Guest S40

Performante motoare S40

82 posts in this topic

To all S40s,

Atasat gasiti un tabel cu performantele motoarelor voastre.

[fiÅŸierul a fost ÅŸters de către administrator]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ! Aveam si eu documentul, dar o versiune mai veche.

Motoarele sunt identice si la V40

O mica adaugare mai am... pentru modelul din 2000 cel putin, motor B4164S2, cutia de viteze are codul M53P. Cel putin asa rezulta din VADIS.

Am pus topicul sticky, sunt destui curiosi care vor sa stie "ce poate" motorasul lor. Eu unul sunt  ;D

Keep it up !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

performante S40! Foarte bune. Are cuplu max foarte mare, care imi permite saturez motoru in asa fel incat, daca ma bag intr-o depasire sa nu " fac pe mine ".

Au motoare puternice si sincer, sunt multumit de ele.

Oricum " nu cred ca este cineva pe acest forum sa nu aibe aceasi paparere ca si mine ".

Apropo, eu vreau sa imi dau masina.

Poate stiti pe cineva!

To all S40s,

Atasat gasiti un tabel cu performantele motoarelor voastre.

[fiÅŸierul a fost ÅŸters de către administrator]

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S40: Mihai, te rog mai uploadeaza odata fisierul acela cu performantele motoarelor... Multumesc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, dar multumim mult de tot si pt asta, nu-l aveam ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Daca tot suntem la capitolul motoare, stiti cumva de cine sunt facute aceste motoare sau pe ce alte masini se mai gasesc.

Ma refer la modelul S40 cel dupa 2005, ultimul model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel-urile sunt din grupul PSA (Peugeot), iar benzina 1.6 e MAZDA. 2.4i, T5-ul si D5-ul sunt de VOLVO.

Vezi ca a mai fost discutia pe forum, foloseste cu incredere optiunea "Cautare".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ii puneau o cutie cu 6 trepte, nu prea aveai ce vina sa-i bagi nici in 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca tot la performanta trebuie notat ..

volvo s40 t4 (98) vs BMW 530xd (2008) (232cp - facelift) (hidramat - 6.9s 0-100km/h)

dupa 160km/h bmw-ul ramane usor in spate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( Am numai 136 de cai...Totusi trage destul de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu, de 1,8 clasic, mi se pare destul de moale, uneori chiar lenes. E drept, rar depasesc 3500 de ture...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu, de 1,8 clasic, mi se pare destul de moale, uneori chiar lenes. E drept, rar depasesc 3500 de ture...

ia depaseste tu 4500 ture sa vezi cum zburda iepele de sub capota... si benzina din rezervor... ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am 1.8 benzina....si in catalog parca e 0-100 in 10.5 sec. eu nu am putut sa scot mai putin de 11 cu cauciucuri de iarna 185/65 R15 pe asfalt....da cu cauciucuri de vara si 195/55 R15 s-a schimbat foaia....9.5 si poate scot si 9:D....oricum in a 2-a 105 -110 dupa care decupleaza la 6600 rpm si viteza maxima 210(cam pe acolo) da asta a fost pe distanta scurta,....tre sa ii fac o proba pe autostrada si sunt sigur ca ma duc in 230.

da parca tot asi face un compromis cu consumul pentru cei 200 cai de la t4 :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-i pui benzina de 100 si sa vezi cum zburda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fi-ti cu bagare de seama, benzina asta de 100 nu contine "E"-uri? :lol: . Poate fac astia de la RAR control antidoping la benzina si sa nu fie probleme cu "E"-urile din rezervor.... :P .

Ai dreptate BognanG,se simte mult la calitatea benzinei.

Eu, insa comparam cum se comporta masina mea, cu altele, cu motoare mai mici, dar mai "aspre";si cu un consum mai mic.Am scos cu un renault megane de 1,6 benzina, un consum de 4,8/100!.La al meu de 1,8, sub 7,5/100 n-am reusit.Insa nu pot compara si greutatea..... :glasses9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cu ce Megane de 1.6 ai mers pt ca niciunul nu poate consuma 4.8%, cel mai putin conform fabricantului se poate 5.5% cu varianta noua (2008-) .

Ca si greutate nu este diferenta mare, ultima varianta de Megane break in varianta diesel este chiar mai grea decat un V40 1.9D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault-ul-Fabricatie 2000.Am fost singur in masina,pe un sens si 2 persoane pe retur, si e drept, aproape ca m-am plimbat pe ruta Baia -Mare- Cluj.Rar am atins 90 pe ora....Asta a fost consumul aratat la bord. Sunt surprins ca 200cmc in plus la un motor, fac diferenta asa mare la consum. Repet,pe masina mea, cel mai putin am scos 7,5l/100km, oricat de "fin" am incercat sa o conduc :blush: .SUnt dezamagit, nu ca ma laud :tongue3: . Posibil ca si cauciucurile conteaza, la fel si benzina.Totusi , n-am putut sa nu sesizez diferenta enorma la demaraj, renaultul pare sa sara de sub tine, pe cand masina mea, o ia batraneste :rolleyes2: sau cel putin am eu impresia,probabil de asta am impresia ca e mai grea masina mea decat renault-ul.... Diferenta se simte la viteze mai mari, unde renaultul merge mult mai turat comparativ cu volvo-ul la aceeasi viteza. Am mai condus si o laguna, si aia consum sub 5,5!dar mers mult mai alert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bag si eu aici umpic:D

eu am reusit la masina mea v40 1.8 122hp sa ii scot consum de 6.5l/100km cu 5 persoane in masina. intr-o noapte am mers de la Aiud la Turda si apoi m-am intors pe alt drum la Razboieni si din cate imi amintesc am atins si 120 dar in general mergeam cu 100 in afara localitatilor si prin oras....viteza legala.

in ce priveste cum trage masina....cred ca mai e un aspect pe langa greutatea masini, si anume cum e facuta masina, adica Volvo e mai rigida si mai izolata si chiar daca fuge masina mai bine nu se simte asa cum se simte intr-un Renault. Ia o Dacia 1310 si calc-o pana in blana, sa vezi ce zenzati ai la precarea de pe loc :)). Acum am exagerat putin da cred ca se poate lua si aspectul asta in calcul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de Renault si nu uita, V40-ul nu este un Volvo autentic, Volvo inseamna masina cu motor in 5 cilindrii, proiectata si construita in Suedia nu o caroserie japoneza cu motoare Renault si emblema de Volvo. Mergi cu un S60 si vei intelege ce spun .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now