Guest guri

s40 nu mai recunoaste cheile

11 posts in this topic

am un s40,2004,noul volvo si nu mai recunoaste cheile,nu porneste motorul,nu se aprind farurile,iar pe bord apare .....cle nouvele erraise.Inchiderea centralizata merge din chei,si se aprind si semnalizarile,adica toate butoanele cheii,functioneaza infara de faptul ca nu porneste masina. AJUTOOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Masina trebuie dusa la reprezentanta, ORIUNDE exista una oficiala Volvo si reprogaramata masina. Probabil dintr-un varf de curent masina a pierdut informatiile legate de chei si nu le mai recunoaste.

    Nu ai alta solutie din pacate :(

    Presupun (din franceza pe care n-o stiu) ca mesajul inseamna "Cheie noua stearsa". Nu stiu exact ce se intampla si cum reactioneaza masina, dar ce mi-e clar e ca o vede ca pe o cheie "noua".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu masina... masina citeste cheile, nu invers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog sa ne dai toate detaliile. Ai O SINGURA CHEIE? sau DOUA? Daca ai doar o singura cheie e posibil si cel mai probabil de acolo sa fie. Suna la Timisoara, la Todorut International, le dai detaliile si ei pot sa-ti faca o cheie cu cip fara a fi necesara prezenta masinii. Ti-o trimit ei prin posta, costa c-am 4-5 milioane! dar e mai ieftin decat platforma.  Daca ai doua chei, reseteaza masina (la mine o pot reseta cu o anumita procedura, decuplez bateria intr-un anumit fel si o las fara o ora, dupa care se reseteaza) baietii de pe acest forum stiu mai bine decat mine care ar fi procedura pt. masina ta.

Imi este foarte greu sa cred ca "uita" cheia masina , asta daca nu cumva tu ai gresit masina :). Glumesc. Procedura e simpla, cheia se citeste de pe cip si se compara cu codul VIN al masinii. Daca corespund cele doua coduri VIN atunci ai "cont de administrator" la ea :D. Codul VIN a masinii nu se poate modifica si e unic. De aceea sunt convins ca problema consta in cipul de pe cheie!. sau in contact. Nu poate fi de la masina.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am venit de la Brasov de la reprezentanta,m-am dus cu ea pe platforma si am venit pe roti.Acolo mi-a pus testerul pe masina si in 3 min. s-a rezolvat.                                                                                                                                            Domnul de acolo mi-a spus ca asta este "boala'' la s40 si se mira cum de nu am patit-o mai repede,mi-a dat si explicatia:la contact este ceva de aluminiu care are rol de antena si aceasta s-a rupt,si de aceea nu mai pornea,si a spus ca trebuie comandat un nou contact (cu aceea antena) care costa 850 lei si care trebuie pus ,pentru ca daca nu il schimb imi poate face figura oricand,datorita trepidatiilor, din cauza gropilor din asfalt.Dar intreb eu, daca antena este rupta cum de a pornit masina dupa efectuarea testerului?si porneste fara probleme.Ce ma sfatuiti ,sa dau 850 pe un contact nou?                                                                                                                                                      Eu am folosit la masina in permanenta numai o cheie,inainte cu o zi sa se intample aceasta problema,am folosit a doua cheie:oare nu din aceasta cauza (am folosit numai o cheie tot timpul, cam 1 an,apoi am folosit-o,a-2-a)calculatorul masinii a fost dat peste cap si a fost nevoie de o resetare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Intr-adevar antenuta aceea exista in contact, ea emite si "citeste" din cheie informatia pe baza de camp electromagnetic. Dar de aici pana la rezolvat o rupere doar cu resetare software mai e mult de aburit :)

    Mergi in continuare linistit cu masinuta, si daca mai face a doua oara figura abia atunci du-te la schimbat...

    PS: Daca era "boala" lor, cum de n-a existat o campanie de rechemare in service ? Cum de nu scrie nimic de chestia asta in VADIS ? Foarte ciudat... ;)

    Bine ca ai rezolvat !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herr Budulan-san mai bine zis ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In aceasta dimineata iar am avut probleme cu contactul,dar am gasit smecheria sa umblu cu masina,pana cand vine piesa la service.ATENTIE!!!!!! TOATA LUMEA CARE ARE ACEASTA PROBLEMA:  REZOLVAREA CONSTA IN INTRODUCEREA CHEII DE MAI MULTE ORI SUCCESIV IN CONTACT(5-15 ORI)PANA CAND SE DEBLOCHEAZA VOLANUL.Aceasta chestie este provizorie,tot trebuie mers la service cu masina,dar nu mai mergi pe platforma cum am mers eu ( 700 lei ma costat acest transport),daca stiam smecheria cu introdusul succesiv acesti bani ramaneau in buzunar si plateam contactul nou,asa....... turcu' plateste sau.....neinformarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te duci la acelasi service, ca exista garantie la lucrare prin lege.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now