adicluj
Membru-
Content count
34 -
Joined
-
Last visited
-
iacob liked a post in a topic: ANTI-SKID SERVICE REQUIRED
-
Am facut rost de numar.
-
Salutare. Oare ma poate ajuta cineva cu o adresa de mail sau un nr de telefon al domnului Ionut? Am trimis de cateva saptamani un PM dar inca nu am primit niciun raspuns. Multumesc anticipat.
-
Salut. Ma ajuta cineva sa iau legatura cu Ionut_lup? Am incercat sa trimit un PM dar imi dau urmatoarea eroare: "You must either choose a member from your address book or enter their name in the appropriate field fully". Multumesc anticipat. LE: L-am gasit, e ionutz_lup
-
Multumesc frumos, Andu!
-
Salutare. Acum vreo 6 luni, din senin, intr-o dimineata, mi-am gasit masina in fata blocului fara curent. Nu se mai deschideau usile de la telecomanda, nu mai pornea motorul, nimic. Am primit "curent" de la un amic iar usile din spate nu s-au mai deschis, au ramas inchise. Dupa 2 saptamani, una din usile din spate si-a revenit si a mai mers timp de vreo 3 luni dupa care a murit de tot, ramanand in pozitia deschis. Una nu se mai inchidea, una nu se mai deschidea. Am mers la reprezentanta din Cluj si am aflat cu stupoare ca de vina e motorasul ars si costa 1.200 de lei una bucata. Am incercat la alte 2-3 serviceuri sa montez motorase "de duzina" dar la nici unul nu am reusit sa fac usile sa mearga. Se deschidea si dupa 5 secunde se inchidea singura la loc sau se bloca dar cand trageai mai tare de portiera "bumbul" sarea. Cam de trei saptamani, a inceput sa faca figuri si usa din fata, nu mai mergea din telecomanda dar o inchideam si o deschideam cu ajutorul cheii. Acum, s-a blocat si ea pe "inchis", nu mai merge nici macar din cheie si singura usa functionala e cea din dreapta fata . Sa fie oare vreo problema electrica pe undeva de-mi arde motorasele intr-o veselie? La service-urile la care am fost si inclusiv la reprezentanta toti au spus ca-s arse motorasele. In Debrecen am gasit la reprezentanta de acolo motorase la 100 de euro/ bucata (fata de 300 in Cluj), dar ma gandesc cu groaza sa nu merg sa le pun si apoi sa se arda din nou intr-o veselie. Pareri, opinii? Si cum intru o data pe an pe forum ca sunt lenes, mai indraznesc sa va cer sfatul intr-o alta chestiune. O data la 3-4 zile, mi se aprinde pe bord un bec portocaliu in stanga sus, cel de emisii si ramane aprins pentru o zi doua. La reprezentanta mi-a spus ca grav e in momentul in care nu mai merge masina si ca nu stiu de la ce poate fi. Nu stiu daca e coincidenta sau nu dar se aprinde mai mereu inainte cu o zi sa alimentez, adica cam cand rezervorul mai are putina benzina. Multumesc anticipat pentru opinii. adi
-
Salutare. Acum vreo 2 saptamani m-am trezit ca nu-mi porneste masina, bateria moarta, 6 ani, cred ca trebuie schimbata. Am primit de la un amic curent dupa care, pe bord mi-a aparut acelasi mesaj, "Anti Skid Service Required". Am sunat la reprezenta din Cluj, mi-au spus ca e din cauza "socului" primit la baterie, sa fac 300 de m si mesajul va disparea, ceea ce s-a si intamplat. Sper sa fie de folos...
-
Am gasit pe Mobil1 5W-30 iar acum ma uit pe Castrol. Multumesc de ajutor.
-
Nu cred ca mai are rost sa deschid un topic asa ca voi posta tot aici. Are cineva idee ce ulei trebuie sa cumpar pentru un Volvo S.40, benzina, motor de 2.4, 140 CP? Mersi frumos.
-
@Midnight Dap, nu m-a ajutat aproape deloc. Din toata lista am reusit sa gasesc ulei si filtru de aer de care stiam ca trebuie schimbate. @V50Saphir Revizia oricum trebuie facuta, nu e doar un mesaj suparator ochiului. Stiu ca se schimba filtrul de aer, de ulei si de habitaclu, uleiul, placutele de frana. Eram doar curios daca in jur de 90.000-100.000, mai apare ceva in plus? Si nu, nu distributia, pe timpurile noastre economice nici nu ma gandesc sa o schimb mai repede de 110.000
-
Salutare. Ultima revizie am facut-o la 80.000 iar acum masina are 95.000 si mi-a aparut pe bord un mesaj cu "Time for regular service". Rugamintea mea e daca poate cineva sa imi spuna cam ce ar trebui schimbat la 95.000? Caietul de Service al masinii e in germana si nu inteleg absolut nimic. Daca cineva il are n alta limba as fi recunoscator sa ma ajute putin. Multumesc anticipat si toate cele bune.
-
Midnight, tocmai am venit de la spalatorie si, la prima vedere parca s-a mai stabilizat. Daca mai face figuri, o sa apelez cu incredere la tine. Mersi mult de ajutor
-
Multumesc mult de raspuns, Cristi. Am tot cautat pe net senzorul repsectiv sa vad un posibil pret dar n-am gasit nici in ruptul capului. E enervant ca te oisnuiesti cu el si dintr-o data iti arata 4 grade iar cand te dai jos din masina te loveste crivatul. Referitor la oglinda, grav nu e ca doar nu o incalzesti tot timpul. Nu cred ca se merita sa-ti iei una noua din aceasta cauza (exeptand evident cazul tau - in care masina era in garantie), speram totusi ca cineva sa se fi confruntat cu aceasta problema si sa fie ceva mai usor.
-
Salutare. Mergand in concediu la ski, pe autostrada din Ungaria, cam la -10 grade, senzorul de temperatura exterioara a luat-o razna si a coborat treptat pana la -31 de grade. M-am gandit ca a inghetat ceva (in oglinzi sau in bara din fata - nu stiu exact unde e pozitionat la S40 - generatia noua) asa ca, la prima benzinarie am tras pe dreapta si am incercat sa inlatur zapada. Dupa ce am pornit motorul, senzorul a aratat 12 grade iar apoi tot merge in jos cam 2-3 minute pana ajunge cam pe la -1 - -2 grade unde si ramane desi afara sunt -10. De fiecare data face la fel si se opreste dupa cateva minute in jurul temperaturii de 0 grade. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Se poate regla cumva senzorul sau se gaseste altul? Si ca sa nu mai deschid un alt topic, intreb tot aici: La modelul meu de masina, oglinzile sunt incalzite dar, din pacate, la mine se incalzeste doar cea dreapta. Sugestii? Multzam anticipat de ajutor.
-
Sunt de fapt doua "butoane" care ies in evidenta pe geamul bordului. Primul, de la stanga la dreapta, e pentru resetarea kilometrajului iar al doilea pentru fixarea orei. Il invarti in dreapta sau in stanga si ai rezolvat problea. Bafta
-
Exact acelasi sunet de toba sparta il am si eu, sunet parca venit dintr-un canal. La mine apare problema asta in jur de 1400-1500 de turatii deci nu o "ambalez" deloc tare. De intampla numai la rece iar dupa 15 minute nu mai scoata niciun zgomot pe toata durata zilei. Anl trecut, in iarna, nu am patit deloc ceva asemanator de aceea ma intrebam daca poate fi ceva in neregula.