-
Content count
66 -
Joined
-
Last visited
-
Schimbat ulei motor, filtrul de ulei și filtrul de aer. Schimbat conducta ambreiaj. Schimbat toate furtunele de la sistemul de răcire, încălzire și turbo. Interogare A7, răspuns 439364km.
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Volvo 850
-
E enervant, nu-i așa? Cu ceva vreme in urma am fost la o reprezentanță Volvo să întreb printre altele și de rotița cu pricina, iar băieții au spus că-mi dau tabloul de bord complet, nou! Era in jur de 50€, dar m-am încăpățânat să nu-l iau și acum i-mi pare rău... VID_20190927_090532916.mp4
-
VID_20190927_090726226.mp4VID_20190927_090726226.mp4
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Volvo 850
-
Mulțumesc mult, Cristi! Schimbat ulei motor + filtre (ulei, benzină, aer, polen)! Schimbat tampoane motor pe stânga, fața-spate! Schimbat un furtun, care se crăpase ( unul din cele două care intră în habitaclu pentru încălzire)! Schimbat antigelul! ITP până-n septembrie 2020!
-
Întrebare întrebătoare! Interiorul de la berlina se potriveste cu cel de combi? Ma refer la bancheta spate si panourile pentru ușile spate, in mod special! Poate a pus cineva un interior de berlina pe combi si este in măsură să dea un răspuns!
-
Între timp, prin martie parca, am mai schimbat pompa și cilindrul de ambreiaj + etrieri pe spate!
-
Asta, n-am incercat Cristian, dar problema apare la ambreiere, nu la reducerea vitezei! Oricum voi incerca si asta!
-
Nope! Doar placa, disc si rulment! Pana la urma este doar un fier mort! Daca ar fii fost volanta cu masa dubla, atunci as fii schimbat-o sigur, sa nu ma mai gandesc la ea! Pe de alta parte, nici nu prea e FUN sa mai dai o data cutia jos! Treaba este ca nici nu poti fi foarte sigur ce anume nu este in regula acolo! Initial, m-am gandit la placa de presiune! Din cauza trepidatului la plecarile de pe loc am schimbat kit-ul, ca de patinat nu patina deloc! Uneori, sa ajungi unde trebuie, trebuie s-o iei pe bajbaite si asta nu-mi place! Nu e funny deloc!
-
Cu ambreiajul mai patinat la plecare, parca nu mai trepideaza chiar asa de tare! Uneori, parca o mai pacalesc sa nu mai trepideze deloc, dar asta foarte rar se intampla... Trebuie sa ai multa rabdare cu ea, la plecatul de pe loc! La plecarile din rampa, trepideaza si mai accentuat decat la plecarile de pe loc in palier, in linie dreapta! Inainte sa-i schimb kit-ul, trepida doar la plecarile de pe loc, iar acum trepideaza si intre viteze! Adica la ambreiere dupa cuplarea treptei a doua si la ambreiere dupa cuplarea treptei a treia! X Files! Referitor la suportii de motor, cei hidraulici, n-am bagat de seama cum sunt... La asta nu m-am gandit, recunosc!
-
Carui fapt i-as putea datora trepidatul masinii la plecarea de pe loc? A se tine cont ca este nou kit-ul de ambreiaj! Trepidatul acesta m-a facut sa schimb kit-ul, deci exista si inainte de schimbare! Ma gandeam la placa de presiune, la arcurile de la discul de ambreiaj... Se pare ca n-ar fii d-acolo! Ceva prin cutie, oare?