Posted 22 Nov 2007 · Report post Salut.sunt nou pe forum, si (inca) nu sunt posesor de Volvo.Am gasit un review pe site-ul www.whatcar.comLink: http://www.whatcar.com/used-car-which-one.aspx?RT=2524&type=3"There is quite a maze of engines and revisions to navigate, but if you want a car that rides and handles well, versions built before autumn 2000 are a no-no."Chiar este diferenta asa de mare (tehnologic vorbind) intre modelul pana in 2000 si cel dupa 2000? Stiu ca s-a schimbat suspensia fata in 2000, sunt alte bascule, alti pivoti, dar e chiar asa de varza primul model?Intreb deoarece sunt dornic sa achizitionez un astfel de model... si astia m-au cam speriat cu review-urile lor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2007 · Report post Dupa 2000 s-a introdus varianta "2" a motoarelor, astfel :Pana in 2000, B4164S avea 105HP, dupa 2000 B4164S2 are 109HPPana in 2000 B4184S avea 115HP, dupa 2000 B4184S2 are 122HPPana in 2000 B4204S avea 140HP, dupa 2000 B4204S2 are 136HP (probabil din motive de consum sau cuplu)- S-a introdus VVT-ul (Variable Valve Timing) care ajuta consumul si cuplul la turatii mici- Dupa 2001 s-au introdus standard airbag-ul la pasageri si airbag-urile cortina, ridicand de la 3 la 8 numarul airbag-urilor (volan, pasager, 2 SIPS-BAG, 2 Inflatable Curtain in fata si 2 Inflatable Curtain in spate).- S-a marit putin ecartamentul rotilor.Lista poate continua, atasez un PDF cu Press Release-ul pentru S/V40 Phase 2[attach=1]S40-V40Phase2_Press_Kit.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2007 · Report post Acum m-ai bagat pe mine in ceata.....al meu e ph1, adica arata ca un ph1 insa motorul este B4184S2 (122CP). Cum vine asta?E drept ca in cartea de identitate a masinii e o chestie ciudata care pare a spune ca motorul a fost schimbat..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2007 · Report post Si a mea arata a PH1, si are motor cu S2 in coada. A fost o perioada intre 01/2000 si 06/2000 cand masina a avut elemente din 1999 si din 2000, apoi din 06/2000 pana in 01/2001 a avut "stock" faruri clare, urmand ca din 01/2001 sa modifice si semnalizatoarele, iluminatoarele, airbagurile, etc etc etc. A ta e ca si a mea din perioada 01/2000-06/2000. Motorul n-a fost schimbat, is tampitzi aia de la RAR, ca si in cazul meu de altfel, cand mi-au trecut-o Euro2 desi in PDF-ul de pe www.rarom.ro motorul e Euro3. Pe bloc intr-adevar e shtantzat B4164S, dar chiulasa difera, tocmai pentru ca s-a introdus VVT-ul, s-au pus bobinele direct pe bujii, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2007 · Report post Diferenta exista la sasiu, ph.2 are practic redesenata puntea fata. Dar este sesizabila mai ales la motoarele puternice, T4 de 1855cmc este prezentat ca fiind un motor prea puternic pentru sasiu (torque steer la greu). Oricum, la cele aspirate si la diesel nu cred ca se simte mare diferenta cu toate ca se spune ca directia este mult mai precisa la ph.2 si tinuta de drum mai stabila. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2007 · Report post mersi pentru lamuriri....acum se leaga lucrurile din nou pentru ca a mea e produsa in mai 2000....nu mai stiu cum mi-am dat seama, dar asa tin eu minte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2007 · Report post si la mine aceeasi "ciudatenie" , adik e fabricata in 12/99 ...si am b4184s2 ...122 cai ? deci e hibrid intre ph1 si ph2 ....arata ca ph1 si are o parte de ph2 ..... mai sa fie .... ideea e ca mere ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2007 · Report post Sper sa va ajute linkul asta ,sorry de limba scrisa http://www.volvocars.nl/NR/rdonlyres/D086F5FF-E470-45D6-B477-F8C5C8B0ED84/85100/S401mei98.pdf Share this post Link to post Share on other sites