quvie

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About quvie

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Amsterdam
  • Auto V50
  • Fabricatie 2004
  • Fabricatie 2 0
  1. Probleme cu joja de ulei

    Mersi Kronborg!  Ma duc azi la service sa vedem ce-i cu el. O zi buna, Q
  2. Buna Dimineata, Am cumparat un v50 (MY 2005) in Iunie. Servizul a spus ca totul a fost checkuit si nici nu am avut probleme cu ea. Saptamana trecuta mergeam pe autostrada si s-a facut un accident in fata mea si a trebuit sa franez brusc. In timp ce masina se frana mi-a aparut lampa de la ulei pe dashboard (aratand ca presiunea de ulei e prea mica aka nu am destul ulei). Dupa ce am pornit masina mi s-a stins becul, deci probabil a fost din cauza ca am franat brusc etc etc.  Totusi m-am gandit ca ar fi cazul sa ma uit cum stau cu uleiul, am deschis capota, am tras joja afara, am sters uleiul ce era pe el, am pus-o la loc si am tras-o afara.  Arata cum se vede i attachment.  Pe partea de sus a jojei este ulei dar nu apare nicio picatura intre cele doua liniute.  Am facut testul si la motor cald si la motor rece (dimineata inainte sa plec la munca) dar aceeasi rezultat.  Am sunat la service, mi-au spus sa ii pun 0,5 litrii de ulei. Asta am si facut, am facut testele amintite mai sus dar aceeasi rezultat.  Lampa de presiune de ulei nu s-a mai aprins de atunci, numai inainte sa pornesc motorul (ceea ce e normal). Sub masina nu vad balta de ulei, numai apa de la AC.  Oare ce este problema?   Mersi! Q 
  3. Cumparare v50 2nd hand

    Bine pana la urma nu sunt asa noob/rookie in masini (cum ar parea din intrebarile mele), numai ca vroiam sa vad prima oara ce ziceti voi, mai experti ca mine. Oricum omul se educa.  Am auzit de mai multe ori ca masinile din NL sunt bune / curate / ingrijite etc., exact de aia mi se pare mai greu sa vad diferenta dintre o masina care chiar merita si una care arata intretinute dar e o roabã de masina.  Dealerii din Germania nu stiu cum sunt, dar in Olanda ai 2 tipi. 1. care e pasionat de masini si 2. care numai pare a fii.  Pana acuma am avut de discutat cu oameni din categoria a 2a. De ex. am trimis un e-mail ca sunt interesant de o masina, in 30 de min omul mi-a trimis un video (gen s-a filmat cu un selfiestick) de 10 minute in care ma saluta si ma invita sa vad masina. Cand a venit vorba e masina a zis "e o masina...(pauza)...buna..." Deci nu e asa usor. Oricum cred ca o sa i-au garantie pe masina (se da) si atunci macar am (un fel) de securitate.   Mersi,   Q
  4. Cumparare v50 2nd hand

    Aaaa dada. Nu voi cumpara de la o persoana fizica ci de la dealeri     Totusi, cateva sfaturi pe care sa pun accent cand ma uit la masina / test drive? Mersi, Q
  5. Cumparare v50 2nd hand

    Hehe mersi. Reprezentata normala volvo vinde mai mult dieseluri si mai noi (an de fabricatie) => preturi mai mari.  Dar oricum daca vreodata ai nevoie de ghid in Amsterdam...    
  6. Cumparare v50 2nd hand

    Good point! Din pacate nu cunosc nimeni care se pricepe Mersi!
  7. Buna Tuturor, Am decis ca as vrea sa-mi cumpar un v50 second-hand (sau 3rd,4th) din 2004-2005. Avand in vedere ca bugetul este relativ mic, masina ideal ar avea intre 170000-200000 km pe bord. Motor 1.8 cu benzina.   Problema e ca asta ar fi prima mea masina si nu am experienta de cumparat masini 2nd hand.  Prima intrebare ar fi care sunt limitele la care trebuie sa fac reviziile? (de exemplu, daca revizia obligatorie se face la 200k km atunci n-are rost sa cumpar o masina care are 190k km). In plus, care sunt chestiile (detaliile) la care ar trebui sa ma uit cand vine vorba de cumparatul masinii?  Este adevarat ca distributia e pe lant? Asta inseamna ca nu trebuie schimbata? Va multumesc, Q