cosmin

trepidati la relanti

17 posts in this topic

salutare tuturor!!!de ceva timp cind pornesc dimineata se simte o trepidatie a caroseriei accentuata,dupa 10 minute totul este in regula si cind sunt in treapta a doua,masina face ca si cum nu sar alimenta(dar numai in treapta a doua)am schimbat si cureaua care vine la electromotor,clima si ce mai e pe acolo pentru ca se auzea un (scirtiit)dar dupa schimbare tot asa se aude cineva de la servis de aici mia spus ca mai este o rola care trebuie schimbata.Va sunt recunoscator daca miati da citeva sfaturi.Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor!!!de ceva timp cind pornesc dimineata se simte o trepidatie a caroseriei accentuata,dupa 10 minute totul este in regula si cind sunt in treapta a doua,masina face ca si cum nu sar alimenta(dar numai in treapta a doua)am schimbat si cureaua care vine la electromotor,clima si ce mai e pe acolo pentru ca se auzea un (scirtiit)dar dupa schimbare tot asa se aude cineva de la servis de aici mia spus ca mai este o rola care trebuie schimbata.Va sunt recunoscator daca miati da citeva sfaturi.Va multumesc!(am uitat sa mentionez v50 2004 1,6 diesel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU cumva este de la ulei sau filtrul de motorina?Nu prea vad ce treaba are cureaua cu acel "accent".Daca ar fi fost vreo curea,rola ar trebui sa se manifeste tot timpul.Corect?

ps : ce tip de ulei folosesti?Filtrele cand le ai schimbat ultima data?

parchezi masina cumva cu frana de ajutor (peste noapte)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulei folosesc CASTROL MAGNATEC 5w30 specifica pe bidon ca este pentru ford schimbu il fac pe la 6...8mii km.cel mult si schimb filtru motorna,aer, ulei schimbu de fiecare data il fac eu acasa si seara o parchez cu frina de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi ambreiajul pe vreme rece. Daca se incalzeste si nu mai face nu e cazul sa te alarmezi. Opreste A/C ul si calca ambreiajul. Daca mai face e vreo rola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor are masina?Cati km are?Magnatecul ala nu stiu cat e de indicat pentru un V50...

Posibil sa ramana si frana de mana blocat ceva timp.Iar scartaitul e de la una din rolele de transimisie care ar fi trebuit schimbate odata cu cureaua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina are 108000km motorul este 1,6 diesel,am cumparato cu 40000km schimbu la 10000 cel tirziu am folosit mobil1 prima data dar ca este facut la turci mai nou am trecut pe castrol si magnatecu are specificatiile din cartea masini de acea folosesc magnatec.am folosit un alt tip de castrol si nu statea in motor la 5000km lipsa 500gr,in schimb mobilu1 si magnatecu cu specificatiile din carte din 10000 in 10000 mii nu dispare un gram.am inteles de la diferiti mecanici ca magnatecu este pentru benzinare,datimi un sfat va rog ce uleiuri folositi pentru un asemenea motor si la km acestia ce ar mai trebui schimbat.va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e uleiul care trebuie.Ia in calcul o eventuare curatare a EGR-ului,verificate bujiile si acele role de care ziceai ca scartaie.

post-519-084510000 1293554418_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

rola de transmisie as vrea sa o cumpar daca este cineva aici pe forum care are piese pentru volvo poate sami lase o adresa de email sau nr de telefon pentru al contacta masina este (v50,2005,1,6 diesel)sper sa fie de volvo sau ford motoru ca nu mai inteleg nimic despre motorul asta cineva din romania sa uitat la el si mia zis ca seamana ca fiind de reno.va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina are 108000km motorul este 1,6 diesel,am cumparato cu 40000km schimbu la 10000 cel tirziu am folosit mobil1 prima data dar ca este facut la turci mai nou am trecut pe castrol si magnatecu are specificatiile din cartea masini de acea folosesc magnatec.am folosit un alt tip de castrol si nu statea in motor la 5000km lipsa 500gr,in schimb mobilu1 si magnatecu cu specificatiile din carte din 10000 in 10000 mii nu dispare un gram.am inteles de la diferiti mecanici ca magnatecu este pentru benzinare,datimi un sfat va rog ce uleiuri folositi pentru un asemenea motor si la km acestia ce ar mai trebui schimbat.va multumesc.

Salutare

Ca fapt divers.

In urma cu un an, am achizitionat de la reprezentanta Volvo din Manresa...Spania...pt S40-ul meu 1.6 Diesel ulei Castrol Magnatec...5w30. Acesta era uleiul cu care lucrau ei...atunci. La reprezentanta din Romania l-am folosit la revizie pe " raspunderea mea" pt ca desi pe placuta masinii se recomanda Castrol 5w30 incepand cu 2010 cei de la reprezentanta au primit indicatii de a folosi pt acest motor 5w40.

In urma cu trei saptamani am facut revizia de doi ani...si la 14500 km( atunci mi-a aparut avertizare de revizie pe bord) la o reprezentanta din Aix en Provence...Franta. Am avut incredere si am cerut sa se foloseasca piese de origine si consumabile recomandate Volvo. Cand am ajuns acasa si am citit factura cu atentie am descoperit ca mi-au pus ulei Elf EXCELLIUM LDX 5W-40 . Este un ulei sintetic...si ce pot sa spun? Parca este un pic mai silentioasa si mai fasneata...insa s-ar putea sa ma insel.

Si apropo...Cand au vazut ca am numai 24000 km si ca la ultima revizie aveam 10000 mi-au spus ca pana la 35000 km nu am nevoie sa schimb uleiul. La ei se face la 25000.

La multi ani!

Edited by vrg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. uleiul recomandat pentru motorul tau e magnatec-ul 5w30; il poti pune fara grija la 110.000 km. mobil1 esp 5w30 e facut in belgia nu in turcia, e mai ieftin decit edge-ul si il bate la norme si specificatii. cred ca inca il gasesti la selgros cu 150+tva bidonul de 4 litri ca si cel mai bun pret.

@vrg, 5w40 (indiferent producatorul numai sa fie full sintetic si sa indeplineasca normele) a inceput sa intre in discutie din cauza temperaturilor extreme ( vezi vara ). in mod normal vorbim de 0w30 sau 5w30.

toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa merg tot pe 5w30 in continuare sau sa-l schimb? Mai am putin pana la 180k :blink: E un "motoras" de 1.6d

Noroc

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

rola de transmisie as vrea sa o cumpar daca este cineva aici pe forum care are piese pentru volvo poate sami lase o adresa de email sau nr de telefon pentru al contacta masina este (v50,2005,1,6 diesel)sper sa fie de volvo sau ford motoru ca nu mai inteleg nimic despre motorul asta cineva din romania sa uitat la el si mia zis ca seamana ca fiind de reno.va multumesc

1.6 D e motor nici de Ford nici de Renault nici de Volvo rolleyes.gif

E motor creat de Group PSA France, pus pe Volvo ( 1.6D ), Ford ( 1.6 TDCI ). Citroen ( HDI ), Peugeot ( HDI ) etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

E motor creat de Group PSA France, pus pe Volvo ( 1.6D ), Ford ( 1.6 TDCI ). Citroen ( HDI ), Peugeot ( HDI ) etc

+Mazda 1.6 Dlaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa merg tot pe 5w30 in continuare sau sa-l schimb? Mai am putin pana la 180k :blink: E un "motoras" de 1.6d

Noroc

De ce sa il schimbi,ti-a facut probleme pana acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sa il schimbi,ti-a facut probleme pana acum?

Cred ca tot aici pe forum am citit ca dupa un anumit numar de km se schimba tipul de ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,dar de pe la 200k incolo cred ca poti vorbi de schimbat tipul de ulei.La km astia motorul tau nu cred ca prezinta vreun semn de uzura(asta daca a fost exploatat corect)

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now