-am facut acum 1 luna jumate, cand am schimbat turbina, si fara sa stiu (in necunoastere de cauza) am bagat 5w-40 de la Wolf. Daca si ce-l care a reconditionat turbina mi-a spus acelazi lucru ca si tine, inseamna ca asta ar fii problema. O sa o duc la  cineva sa se ocupe de chestia asta, sa vedem daca este vreo schimbare. Multumesc !
  5. Turbina s40 1.6d

    Am uitat sa specific.... Masina are 220.000 de km la bord, reali. Am recondiționat turbina, si acum astept sa gasesc si sa rezolv problema inainte de a o pune iar pe masina si pe aceasta.
  6. Salutare ! Sunt posesorul unui volvo s40 1.6d din 2006, si vreau sa aflu si eu ce se intampla cu tubina mea. Am cumparat masina acum 4 ani din Belgia, toate bune si frumoase pana acum 2 luni si ceva. M-am trezit ca m-a lasat turbina.....am zis ca na...i-a venit vremea. Am cumparat alta, second, si dupa 800-900 de km a cedat si aceasta. Sunt putin socat, nu am mai patit si nici auzit sa fi patit cineva asta. Rog putin ajutor din partea cuiva, care are un minim de cunostinte despre acest fenomen. Multumesc !