-
Content count
12 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout miti
-
Rank
Nou venit
-
am pus-o pe un alt tester si asta nu comunica defel cu masinamea,doar aprinde si stinge becurile in plafon!am slabit o conducra la motorina si am observat ca pompa nu face presiune destula ....
-
si asta pornea scurt pe orice vreme fara sa tin pe bujii
-
daca toate 4 bujiile is arse nu poate genera o interdictie de a porni? mentionez ca todeauna pornea la sfert fara sa tin pe bujii nici la cald nici la rece
-
mai fac niste chestii sa dau jos injectoarele sa le fac un control vizual,sau sa dau la cheie cu ele legate dar scoase afara ,,,,incerc din aproape in aproape ca mecanicii nu mi-au dat un verdict clat cu tot cu testere! sau sa dau jos calculatoru sa mai verific mufele sau instalatia electrica
-
firul ala facea masa,,,,e de la injectorul din dreapta.....nu stiu concret daca de la el sa dus ceva
-
va multumesc mult de timpu acordat ,,,si o sa va mai comunic ,,,poate gresesc eu
-
am pus din nou masina pe alt tester care da eroare injector 1 si mai scria ceva dar nu mai stiu eroare injector 2 tot asa 3 si 4 ,,,in fine o sa vin cu detalii! eroare releu bujii,,,,,am constatat ca sunt arse toate 4,dar pornea indiferent de situatie fara ele,,,presiunea masurata pe tester cred ca in rampa era peste 40kpa zicea meseriasu ca si de la 30 trebuie sa porneasca ,turatia de dat la cheie e peste 250rot/min am gasit firu verde de la injectoru 4 atins de capac corbutori,,facea masa,,,se poate de la asta sa fi ars comuteru injectie????
-
nu stiu ce sa zic da a pornit dupa figura asta ,,,o data scurt ca in vremurile bune si o data dupa insistente dar de tras a tras bine
-
valva de egr aia se vede ca lucreaza,,,inchide si deschide
-
totusi as vrea sa i se masoare presiunea in rampa sa vad daca nu cumpa sa fie senzorul de pe pompa sau ceva legat de pompa
-
pe un tester destul de micut mi-a zis ca da eroare pe injectoarele 1.3 apoi pe 2.4.dar azi incerc sa fac un test din nou pe alt tester
-
Buna ziua! am o problema cu un volvo v40 tdi 2002 de 115 cai care l-am oprit si nu mai porneste! distributia este in km ,motorina are ,am bagat un tester si da ceva eroare la injectoare 1si 3 apoi 2 si 4!nu se poate sa fie din pompa?la mai multe incercari lungi de dat la automat a pornit,mentionez ca a tras bine ,fara sa afume , sau fara alte probleme!pornea fara sa tin pe bujii si la cald si la rece,pana la -15 grade nu ii trebuia deloc bujii si pornea la sfert.am incercat sa vad daca are motorina si este ,nu da alte erori nici in bord nici in tester! ce ma sfatuiti?