adison

Membru
  • Content count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

5 Followers

About adison

  • Rank
    Junior
  • Birthday 06/22/1978

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2.0
  • Fabricatie 1997

Recent Profile Visitors

2,260 profile views
  1. Probleme bobine

    Aha. O sa verific. Merci pentru sfat
  2. Va salut domnilor. Am un s40 din 1997 2.0 benzina. Problema este urmatoarea. La anumite Perioade se timp mi se arde cate o bobina. Asa am dedus ca merge balbait la inceput apoi ramane in 2 pistoane si nu isi mai revine pana nu schimb una dintre cele 2 bobine. In ultimii 2 ani am schimbat 3 bobine. Si nu pe aceeasi. Am observat ca se strica alternativ, cand una cand cealalta. Mai are un simptom care poate inseamna ceva. La relanti se balbaie cam tare cand e rece motorul, mai ales iarna. Am pus-o pe baza acestiu defect cu bobina. Dar am schimbat bobina cu probleme si simptomul a ramas. Stiu ca e normal sa se accelereze la rece dar sa ramana accelerata si incet incet sa scada turatia pana motorul ajunge la temperatura optima dar la mine accelereaza apoi scade turatia destul de jos apoi iar accelereaza si tot asa. S-a confruntat careva cu problema asta? Ca ma scoate din minti. Nu e o solutie sa tot schimb bobine. Mentionez ca am schimbat si fisele si bujiile. Va multumesc pt ajutor
  3. Cum aflu luna de fabricatie a masinii?

    Merci Bogdane. Cineva mi-a mai spus ca poate fi si de la unitatea centrala de abs si mi-a zis sa vb cu tine. Cum pot fi sigur daca e de la senzor sau de la unitate? Merci
  4. Cum aflu luna de fabricatie a masinii?

    Ciudat. Cei de la service mi-au spus sa aflu luna masinii ca sunt doua tipuri de senzori ABS unul pentru masini fabricate inainte de luna a 8-a si unul pentru masini de dupa luna a 8-a. Daca in vadis nu specifica inseamna ca e ceva in neregula la ce mi-au spus cei de la service. Multumesc pentru raspuns.
  5. Cum aflu luna de fabricatie a masinii?

    De exemplu senzorul ABS dreapta fata.
  6. Va salut domnilor. Am o problema cu unele piese ale masinii (volvo s40/1997/2.0 benzina aspirat) in sensul ca daca a fost fabricata inainte de luna a 8-a se potrivesc anumite piese, daca e dupa luna a 8-a sunt alte piese. Poate cineva sa-mi spuna cum se poate afla luna in care a fost fabricata masina? Dupa VIN nu se poate afla? Va multumesc.
  7. Probleme motor

    Intrebare: daca imi fura curent pe la vreuna din fisele de la bujii poate cauza o suprasolicitare si distrugere in timp a bobinei sau delirez?
  8. Probleme motor

    Problema a reaparut astazi. Deci dupa ce am schimbat bobina si bujiile a mers ok. Pana astazi dimineata cand am vrut sa plec cu masina a inceput sa faca la fel ca inainte. Merge in 2-3 pistoane apoi isi revine. Nu mai inteleg nimic. Am mai observat ca nu prea mai baga caldura cum trebuie si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie blocat termostatul pe deschis. Cred sa fie asa pentru ca pe la 70 de grade mi se incalzeste deja furtunul care duce spre radiator, deci termostatul se deschide prea devreme sau e blocat pe deschis. Ma intreb daca o fi vreo legatura intre mersul prost al motorului si termostat. Va multumesc pentru ajutor.
  9. Probleme motor

    Problema nu a disparut complet. Astazi am apasat mai tare pe acceleratie si am simtit iarasi o mica pierdere de putere, dar mult mai slaba ca inainte de a schimba bobina. Am observat ca una dintre bujii da o scanteie mai slaba ca celelalte. Intrebare: Ce bujii sunt recomandate in manual pentru S40 din 97 motor 2.0 benzina fara turbo? Ca am impresia ca am pus acum vreo doi ani niste bujii proaste si de-aia mi s-a ars bobina asta, aceeasi bobina pe care am schimbat-o si acum vreo 2 ani. Multumesc.
  10. Probleme motor

    Problema rezolvata. Deci buba principala era bobina de inductie. Pana la urma am reusit sa bag si senzorul ala. L-am prins bine intr-o cheie franceza si l-am presat acolo de l-a luat gaia. A intrat pana la urma. Ca atare declar topicul inchis si va multumesc tuturor pentru autor. Sarbatori fericite...
  11. Probleme motor

    Am cumparat si senzorul de temperatura aer admisie. Dar nu se poate baga in gaura aia fratilor. Deci iti trebuie o presa ceva ca m-am chinuit vreo juma de ora pana l-am scapat printre motor si firele alea si fiind noapte mi-am bagat ... in el de senzor. O las pe maine cand o fi lumina sa vad unde naiba s-a dus. N-am apucat sa dau cheie ca fara senzor cred ca o sa-mi dea o eroare in bord si n-am chef sa umblu pe la service sa imi stearga eroarea. Sper sa rezolv maine.
  12. Probleme motor

    Am plecat azi cu masina pana undeva si am oprit motorul. Cand am pornit aceeasi figura. Am scos repede capacul de la motor si am scos cate o bujie pe rand. Bujiile de la pistoanele 1 si 4 nu afectau cu nimic mersul prost al motorului. Coincidenta e ca cele doua sunt pe aceeasi bobina de unde am tras concluzia ca bobina este problema. Am comandat deja bobina. Sper sa nu fie de la altceva...
  13. Probleme motor

    Ma scoate din sarite fratilor. Astazi i-am dat cheie si a pornit de parca nu s-ar fi intamplat nimic niciodata. Daca era vreo bobina nu trebuia sa-mi fac tot timpul figuri? Cum imi dau seama daca e una dintre bobine daca acum nu mai face figuri? In schimb am gasit umezeala prin santurile alea de pe blocul motor...
  14. Probleme accelerare

    Aha. Si mie mi-a dat o eroare pe senzorul de temperatura acum cateva zile cand am fost la un service. Mi-a curatat senzorul, a sters eroarea, dar tot facea figuri (in sensul ca imi dadea in nas uneori cand o acceleram) pana sa ajung in situatia de acum cand merge in 3 pistoane zic eu. E posibil deci sa fie de la acel senzor. Am mai patit insa odata simptome asemanatoare si a fost una din bobinele care dau curent la bujii. Merci mult pentru sfat, o sa tin cont de el.