Sign in to follow this  
Followers 0
tudor75

curbele de cuplu/putere pentru motoarele seriei

17 posts in this topic

Salutare. Are cineva curbele motoarelor noii versiuni de S/V60? Ma intereseaza si benzina (T3-T6) si motorina (D3-D5).

Share this post


Link to post
Share on other sites

noul d5

noul 2.0 t

mai multe n-am gasit....

tunerii au de obicei aceste curbe. incearca la heico....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

noul t6

motorul asta poate deveni o bestie....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

noul t6

motorul asta poate deveni o bestie....

multam. mi-ai citit gandurile iuli! mai trebuie sa vad ce se poate face cu T5-ul (banuiesc ca e cam acelasi motor ca 2.0T, deci nu mare lucru peste ce e acuma. dar sper sa ma insel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

t6-le, cu ecu stand-alone setat pe agresiv, merge dus la 500 cp si 700nm, deci ceva care poate bate lamborghini, sau macar sta foarte aproape de el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t6-le, cu ecu stand-alone setat pe agresiv, merge dus la 500 cp si 700nm, deci ceva care poate bate lamborghini, sau macar sta foarte aproape de el.

Da' pentru asta trebuie si niste scoala inainte :excl: Ca asa hergelie (dar mai ales atatia fizicieni per metru) trebuie sa stii cum sa-i strunesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

t5, d5, t6 sint motoare excelente. au raport de compresie mic , capacitate mare, cursa lunga, deci pot muuult mai mult decit sint ele setate de fabrica.

eu merg cu d5-ul si cu t5-ul. sint, impruna cu cutiile manuale aferente, mici bijuterii ingineresti !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

t5, d5, t6 sint motoare excelente. au raport de compresie mic , capacitate mare, cursa lunga, deci pot muuult mai mult decit sint ele setate de fabrica.

eu merg cu d5-ul si cu t5-ul. sint, impruna cu cutiile manuale aferente, mici bijuterii ingineresti !

@Iuli: cand zici t5, sigur te referi la noul t5 (4 cilindri, 2l, 87.5/83.1mm, raport compresie 10.0:1) si nu la vechiul T5 (5 cilindri, 2.4l, 81/93.3mm, raport compresie 8.5:1)? Adica, raportul de compresie de 10:1 pentru benzina e mic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la vechiul t5 cu 8.5:1. asta poate mult mai mult decit primul. in general toate motoarele sub 9:1 rap de compresie , benzinare , se preteaza la tuning.

la motoarele lungi, cu culu ai loc de manevra si hard si soft, la astea noi , patrate sau superpatrate, n-ai loc decit pentru marirea presiunii de turbo si atit.

uzual vechiul t5 sta ok la 2 bari turbo si 500 cp, e fiabil , nu ia foc. ceea ce nu se poate spune de noul t5 care la setarile astea crapa in 500-1000 km.

imi pare nespus de rau ca a venit criza si nu s-a mai facut t5-ul vechi pe injectie directa....ar fi ajuns sa aiba o plaja de cuplu 3000-7000 cu puterea maxima la 7500-8000 rpm....

ar fi fost un motor criminal....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

la vechiul t5 cu 8.5:1. asta poate mult mai mult decit primul. in general toate motoarele sub 9:1 rap de compresie , benzinare , se preteaza la tuning.

la motoarele lungi, cu culu ai loc de manevra si hard si soft, la astea noi , patrate sau superpatrate, n-ai loc decit pentru marirea presiunii de turbo si atit.

uzual vechiul t5 sta ok la 2 bari turbo si 500 cp, e fiabil , nu ia foc. ceea ce nu se poate spune de noul t5 care la setarile astea crapa in 500-1000 km.

imi pare nespus de rau ca a venit criza si nu s-a mai facut t5-ul vechi pe injectie directa....ar fi ajuns sa aiba o plaja de cuplu 3000-7000 cu puterea maxima la 7500-8000 rpm....

ar fi fost un motor criminal....

Ma gandeam eu ca nu la noul t5 te gandesti. Ar fi fost mult prea frumoasa viata asa. Cine stie, poate o sa-i vina randul si t5-ului vechi cu injectie directa. Acuma stiu cum se face si au scapat de ford, sa nu-i lase. doar loc in gama trebuie sa mai gaseasca, ca acuma e destul de bine aranjata (150, 180, 200, 240, 300). Merge T6-le mai sus (350-370) si pun T5 (cu 5 cilindri) pe la 280CP :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

speri de pomana....

nu se vor mai face motoare peste 2 litri la preturi tangibile, de bun simt.....

se va incerca sa se scoata pina la 200cp pe litru si se va adauga un motor electric, hibride, asta e viitorul (urit)

imi pare rau ca te dezamagesc...insa motoare adevarate (2.5-4L) nu se vor mai face.

pina si formula unu va limita cilindreea la 2 litri. si asta spune incotro merge cercetarea....

ultimile motoare adevarate : cele de pe audi tt rs, focus rs, nissan gtr, si cam atit ca mercedes are preturi astronomice pentru amg-uri

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

speri de pomana....

nu se vor mai face motoare peste 2 litri la preturi tangibile, de bun simt.....

se va incerca sa se scoata pina la 200cp pe litru si se va adauga un motor electric, hibride, asta e viitorul (urit)

imi pare rau ca te dezamagesc...insa motoare adevarate (2.5-4L) nu se vor mai face.

pina si formula unu va limita cilindreea la 2 litri. si asta spune incotro merge cercetarea....

ultimile motoare adevarate : cele de pe audi tt rs, focus rs, nissan gtr, si cam atit ca mercedes are preturi astronomice pentru amg-uri

se spune ca speranta moare ultima :rolleyes:

pe de alta parte, nu m-ar deranja cu nimic 200CP/l la un motor de 1.8 - 2.0l ::) chiar de loc nu m-ar deranja,

sau

formula 1 a mai avut o era turbo, cu motoare de 1.5l si 1000CP. am inteles ca astea noi vor fi de 1.6l 4 cilindri in linie. ma si gandeam ca-i vad pe suedeji acolo (saab sau volvo, nu stiu care)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai imi vine sa ma impusc...

am mers cu s63 amg. nasol. rau. gt3-ul e tricicleta. gtr-ul , e..... gtr-ul parca , parca se apropie.....

amg-ul accelereaza de la 250 la 280 cum accelereaza rs-ul meu de la 100 la 150. ma impusc si gata !

rupe aderenta la 250...ma ia plinsul

ala care a mers la schimb cu rs-ul m-a intrebat daca masina are si motor... n-are.....

deci trebuie sa-mi iau caterham, neaparat !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa ne punem sperantele in prezent si in trecut, nu in viitor. Nu se vor mai face nici masini, nici motoare pentru placerea de a conduce. Se vor face economice si ecologice. Adica BORING.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masini pentru oameni care n-o sa trebuiasca sa-si mai ia carnet. spui engage si destinatia. (si data stelara)

picard , one for beem-out !

ps. masinile si sexul. totul va fi automatizat !

abia astept sa apara femeile cu alarma de proximitate....alimentate cu dilitium

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0