vovlo
Membru-
Content count
14 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by vovlo
-
Eram pe autostrada, in jur de 120-130 km/h. Motorul a inceput sa trepideze si sa piarda putere. In 100 de metri nu se mai accelera si a trebuit sa trec pe banda de urgenta si sa opresc. Am incercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut. A urmat platforma, service auto si reparatie. A trebuit schimbata valva EGR. Dupa schimbare am facut in jur de 350 km, pare sa fie ok.
-
Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?
vovlo replied to zippy's topic in Comunitatea VOLVO Club
mergeam linistit prin oras, calc pedala de acceleratie ca sa ma asigur ca prind semaforul verde; am impresia ca masina nu inainteaza asa cum o facea de obicei si nici pe masura zgomotului scos de motor; cred ca sunt paranoic, probabil aventura cu rulmentul, prin care am trecut pe la inceputul saptamanii, mi-a slabit increderea in masina; ma apropii de intrarea in cartier, am de urcat o panta destul de inclinata, curba, si linie continua pe banda mea de mers, zona preferata a traseului spre casa, aici o calc mai bine si ''diesel power'' imi pune un zambet pe fata! doar ca de data asta.... ''diesel power'' nu isi face treaba: motorul face zgomot, turatiile trec bine peste 3000 dar masina abia se taraie; ma gandesc ca am ramas fara turbo si un fior rece coboara de la umeri spre buzunare; ajung acasa, parchez si nu am curajul sa ridic capota. a doua zi, plec iar la drum, sperand din tot sufletul ca ziua precedenta sa fi fost doar o parere, o impresie proasta, o intamplare nefericita; totusi nu e asa! am incercat sa depasesc o masina, nu am reusit sa o ajung din urma; motorul se tura, pedala de acceleratie era la fund, totusi masina abia se tara; arunc o privire in oglinda, asteptandu-ma sa vad in urma mea o dara groasa de fum negru; nu se vede nimic; ma intorc acasa, imi iau inima-n dinti si ridic capota(habar nu am despre mecanica, motoare masini etc, in afara de cele citite pe net, vazute in filme sau patite pe propria piele, adica mai nimic) apoi dau jos capacul motorului; conducta de aer (care in urma cu vreo 5-6 ani sarise de la locul ei in urma unei accelerari puternice intr-o urcare) era la locul ei, desi sperasem sa o gasesc sarita; sper ca prin vreo intamplare nefericita, ceva sa fi ajuns sa obtureze filtrul de aer; desfac suruburile capacului locasului filtrului de aer si nimic, totul e in regula. dupa ce ma uit cateva minute precum curca'n lemne, observ un furtunas subtire, negru, incurcat printre alte furtunase subtiri si negre, murdare de ulei, care era iesit din locul in care ar fi trebuit sa fie conectat (am vazut un singur capat de teva, subtire, in care furtunasul parea sa se potriveasca ); am conectat furtunasul, l-am strans cu un colier de plastic pe teava cea scurta, l-am legat cu un alt colier de furtunasele invecinate sa nu se mai zbata ca un nebun cand e motorul pornit, si am rezolvat problema! sper sa nu se mai repete! -
multumesc pentru atentionare! inca nu am facut polishul; mi s-a spus ca dupa polish, se va aplica o folie protectoare; ar putea fi asta o solutie buna? mentionez ca farurile sunt matuite, usor ingalbenite, se observa ff bine, nu sunt dubii in privinta asta :); masina e din 2004.
-
de ceva vreme se auzea un zgomot ciudat dinspre roata dreapta fata; am schimbat rulmentul de la roata degeaba, acelasi zgomot; mecanicii au ajuns la concluzia ca este capul de planetara; ca sa fiu sigur ca fac o treaba buna (prefer sa dau un ban in plus dar sa stiu ca reparatia este bine facuta) am decis sa cumpar planetara cu totul si de aici a inceput aventura: prima planetara pe care am comandat-o, producator SPIDAN (Germania) nu s-a potrivit; desi lungimea totala a planetarei era conforma normelor specificate de Volvo (piesa a fost cautata conform codului inscris pe vechea planetara, care mai era inca bine vizibil) planetara nu s-a potrivit; cauza este un rulment aflat pe segmentul dinte capul planetarei, cel care intra in cutia de viteza, si primul burduf cum te uiti la planetara de la capatul care intra in cutia de viteze spre capatul pe care se pune roata; acest rulment se prinde intr-un suport pe masina; aceasta prindere facea ca planetara sa fie mai scurta cu 1 cm si sa nu intre bine in simeringul din cutia de viteze(din cauza asta nu izola bine si curgea uleiul din cutia de viteze; de fapt asa ne-am dat seama ca planetara nu se potriveste); am mers la un alt magazin de piese si am comandat o alta planetara, putin mai ieftina, producator sudedez SKF, ACEEASI PLROBLEMA); pt ca a fost intrigat de aceasta problema, domnul de la magazinul de piese s-a pus bine pe cautat si cercetat si a aflat ca, daca se cumpara orice alta planetara in afara de cea originala volvo (care are un pret in jur de 2500 lei si vine intr-o saptamana) trebuie cumparat si acel suport de rulment care se prinde pe masina si care costa in jur de 700 lei si vine tot intr-o saptamana; asta ma ducea la un pret de aproximativ 1700-1800 lei (suport+planetara). pana la urma am hotarat sa incerc sa schimb doar acel rulment, care original coata 500 de lei si vine intr-o saptamana; pentru ca ma grabeam si nu puteam sa stau cu masina suspendata o saptamana, tipul de la magazinul de piese a avut ideea sa caute acel rulment la Ford; a costat 200 de lei si a venit in 20 minute (probabil pt ca in apropiere de magazin se alfa un dealer Ford?! ); s-a potrivit perfect si zgomotul a disparut.
-
sper ca Night Breaker sa tina ceva mai mult de 6 luni :); chinezariile pe care le aveam inainte tineau de peste 2 ani si inca nu se arsese nici unul; e adevarat, ca atunci cand le-am schimbat am observat ca se arsese pelicula de vopsea(sau naiba stie ce substanta) albastruie care acoperea jumatate din bec.
-
mi s-a recomandat sa fac si un polish farurilor; masina este fabricata in 2004 si are farurile originale. sper ca becurile Night Breaker sa tina mai mult de 6 luni.
-
In urma celor citite pe forum, am pus becuri Osram Night Breaker Plus; le am de 4 luni si pot sa spun ca lumineaza mult mai bine fata de becurile ''no name'' pe care le aveam inainte.
-
salut! dupa ce am schimbat un rulment, din cauza unui zgomot care venea de la roata dreapta fata, am constatat ca problema nu s-a rezolvat; am mers la un alt service auto si dupa cateva teste, mecanicii au ajuns la concluzia ca de vina este capul de planetara; mi-au recomandat sa-l schimb; am cautat acest capat de planetra la mai multe magazine de piese auto din Pitesti si l-am gasit, diversi producatori si preturi cuprinse intre 250 si 350 lei; totusi, desi nu este deloc ieftin, m-am decis sa cumpar planetara cu totul; la unul din magazine, consilierul de vanzari mi-a gasit o planetara SKF la un pret de aproximativ 1100 lei, care ar trebui sa soseasca in 4 zile; sper ca planetara defecta sa fie cauza zgomotului si nu alta.
-
da in nas si moare motorul in sarcina
vovlo replied to darian007's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
La Primus. Le-au testat cu testerul, cu masina pornita. Din pacate, nu cunosc nici un service care sa fie capabil de asa ceva. -
da in nas si moare motorul in sarcina
vovlo replied to darian007's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Am testat si injectoarele, la reprezentanta Volvo din Bucuresti. Au zis ca sunt ok. Nu au gasit nici vreo eroare, memorata, care sa poata oferi vreun indiciu catre problema mentionata. Am incercat si motorina diferita (pana la urma am ramas client fidel la Rompetrol), am pus de doua ori si aditiv in motorina. Un mecanic mi-a sugerat, ca s-ar putea sa fie o problema cu pompa de injectie. Am inceput sa cred ca motorul e bantuit de vreo fantoma :)! -
da in nas si moare motorul in sarcina
vovlo replied to darian007's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut, Sunt nou pe forum. Am un S40, motorizare 2.0 D,fabricat in 2005. Am cumparat masina in 2008 si la cateva luni de la cumparare am inceput sa ma confrunt cu ''da in nas''. Mototrul nu a murit nici o data. Din 2008 ma confrunt cu problema asta, fara sa o fi rezolvat. Am schimbat de atunci multe filtre de motorina, galeria de retur la motornia, chiar si o electrovalva situata undeva in apropierea pompei de injectie. Am mers cu masina la mai multe testere si service-uri auto, inclusiv in Bucuresti la Primus, nimeni nu a gasit vreun raspuns. Si acum ma confrunt cu problema asta. Se intampla destul de rar, dar am observat ca problema apare mai des in anotimpul cald, si DOAR ATUNCI cand vreu sa pornesc din loc sau cand schimb din viteza 1 in viteza a 2-a si vreau sa accelerez. Daca tin apasata pedala de accelerati pierde putere si incepe sa trepideze ca si cand s-ar ineca mototrul. Daca ridic piciorul de pe acceleratie si apas iar porneste ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mentionez ca am demontat si pedala de acceleratie si am curatat contactele cu spray. Se mai confrunta cineva cu problema asta?