Brava

Castrol for Volvo Cars sau altceva ?

69 posts in this topic

Mie Motul-ul nu mi-a placut deloc. Dupa ce s-a si inegrit ca taciunele dupa nici o 1000 de km...eu avind toata baia spalata si curata.

Acum am trecut pe ceva Made in Japan, sa nu mai aud de UE.

Ai trecut pe ENEOS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai HEIM....in s80 am bagat pana acum castrol edge 5w40 cu care merge de rupe pamantul....am motorul d5 163 cp. Nu necesita completari de ulei intre schimburi (care le fac la 15k). La idiotul asta de xc90 m-am decis sa iau ce vor astia de la volvo....0w30 A5 B5 (etc etc..). Daca ma mai freaca mult cu completatul...ca urmatorul schimb o sa vada 5w30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept sa imi spui ce parere ai despre eneos, eu stiu ca toti care au masini pentru drift baga eneos , masini care fac peste 8000 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack, o sa te pasca o segmentare . Nu da vina pe ulei ca dai degeaba, cand apare in bord SOOT FILTER FOOL si bagi 1L la 1000km te poti programa in service.

Daca treci pe 5W30 nu se va intampla nimic deosebit, asta e soarta motorului D5244T4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu filtrul de particule stau bine...cel putin din cate am inteles eu cu vida+dice. Maine as vrea sa dezvoltam mai mult subiectul "uleiul" si xc90 cu DPF.

ps: Eu am bagat in xc90 0w30 a3 b3 b4 !!!! Asta mi-a papat 1,2 litri in 10k.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ii bag si dala sa vedem cum se misca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu filtrul de particule stau bine...cel putin din cate am inteles eu cu vida+dice. Maine as vrea sa dezvoltam mai mult subiectul "uleiul" si xc90 cu DPF.

ps: Eu am bagat in xc90 0w30 a3 b3 b4 !!!! Asta mi-a papat 1,2 litri in 10k.

Pune ce trebuie, la mine in 20k a papat cam 0,7litri si consider ca e mult, poate si faptul ca e luat uleiul din RO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice ulei "long life" este mâncat de motor, este normal sa completezi cu 1L dupa 15.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu las mai mult de12000-13000 km uleiul in motor! Ultima oara i-am bagat A5-B5 Castrol for Volvo si pana in momentul de fata am completat cu 0,5 litri. Daca nu vand uleiul cumparat (7 Litri de Castrol for Volvo norma A5-B5 ) pana ii fac revizia, o sa-l folosesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In s80 uleiul are in jur de 10K , cam un an si 3 luni , este negru , iar pe langa asta lipseau si 1.5L (zic lipseau pentru ca am completat cu 1L A5/B5 ) . Pe miercuri ajunge uleiul OEM pentru schimb :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice ulei "long life" este mâncat de motor, este normal sa completezi cu 1L dupa 15.ooo km .

Cu uleiul luat din spania, abia daca a consumat 200ml/10k. Urmatorul schimb o sa-ncerc cu unul din olanda si vedem ce si cum.

Eu nu las mai mult de12000-13000 km uleiul in motor! Ultima oara i-am bagat A5-B5 Castrol for Volvo si pana in momentul de fata am completat cu 0,5 litri. Daca nu vand uleiul cumparat (7 Litri de Castrol for Volvo norma A5-B5 ) pana ii fac revizia, o sa-l folosesc!

Volvo spune ca schimbul se face la 30k, eu il fac la 25k. E adevarat ca si la cutie zice ca NU se face schimb si totusi ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo spune ca schimbul se face la 30k, eu il fac la 25k. E adevarat ca si la cutie zice ca NU se face schimb si totusi ... .

Mariuse, mie imi este frica sa-l las mai mult de 15000 km!!! Dupa ce ca nu se mai fac masini cum se faceau odata, mai si recomanda perioade mari intre revizii. Eu nu o sa-l las mai mult 13000 km!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la motorul tau intervalul de revizie e 20.ooo km asa ca............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept sa imi spui ce parere ai despre eneos, eu stiu ca toti care au masini pentru drift baga eneos , masini care fac peste 8000 rpm.

Si eu merg cu ENEOS pe al meu T5 (care are ceva putere in plus fata de stock) si sunt multumit. Si obligatoriu 10w caci 5w e ulei pentru salata in aceste motoare.

Pune ce trebuie, la mine in 20k a papat cam 0,7litri si consider ca e mult, poate si faptul ca e luat uleiul din RO.

20.000 km cu un schimb de ulei?? motor turbo-diesel... mmm .Daca tii la masina schimba uleiul la cel mult 10.000 indiferent cat te costa. Orice ulei dupa 8-9 mii de km isi pierde mult din proprietati (poate fi si mama sinteticului). In cartea masinii mele (originala Suedia)la schimbul de ulei scrie clar : 7500 km sau 6 luni . Chiar daca ai facut si 1000 km in 6 luni ei spun sa schimbam uleiul. Si nu glumesc ,am cartea in fata.

Si mai cred ca motoarele nu au evoluat foarte mult de atunci (au aceeasi configuratie in 5cilindri ,aceleasi tolerante si jocuri mecanice ,etc). Doar uleiurile sunt mai performante dar nici 20.000km nu poti face fara schimb.

Oricum fiecare face cum crede de cuviinta .Eu schimb uleiul la 5000 ,interval in care mai completez vreo 2 litri (ma "distrez" mult cu masina). Motorul este in stare perfecta , turbina la fel .Consumul de ulei este NORMAL . Orice motor puternic(>200CP) care vede forja regulat papa ulei. Am prieteni in IASI cu Golfuri 5 GTI care completeaza destul de mult ulei intre schimburi . Si regula se respecta la orice marca auto. Cine detine un benzinar turbo performant si afirma consumuri f. mici de ulei sau deloc MINTE.

BAFTA PRIETENI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine am sa bag in xc90 castrol magnatec 5w30 a5 b5 cu norma ford (nu mai stiu care exact) care este si pe bidonul de 0w30 VOLVO.

ps: Pe spatele bidonului este si volvo trecut.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu merg cu ENEOS pe al meu T5 (care are ceva putere in plus fata de stock) si sunt multumit. Si obligatoriu 10w caci 5w e ulei pentru salata in aceste motoare.

20.000 km cu un schimb de ulei?? motor turbo-diesel... mmm .Daca tii la masina schimba uleiul la cel mult 10.000 indiferent cat te costa. Orice ulei dupa 8-9 mii de km isi pierde mult din proprietati (poate fi si mama sinteticului). In cartea masinii mele (originala Suedia)la schimbul de ulei scrie clar : 7500 km sau 6 luni . Chiar daca ai facut si 1000 km in 6 luni ei spun sa schimbam uleiul. Si nu glumesc ,am cartea in fata.

Si mai cred ca motoarele nu au evoluat foarte mult de atunci (au aceeasi configuratie in 5cilindri ,aceleasi tolerante si jocuri mecanice ,etc). Doar uleiurile sunt mai performante dar nici 20.000km nu poti face fara schimb.

Oricum fiecare face cum crede de cuviinta .Eu schimb uleiul la 5000 ,interval in care mai completez vreo 2 litri (ma "distrez" mult cu masina). Motorul este in stare perfecta , turbina la fel .Consumul de ulei este NORMAL . Orice motor puternic(>200CP) care vede forja regulat papa ulei. Am prieteni in IASI cu Golfuri 5 GTI care completeaza destul de mult ulei intre schimburi . Si regula se respecta la orice marca auto. Cine detine un benzinar turbo performant si afirma consumuri f. mici de ulei sau deloc MINTE.

BAFTA PRIETENI!

Daca completezi cu 2litri la 5000km parcursi, atunci nu mai scrie ca "motorul este in stare perfecta", una din doua este gresita, amandoua (afirmatiile) nu pot fi valabile (corecte). In cartea masini la mine scrie tot asa de clar 30.000km, sau un an, sau parca 6000ore functionare (numarul de ore nu sunt sigur ca l-am este corect), oricum cand una din aceste date este atinsa ma anunta masina ca trebuie sa fac schimbul (nu trebuie sa tin eu evidenta ca o face ea si o face bine). In acelasi timp este adevarat ca nu mereu fac multi km pe an asa ca de multe ori schimb si la 15000km ca trece anul.

Maine am sa bag in xc90 castrol magnatec 5w30 a5 b5 cu norma ford (nu mai stiu care exact) care este si pe bidonul de 0w30 VOLVO.

ps: Pe spatele bidonului este si volvo trecut.

Gresesc sau defapt iti trebuie 0w30 cu a5/b5 ? Edited by mariusb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MariusB, se pare ca nu cunosti deloc motoarele Volvo pe benzina, un astfel de motor condus frecvent la peste 4000 rpm consuma pana la 1L @1000 km . Mie personal mi-a consumat V70-ul 2.5L la 5000km si foloseam ulei Castrol for Volvo Cars . Dupa acel drum de 5000km facut in regim raliu (peste 4000rpm) nu am mai avut nici o problema cu consumul de ulei . Atunci am inteles cat de mult poate consuma un benzinar condus la limita .

La diesel chiar si condus la 3500-4000rpm nu am observat un consum mai mare de 1L@5000 km . Dar eu am dieselul vechi EURO3 care este ceva mai reusit .

Lui Zack ii trebuie 0W-30 A5 B5 dar cred ca deja e tarziu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lui Zack ii trebuie 0W-30 A5 B5 dar cred ca deja e tarziu .

Eu i-am spus ca nu este bun uleiul care vrea sa-l bage, dar el Batman, Batman :D :D :D!!! Inca nu l-a bagat, pe la orele pranzului se v-a intampla otravirea motorului :hammer: :hammer: :hammer: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, afirmatia ca: "se pare ca nu cunosti deloc motoarele Volvo pe benzina", este foarte corecta, sunt fan diesel de mult timp desi am avut si masini pe benzina. Totusi la ce spui tu si Marian78 fara sa fac glume, mai e putin si va fi motocicleta adica se alimenteaza si benzina si ulei, eventual amestec. Recunosc ca e normal un comsum asa mare de ulei dar la raliu (cu motoare ca atare), nu la masini de serie sau sa-nteleg ca cei care au benzinare umbla cu uleiul in portbagaj pentru completare. Eu am mers ceva vreme cu un saab 220cp benzina dar ulei asa cum spuneti voi, nu, in niciun caz.

Edited by mariusb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu te obliga nimeni sa mergi la 4000+ rpm, poti merge relaxat la 2500rpm, maxim 3500rpm in depasiri iar in acest caz consumul de ulei tinde spre 0 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta proprie pot spune ca:

-Volvo B5254 -consuma ~1l la 10000km

-Volvo B5204 -consuma cel putin 1,5l la 10000km

-Alfa Romeo AR322.05 (din seria Twin Spark care are rosu la 8000) -consuma cel putin 1,5l la 10000km

-Daewoo F8C -consuma ~0.3l la 10000km

-Fiat 192 A1.000 (JTD de 115cp) -consum insesizabil in 10000km

-Opel Z13DTJ (practic tot JTD de 70cp) -consum insesizabil in 10000km

Din experienta mea motoarele pe benzina consuma ulei in cantitati mai mici sau mai mari, dieselurile nu prea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni....o sa postez si o poza cu bidonul de Castrol 5w30 A5 B5. Cred ca o sa ma inteleg bine cu el.

ps: Ieri mai aveam 20 km pana acasa si ghiciti ce?! Iar s-a aprins becul de ulei!! Bineinteles ca am tras pe dreapta....am vazut ca nivelul este mic...am mai mers 3 km si am luat de la o maghernita ulei 0w40 deoarece altceva nu aveau. Din cauza asta o sa vada doar 5w30. ESTE PE TOATE DRUMURILE. 0w30 este o RARITATE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai amestecat uleiurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now