Ella

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Ella

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto volvo V50
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie 2 0
  1. Sa merg la cineva de pe forum ,dupa cate am vazut majoritatea sunt din Bucuresti,Cluj, ceea ce pentru  mine este prea departe. De ce? Masina nu tura mai mult de 1700-1800rpm.Sper luni sa gasesc buba si sa o rezolve noul mecanic. Sa aveti un week-end claduros si linistit.
  2. Am urmat sfatul  D-lui Midnight Caller si am fost la un alt mecanic,astazi ,a pus din nou tester pe masina si a gasit foarte multe nereguli, insa motorul nu are nimic. A sters toate neregulile provenite de la senzori si mi-a spus sa merg din nou luni la o noua diagnoza sa poata vedea ce anume a determinat dereglarea majora pe care a gasito. Astazi am putut merge la munca si chiar am turat masina pana la 4000 rpm.  Multumesc foarte mult!
  3. Tind sa cred ca nu e de la aer ramas pe instalatie, deoarece schimbul l-am facut vineri si sambata am mers  in oras si s-a comportat foarte bine. Duminica masina a stationat ,iar luni la pranz cand am venit de la munca si am mers in jur de 10 km dus intors(serviciu-casa),mi-a dat semne de genul ca nu trage motorul, desi eu acceleram, dar a fost nesemnificativ incat sa ma sperie atat de tare. Marti dimineata cand mi-am dus copilul la gradi a facut mai urat, am plecat  in limite normale, insa dupa vreo 700 m cand am trecut in treapta 2 si  sa o tin la turatie de 2200rpm deodata parca ar fi pus botul in asfalt si s-a redus rotatiile la 1800rpm. Incercam sa o accelerez insa ea nimic. Cum am mai spus mai inainte apasam pedala de acceleratie de doua ori si avea tendinta sa se "infinga" ,dar era pentru o fractiune de secunda pentru ca revenea brusc la 1800rpm.Azi cand am fost la tester mi-a facut la fel. Am sa incerc si metoda de a scoate senzorul de la debitmetru. Multumesc foarte mult ca ma ascultati si imi dati sfaturi.
  4. Da au scos ei senzorul,insa nu am circulat  ci au incercat sa o accelereze pe loc fiind masina. Si mi-au zis ca tot asa face si e normal sa faca atata timp cat calculatorul nu vede presiune de aer.
  5. Am fost cu masina la tester si mi s-a spus ca este senzorul de la debitmetru. Cica ar trebui sa il cumpar, insa costa cam mult ,in jur de 1400 ron.Pana la urma nu mai pun in calcul pretul, dar de ar fi chiar asta problema.Ati putea sa ma indrumati,sa imi dati un pont , sa pot rezolva .De unde pot sa achizitonez piesa si sa fie aproape de original daca nu chiar original. Multumesc foarte mult  pentru sfat si indrumare.
  6. o sa va amuzati pe chestia asta ,dar a tinut
  7. Cand o accelerez. Da . Si credeti-ma ca apas de doua ori pe acceleratie cam cum se face la pedala de franare atunci cand nu prea tin franele.Si ,miracol ,se accelereaza. 
  8. Am folosit filtre Mann si ulei Castrol care in recomanda producatorul de volvo. Are un motor de 2.0d
  9. Buna ziua! Sunt noua pe acest forum. Mi-asi dori sa imi dati cateva sfaturi in problema cu care ma confrunt  in ceea ce priveste masina mea. Am achizitionat un Volvo V50 de curand, adica de vreo 3 luni care are in bord in jur de 175000km.Toate bune si frumose, dar vineri pe 18 .03. 2016 i-am facut schimbul de ulei cu toate filtrele( aer,particule si de motorina). Sambata a functonat perfect ,insa luni cand m-am intors de la munca accelerando la o mica rampa nu prea ma asculta. Aceasta problema a tinut cate secunde. Azi,marti, dimineata cand am plecat sa imi duc copilul la gradinita a inceput sa nu ma mai asculte.Eu acceleram insa masina nici ca ma asculta.Ba mai mult merge in suturi.Eu de fel merg cu o turatie de 2200 sau 2500.Astazi nu voia sa urce mai mult de 2000 de turatii cand incercam sa  accelerez si sa trec intr-o treapta superioara,adica din 1 in 2 si 3.Mai mult nu pot deoarece circul mai mult  in oras .  Nu apare nimic in bord   Multumesc foarte mult!