Bog_S40T4

Membru
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

5 Followers

About Bog_S40T4

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 06/04/1989

Profile Information

  • Locatie Deva/ClujN/Bucuresti
  • Auto S40 T4 B4194T
  • Fabricatie 1998

Recent Profile Visitors

2,159 profile views
  1. Proiect tuning S40 T4

    Salutare colegi ! Dupa o lunga perioada de timp ma intorc la acest topic, care desi l-am cam ignorat, nu l-am uitat. Am facut unele modificari. Un filtru de aer, BMC ( cold air intake ) si evacuarea cu downpipe pe 70 mm iar restul traseului pe 65 mm cu tobe Borla no-cat. Nu mai caut injectoare pe 660 ccm ci 440 ccm de la bosch "green giants" am vazut ca ar fii direc bolt-on. Dupa as dori sa fac un re-soft la BSR (sunt chiar din Suedia) am vazut ca au colaborator in Bragadiru. Luni ii voi contacta.
  2. probleme S60 T5 ! AJUTOR !

    Buna, cu intarziere vad si eu problemele tale. Ma bucur ca s-au rezolvat. Dar as putea sa iti zic ca la turbo-benzina, cu cat e mai mare diametrul evacuarii e mai bine, fiind turbina nu mai e nevoie de acea contrapresiune. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
  3. Catalizatorul?

    Daca e un triunghi verde intr-o casuta portocalie e de la sonda lambda. Poate aceasta e T-ul misterios
  4. probleme t4

    Ok sa intru si eu in vorba Acul termostatului la mine chiar cand e f. cald afara nu creste cu mult peste jumatate, foarte putin cand e cu clima ON. Termostatul a explicat f bine, ca de obicei Midnight Caller unde se afla, probabil acolo e problema. Cat tine de catalizator, nici eu nu-l mai am, am in locul lui o toba sa nu fie zgomot prea tare in masina. Influenta prea mare nu cred ca are. Eu am schimbat tot traseul la evacuare pe 65mm + admisie BMC mi-a dat pe dyno +15cp si +20nm. Cam atat. Bafta si felicitari pt alegere, e motor f.bun cu mici chichite
  5. Dupa ce verifici la debitmetru uita-te la senzorul IAC, e chiar in fata clapetei de acceleratie, curata-l bine cu spirt ca sigur e negru prin interior. Si mie mi-a facut asa iar pe diagnoza bosch in continuare imi zice ca as avea probleme la debitmetru. Deocamdata la mine e ok treaba dupa ce am schimbat si eu bobine, sonda lambda, curatat clapeta acceleratie si acel senzor. Bafta !
  6. Eroare de airbag se numeste stricaciune? Ei bine mi s-a aprins beculetul dupa ce cineva s-a sprijinit mai tare in partea laterala a scaunului ( asa cred ) am impins eu pe acolo dar eraorea tot trebuie resetata. Bafta.
  7. Multumim de info.Si eu trebuie sa recurg la un polish, varsta vopselei+pietricelele de pe drumurile noastre isi spun cuvantul.
  8. jante pe 17"

    Uita-te aici, cred ca v-a ajuta: Eu la am meu T4 am abandonat ideea de jante pe 17, motivul poate ca il vei observa.
  9. Proiect tuning S40 T4

    Fiecare isi poate exprima parerile si aduce argumente, cel mai bine ar fi sa fie pe un ton pasnic si sa ma ajute. Va multumesc la toti de informatiile de pana acum, voi reveni cand voi avea noutati.
  10. Proiect tuning S40 T4

    Intr-adevar, cei din strainatate (in special anglia) atat amatori cat si cunoscatori care modeaza ale noastre t4-uri recomanda insistent un cuplu mare la mai mult de 2500-2700 ture. Am vazut in cercetarile mele, pe multe forumuri cazuri de biele rupte ex. aici: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=47&t=958982&mid=0&i=20&nmt=T4+Marks+Volvo+S40+T4+build&mid=0, urmariti si voi acel thread deoarece da idei cel putin mie mi-a dat si nu numai una. Pt transmisie voi opta la un stage 2-3 Black Diamond, mai prin toamna deoarece pana atunci voi face rost de ceva bani, eterna problema. Turbina va ramane aceeasi in exterior numai v-a putea livra un debit mai mare de aer la presiune mai mare cu mai putin lag,( asa sper ) pt reducerea lag-ului voi apela oricum la wastegate-ul extern Mie imi pare bine ca reusesc sa mentin atentia, in continuare astept pareri opinii, etc.
  11. Proiect tuning S40 T4

    Daa ! Se poate, am primit raspuns de la Turbotehnics cluj, si mi-au zis ca ori cu rotita compersorului de la 16G, 18 sau 19, deci saptamana viitoare voi face o vizita pe la dansii si in 2 zile si 170 eur. treaba se rezolva. Acum sa vad ce setup voi face, oricum voi opta pentru un cuplu mai mare in turatii deoarece din ce am vazut din alte surse e mai bine pentru biele. Inseamna ca i dai nu gluma, eu mai merg si batraneste cu schimbari la 2500
  12. Proiect tuning S40 T4

    M-am linistit cu rotile, le-am si dat, m-am gandit mai bine ca si cu o suspensie sport ar fii prea de tot, asa ca le-am dat la schimb pe BBS-urile pe 16" de volvo (care sunt muult mai usoare, nu mi-a venit sa cred). Cu o chestiune rezolvata uite vine si urmatoarea. Am tot facut cercetari si trebuie schimbat prea multe pentru a pune o turbina 16T, dar de ce am dat acum ... Pe 14T-ul existent se poate monta roata de compresor de pe un 16G. Prin Anglia am vazut la ei pe forum ca se preteaza acesta modificare foarte bine, deoarece nu mai trebuie schimbari la evacuare, retur, ulei etc. Oare stie cineva de aceasta modificare sa imi dea mai multe detalii. Am vorbit cu cei de la turbotehnics cluj, au zis sa faca cercetari si ma anunta. Motorul acum ajunge la 180.000 dar nu consuma "deloc" ulei. Maxim 1l la 10000 si uleiul este 5w30.
  13. Proiect tuning S40 T4

    Multumesc la toti, dupa cum am vazut peste tot la generatia noastra de s40 un maxim este de r16, insa cu modificarile care vor fi aduse masinii imi ca trebui si un contact mai bun cu soseaua, deci voi merge pe cauciucuri 205/40/17 la multiple sfaturi ( multumesc iulirx ). La asa zisa carte de identitate a masinii modificari care nu afecteaza performanta sunt trecute si jante pe17, desi nu cred ca are o mare importanta. Problema cea mai mare insa nu este asta, cea mai mare este ca aceste masini dupa cum imi spun multi nu sunt pretabile tuningului, acum sa vad ce va fii, de inceput am inceput, sa vedem cat ma va mai tine. Va multumesc la toti mult pentru sfaturi.
  14. PROBLEME RELANTIU

    Ok insa am fost la reprezentatnta volvo din ClujN si ei nu au avut "nici o solution" o dadeau ca defapt ar trebuii schimbat debitmetrul etc. Cand am fost la MasterTuner in Bucuresti ei mi-au spus ca masina nu are nimic, nu detecteaza nici o eroare. Nu mai stiu, voi incerca si eu solutia gasita de cel cu t4 negru, sa vedem.
  15. PROBLEME RELANTIU

    Aceasta problema o am si eu, am curatat clapeta de acceleratie, am curatat IAC-ul si nimic, problema aceasta o am numai cand e frig afara, deasemenea cateodata porneste greu masina. Cred ca ceea ce voi face este solutia altuia cu T4. Pe pistonasul de la motorul IAC-ului, voi incerca o prelungire cu 2-3 mm, sa vad cum o fii. Sper ca v-am dat o idee.