Guest dan_volvo

info Volvo s40

16 posts in this topic

Buna la toate lumea,

Din cate am inteles pentru modelul Volvo S40 2.0D  motorul este facut de cei de la Peugeot/Citroen Grup.

Am inteles ca acelasi motor echipeaza Ford Focus 2.0D si Peugeot 407 2.0D si Mazda 3.

Mazda, Focus si S40 sunt dezvoltate pe platforma C1 de la Ford

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_C1_platform

Acuma pretul S40 varianta Kinetic + 2-3 optionale trece putin de 26000 Euro. Cam la aceeasi echipare Focus ajunge pe la 20000 (mazda cam tot pe aici) iar P 407(aici cred ca are si niste dotari in plus) pe la 23000

Diferenta de 3-6000 Euro apare doar din finisaje interioare si sigla ?

Va rog comentarii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ei spun ca Volvo C30 si C70 sunt construite pe aceeasi platforma. Imi vine un pic greu a crede avand in vedere distanta intre axa fata si spate a rotilor.

    Pe de alta parte, tot acolo se sustine ca Volvo vrea sa foloseasca platforma D3, care citez "The D3 (for "D-class" and called P2 by Volvo) is a Ford global full-size car automobile platform. It was designed by Volvo before the Ford purchase[1] and debuted with the Volvo S80 sedan in early 1999." pentru urmatoarele modele. Parerea mea e ca baietilor ceva nu prea le convine la platforma de Focus, desi a fost facuta in colaborare de Volvo, Mazda si Ford, NU DOAR DE FORD.

    Diferenta de 3000Eur nu o fac neaparat finisajele, ci poate si fiabilitatea componentelor. Faptul ca platforma e identica nu inseamna ca vei regasi aceeasi marca de planetare, compresor de aer conditionat, caseta de directie, incuietorile de la usi, chederele, parbrizul, sau alte elemente de folosinta indelungata care iti pot da batai de cap reale in perioada de garantie. Si da, si calitatea materialelor da diferenta, de exemplu (imi pare rau ca nu mai pot specifica sursa, parca Hotnews era), Volvo era in top 3-ul masinilor cu cele mai NETOXICE materiale interioare (plastice, covorase, etc), iar pe la coada pe undeva erau masinile coreene.

    Faptul ca folosesc motoare de fabricatie Peugeot/Citroen poate intr-adevar sa dea de banuit, insa am inteles ca sunt foarte fiabile ca mecanica. Turbina din cate am inteles a cam da batai de cap la primele serii, insa a existat o campanie de rechemari in service si acum s-a rezolvat. Nu uita ca si pe 440/460 s-au folosit motoare de Renault si oamenii si in ziua de azi foarte multumiti de masinile lor. Daca vrei motorizare Volvo, mergi pe 2.4i sau D5, dar pretul creste considerabil. De ce oare ? ;D

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Platforma pe care e facut focusul e foarte reusita. Despre motorizari pot sa-ti spun ca intre acelasi motor pus pe 407 si cel de pe Volvo e o diferenta uriasa. Le-am testat pe amandoua si Volvo-ul e muuuult mai ager datorita unei mult mai bune etajari a cutiei de viteze. Si la capitolul finisaje Volvo sta mai bine. De comportamentul dinamic nici nu se pune prblema, S40 rules. Confort S40 rules.

Astea sunt parerile mele despre S40 si 407 si sunt obiectiv ca 407 l-am testat, cu intentia de a-l cumpara, inainte de a intre in familia Volvo.

De celelalte doua nu pot sa-ti spun nimic din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru opinii

ce mi-a adus nou linkul postat de mine este:

"Among all of the cars, the floorpan is different, but the front- and rear-subframes, suspension, steering, braking, safety, and electrical components are shared." Cu alte cuvinte S40, Focus si Mazda 3 este un fel de Best Of din ce avea fiecare.

Deci daca daca cei de acolo NU bat campii ar insemna ca suspensiile, directia, franele, siguranta si partea electrica ar fi acelasi la Focus, Mazda 3 si S40.

Este adevarat ce spui tu dar totusi apropae 6000 de Euro este cam mult (cam 25% din pretul masinii). Nu vreau sa ma intelegi gresit nu este vorba de bani ci pe ce se dau acei bani.

Referitor la motorizarea Volvo D5, e o diferenta in performante fata de 2.0 D, (7,9 fata de 9,5 s la 100km)

(225 fata de 205 vit max) (400 fata de 320 la cuplu). Consumul este insa mai mare (6,2 fata de 5,6) si am inteles ca si motorul este mai zgomotos. Dar totusi traim in Romanica, pe care drumuri sa pun in valoare  asemenea performante ?.

Asa discutam si cu dealerul Volvo care m-a intrebat de ce nu-mi iau Pilot Automat ca optionala . Dupa parerea mea aceasta din urma nu se merita ca  optionala pentru drumurile noastre (inca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

si inca ceva legat de pretul pentru D5

Sa facem o comparatie:

1.6D Kinetic - 22.729E - motorizare Peugeot

2.0D Kinetic - 24.776 E (deci cam +2000E peste 1.6D) motorizare Peugeot

D5 Kinetic - 28.108 (deci cam 3400E+ peste 2.0D) motorizare Volvo

deci este o mica variatie de pret dar asta nu stiu daca e neaparat de la faptul ca motorul este facut de Volvo sau doar ca performanta motorului creste

Share this post


Link to post
Share on other sites

    E foarte adevarat ce spui... Eu am dat doar niste exemple, pe care e drept ca nu le pot dovedi practic, dar care pot face diferenta... Si mai ia in considerare ca wikipedia este completata de oameni ca mine si ca tine, care nu intotdeauna scriu ceva 100% adevarat. E drept ca informatiile sunt filtrate, dar nu cred ca sta nimeni sa caute pe 10 site-uri sa confrunte cu ce a scris unul la ei pe site.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Daca te ajuta fa o comparatie intre pretul unui sistem DELL sau HP cu un sistem cumparat de la magazin pe piese (D-zeu stie unde facute). Are aceleasi performante... Teoretic aceeasi viteza de calcul, aceeasi platforma... Dar are aceeasi fiabilitate, zbarnaie la fel de tare ventilatoarele ? Stiu ca poate e fortata comparatia, dar e un punct de vedere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce scrie pe wiki este corect am verificat acest lucru pe un sit auto din UK, imi pare rau ca nu am mai pastrat linkul

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Parerea mea ca posesor de Volvo cu motor dezvoltat de Volvo in colaborare cu Renault (de fapt proiectat de Volvo si turnat / realizat la uzinele Renault), este sa mergi pe motorizare Volvo...

    Daca prinzi vreun Renault Laguna de prin 2000 si deschizi capota, o sa vezi shtantzat pe galeria de admisie "Volvo"... ceea ce spune ceva apropo de cine a facut motoare pentru cine de fapt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand diferenta de pret deriva din faptul ca D5 este in alta clasa, are 5 cilindrii. La fel si motoarele de 2.4. Cele de 1.6 si 2.0 sunt in 4 cilindrii.

Singurul motor de Volvo pe Renault Laguna(si pe Safrane, care mai avea un motor de 2.5 benzina tot de la Volvo) a fost 2.0 16V N7Q la Renault (B4204S la Volvo) montat pana in toamna anului 1999. Volvo a facut doar motoare de aluminiu inclusiv D5, Renault a facut motoare din fonta pana anul trecut.

Pe generatia S/V40 au fost puse si motoarele diesel de 1.9, (F8Q turbo la Renault) de ~95cp cu injectie indirecta si apoi cele doua dCi (toate 3 au fost 100% Renault) usor de vazut ca nu sunt Volvo tocmai pt. ca sunt din fonta. Mai este GDI-ul de la Mitsubishi , in rest sunt motoarele modulare ale casei in 4 cilindrii.

Pe modele mai vechi(440, 460 etc.), a fost folosit motorul benzinar de 1721cmc tot de la Renault.

1.6 si 2.0 preluate de la PSA prin cei de la Ford nu sunt motoare proaste. Sunt mai ieftine pentru ca exact de aia au fost folosite. Sa ofere o alternativa ieftina la motoarele mai mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pt raspuns Rand

intrebarea mea initala este daca  se merita diferenta de aproape 6000 Euro dintre un S40 2.0 diesel si un Focus sau Mazda 3 cu acelasi motor si cam aceleasi dotari.

Mai ales ca si suspensile, sistemul de franare, sisguranta, si aprtea electrica este aceeasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce crezi ca se vinde mai usor in Romania, un S40 din 2000 sau Mitshubishi Carisma din 2000?

Ce crezi ca se va vinde mai usor in 2012? S40 sau Mazda 3?

Volvo il cumperi si pentru ca e... Volvo. Cu bune si cu rele. T4 l-am ales pentru motorizare in primul rand. In generatia 2001-2003 nu gaseai masina de 190-200cp cu motor pana in 2 litri.

Daca merita sau nu 6k euro, tu decizi. Vezi diferenta dintre materialele folosite, vezi diferenta de design...

Si nu in ultimul rand, vezi ce inseamna 6k euro pentru tine. Poate e o suma neglijabila, poate e o suma f. mare. nu stiu.

Eu nu as da, ca si persoana fizica, 26k euor pe un S40 diesel.

Masina asta se cumpara de catre firmele cu flote cu un discount enorm... si peste 2 ani se vinde la 40% din pret. Si vrei sau nu, atata va valora si masina ta opeste 2 ani.Pt ca asta e piata. Idem si cu FOcus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina o sa o iau pe firma, si o sa o tin 5-6 ani.

eu oscilez intre un Acord 2.0 pe benzina (21,200 Euro) si un S40 pe la 25000 si ceva. Dotarile sunrt cam la fel la amandoua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta de 3-6000 Euro apare doar din finisaje interioare si sigla ?

Va rog comentarii ?

Aaaaa, iar batem campii... n-o spun cu rautate sau ca un afront, e zisa chiar cu dragoste as putea spune  ;D

Asadar, diferentele dintre Volvo si ... si cine vreti voi se deduc din:

IDIS

WHIPS

SIPS

Safety Cage

High Strength Steel, Extra High Strength Steel si Ultra High Strength Steel

Impreuna cu noile...

Sistem avertizare coliziune frontala

Sistem avertizare sofer - , te anunta cand uiti ca drumul are doua sensuri de mers si-ti spune dragastos sa bei o cafea cand vede ca directia o ia razna repetat

Sunt foarte aglomerat si nu prea am timp acum sa dezvolt cum sta treaba cu City Safety de pe XC60.

Cand citesc totate cele ce le-am insirat ajung la o singura concluzie...f**k me, masina asta e mult, mult prea ieftina

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, sunt nou pe site as dori cateva informatii in legatura cu masina pe care am luato,

e un volvo cu motor mic de 1.6 pe benzina, model 2011, daca ma puteti ajuta, as vrea sa stiu de cine e facut motorul

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevarat godfather...ca dotari la pretu ala daca vrei alta marca treci de 30mii.dar totusi este un s40 cu acelasi spatiu mic la portbagaj,pasageri spate,spatii de depozitare si renumitele piese FoMoCo.depinde ce vrea omul de la masina:doar pt el sau si incarcare si loc pasageri spate.

avand in vedere ca am avut ff2 hatch,4ani si s40 de 1 an si...pot sa zic ca ff2 este superior la s40 la cum sta pe sosea,condusul sportiv in curbe stranse,placerea de a conduce.posibil din cauza ca era hatch.daca vrei siguranta,finisaje,calitate,electronica multa iei s40.

in ziua de azi chiar si pe firma sa dai atatia bani pe o masina din clasa mica/compacta nu merita:eu zic vezi la un mondeo/accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now