-
Content count
172 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
21 GoodAbout emy
-
Rank
Junior
Profile Information
- Locatie Dublin
- Auto Volvo V50 1.6D SE
- Fabricatie 2007
- Fabricatie 2 0
-
Salutare, Volvo XC60 2.0 D4 SE LUX NAV 190BHP, 2016 Vreau sa cumpar, (daca nu o da pana ma decid eu) Volvo XC60 2016 cu 200300km rulati. Verificarea techinica expira in noiembrie si are o defectiune la systemul de alarma, nu merge, apare o eroare in bord. Pe net se zice ca ar fi bateria de la modul defecta. Am vazut si condus masina. La viteaza 1 ma asteptam la un demaraj mai Ok pt 190 CP, nu ma impresionat, comparat cu 1.6D. Poate nu am calcat-o eu bine. E listata la 13900 euro, incerc sa o scot la 12000. Injectoarele sunt curate, era putin ulei vechi la capacul culbutor (nu au mai condus-o de vreo 2 luni, au alta noua) poate deaia uleiul nu era mai pronuntat. Era prafuit motorul, mai bine decat spalat, cand e prafuit se vad mai bine scurgerile de ulei. La capitolul alarma, V50-ul meu se pare ca e mai dotat. S-a facut distributia, volant/ambreiajul nu sunt schimbate. Atasez zgomotul la motor, cei experimentati, va intreb, suna bine? Multumesc. xc60.webp
-
Salutare, Din greseala mea trebuie sa schimb un rulment fata stanga. Zic din cauza mea ca am avut un capat de bara defect, am circulat mult asa pana a ajuns uzura la panza si am facut pana. Am schimbat cauciucul, nu stiusem de capatul de bara ca era defect, am circulat mult pana la verificarea technica, cei de acolo mi-au spus sa-l schimba. L-am schimbat, deja se facuse uzura interioara si la cel nou, am schimbat capatul de bara, l-am schimbat numarand vreo 20 turns, dar erau doua branduri diferite. Nu am mers sa fac alignmentul si a inceput sa apara un zgomot pe fata, stanga. Am facut si la cauciucul nou pana, din cauza uzurii, nu pana la panza, dar era bine uzat. Am schimbat cauciucurile din nou, dupa 3 luni, si i-am facut alignmentul. Cu cele vechi si uzate pe interior nu se auzea zgomotul asa de tare, numai cand invarteam volanul in stanga, acum cu cele noi se aude si mers drept, in stanga foarte tare, sprea dreapat nu se aude nimic. Din nefericire nu pot merge numai rotind volanul in dreapta Am luat un rulment, Fag, ma gandesc la cele doua prese de rulmenti din imagine, care sa o i-au, tool kitul din cutia albastra 78mm, celalalt cred ca e general, hidraulic. Care e mai indicat? Multumesc.
-
Volvo S40,1.6D 2011 anti patinage repar demandee
emy replied to IMSS402011's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Buna, si eu am avut astfel de probleme, am scos panoul de sigurante complet si l-am curatat cu un spray curatare contacte electrice, a iesit ca nou. De atunci nu am mai avut nici o problema...am mai avut o probleme cu acul care indica nivelul motorinei in rezervor, nu era stabil, ba sus, ba jos...i-am mai dat o curatare panoului de sigurantre si s-a rezolvat. -
mario74 liked a post in a topic: anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t
-
Asa, am luat-o, cu DPF anulat, si remaped, nu am stiiut ce e ala DPF...Cand am facut verificarea technica, acum cateva zile, parametrii au fost ca a unei masini noi. Noxele sunt aceleasi, cu s-au fara DPF, doar fumul negru face diferenta. Acum vreo 25 de ani, eram copil, cand trecea un "DAC de masina" iesea un fum negru de nu mai vedeai nimic minute bune, il inhalam, era ceva normal. Acum am devenit sensibili, se rupe panza ozonului din cauza fumului....am auzit ca toate tancurile rusilor sunt echipate cu DPF, o fi adevarat? ...Legea nici cei care o fac nu o respecta, de ce ar trebui noi sa fim mai patrioti?
-
Ujio liked a post in a topic: Fulie alternator
-
Salutare, Fulia alternatorului face zgomot cand e motorul rece. Cum mi-am dat seama? am pornit masina, zgomotul era prezent, am oprit-o si aplicat w40 pe rola respectiva, zgomotul era foarte, foarte minim. Dupa eticheta e Denso 150A, rola e diferita de majotitatea, nu implica o cheie speciala, dar, cica nu se poate schimba numai fulia.....cu exceptia fuliei, alternatorul merge OK. Intrebarea, se merita, cred ca, chinul de a schimba fulia, deca e schimbabila, ori un alternator nou? Am gasit o posibila inlocuire a fuliei, la €19 AS-PL AFP6012 Alternator Freewheel Clutch Ø: 54,70mm, care cred ca e compatibila. Alternatorul Denso 150A €115, ori AS-PL 150A €95. Masina are 203000km. Multumesc
-
consum ulei volvo v60 88 kw, 120 cp, an 2016
emy replied to Nad's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Era mai, mai sa imi i-au un V60 D4 din 2017. Am intrebat sellerul daca ii consuma ulei, a recunoscut ca o data, la cca 2mii km trebuie sa bage ulei, altii spun ca baga cam 1L la 2mii Km, ceea ce e foarte mult. S-a vandut repede masina. -
Incalzire scaun pasager nu functioneaza
emy replied to gicusorlex's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
O sa incerc si eu, teoretic, nu ar trebui sa fie din scaun, sub tapiterie, scaunul pasagerului nu e asa de folosit ca cel al soferului, e ca nou. -
Volvo-V50 CLONCANIT LA SCHIMBARE VITEZA
emy replied to Mescareid's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic, cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans. -
Incalzire scaun pasager nu functioneaza
emy replied to gicusorlex's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Si eu sunt curios cum a rezolvat. Cu toate ca folosesc numai scaunul soferului, as fi vrut sa rezolv si incalzirea "pasagerei" Deocamdata nu am dat de root cause of it. -
emy liked a post in a topic: Achizitie V60
-
Salutare, sa nu mai deschid alt topic, ca e despre acelasi subiect. Ambi spalatori faruri au incetat sa mai funtioneze, lichid parbriz plin, farurile aprinse, nu pe 0, siguranta OK, releul nu stiu care e. Stie careva acesti spalatori au o pompa separat de cea de parbriz fata/spate? Masina e din 2007 octombrie.
-
Bogdan, ai putea sa imi spui care e acel motor de 2L in 5?....nu toate D4 dupa 2017 au acelasi motor? Era mai, mai sa i-au V60 D4 din linkul de mai jos. Vreau sa ma documentez mai bine la ceea ce i-au, as vrea sa schimb masina, nu acum ci in primavara. Mai tin V50-ul pana face guvernul imposibil de tinut masinile sub 2008. S-ar putea la anu. https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/volvo-v60-2-0-d4-190-bhp-business-edition/25890559
-
Nici a mea nu mai baga, are o scapare minora (condenser) care, odata incarcat, se descarca in timp de un an. Nu il schimb, e ok si asa, nu e asa cald pe aici. Cand am dat jos bara fatza, am vazut pe radiator racire un lichid verde, deci e fisurat. Ma gandesc sa folosesc leak stop lichid, sa reduc din cost....numai vreau sa bag multi bani in ea, aici, guvernul, o sa puna presiune pe masinile pe motorina, ne fortzeaza sa renuntzam la ele, in favoarea celor pe baterii reincarcabile.
-
Am luat degeaba bateria, ce-a veche indica 12.74V curentul, fara bornele de la masina conectate. cu bornele imi indica 12.31, am crezut ca ma lasa..... Am gresit, am masurat curentul cu bornele conectate, normal ca sunt consumatori si curentul nu e real. Cred ca o sa las tot BOSCH-ul pe masina, am mai mare incredere in Bosch.
-
1.6D. Am luat-o, o sa vad cand o sa ajunga, oricum o tin si pe cea veche.