iulirx

VOLVO S60 D5 2008 - 120.000 km

13 posts in this topic

- masina functioneaza perfect . nu are zgomote. nu consuma ulei, nu pierde nimic, are toti caii acasa. consuma motorina in jurul cifrei de 7 % aproape indiferent de cum mergi cu ea, sau daca e vara sau iarna.

- are distributia schimbata la 90.000 km

- are resoftare la 230 cp (de la 10.000 km)

- s-a schimbat sistemul de la pedala de ambreiaj la 100.000 km (gratis in service - rechemare)

- s-au facut reviziile la 12.000-15.000 km la volvo, s-au folosit doar consumabile oem. (uleiul s-a schimbat la maxim 12.000 km, uzual la 9.000 km)

- masina n-a vazut decit motorina premium de la omv, cu exceptia momentelor cind am fost plecat afara cind a vazut cea mai scumpa motorina disponibila.

- nu mi s-a intimplat sa gasesc niciodata, nimic in filtrele de ulei sau de motorina.

- masina are antigel original, lichid de frina si hidraulic originale.

- masina are xenon peste tot (nu functioneaza un proiector- se va rezolva si asta cu bogdan)

INTREBARI :

1. ce urmeaza sa ma lase si cind ?

2. ce ar fi bine sa-i mai fac pentru a o mentine in starea in care este acum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum a inceput asa am crezut si eu :)))

La motor nu stiu ce ar fi de facut,dar la interior se poate folosi o crema pentru piele si plastic.Ii da un aspect mai bun si tine mai bine la frig/cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca masina sa mearga tot asa trebuie condusa pe Cheia cat mai des si in rest apa, paie si bataie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

INTREBARI :

1. ce urmeaza sa ma lase si cind ?

2. ce ar fi bine sa-i mai fac pentru a o mentine in starea in care este acum ?

1. Sa te lase nervii si sa mi-o dai cadou .

sau

2. sa o lasi la mine in garaj (masina) cheile le pazesc eu . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la a mea ii fac bine traseele pe Cheia,parca o provoaca traseul ala .... rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

am minim 6500 km pe cheia (4500 cu volvo, 2000 cu cealalta) , o visez noaptea, nu mai pot sa merg p-acolo decit daca e polei sau ninge, altfel e plictiseala mare.

cred c-am strins si vreo 1500 km pe buzau - brasov, si de asta m-am cam plictisit....si mai pica si bolovani in zona aia.

dar cea mai mare adrenalina tot cu dacia 1310 a fost (asta acu' mai multi ani...)

pielea o duc la "doctor" o data la 6 luni (tratament complet).

io ma intrebam cind o sa inceapa amortizoarele, volanta, injectoarele sa dea semne de oboseala.

ps.de vindut i-o dau cadou lui danyx peste vreo 20 de ani (daca mai traieste el atit....:lol:)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps.de vindut i-o dau cadou lui danyx peste vreo 20 de ani (daca mai traieste el atit....:lol:)

avand in vedere ca is mort dupa ea ...... ai putea sa imi alini suferinta . :D

Este ....bestiala , nici modelul nou nu imi place asa de mult . Cred ca va ramane singurul model de volvo care intr-adevar sa mearga la suflet . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PE LA 165 000 O SA INCECAPA SA SE AUDA VOLANTA ... CEL PUTIN LA A MEA ASA S-A INTAMPLAT :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea avea 200.000 si volanta era in toate mintile .. conteaza si cum folosesti ambreiajul ala .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg faza cu chederele cazute si stergatoarele imprimate in parbriz.....

eu am 144 000 din 2006 si interiorul arata bine (cam murdar pe jos pentru ca eu de obicei ma plimb cu pasageri, iar ei nu au grija insa, nu e zgariata, nu au cazut chederele s-a pastra bine acolo unde nu a intervenit actiunea romanului.

Volanta, mi-a zis Bogdan, ca e buna.

A facut el un diagnostic ca la mama lui si se pare ca singurele probleme pe care le am sunt: pompa de la heater si uleiul prost cu care am fost pacalit, dar se rezolva.

Nu mai faceti afirmatii gratis despre calitatea proasta a masinilor daca ati mostenit masina de la cine stie cine si incep sa va cada diverse.

Nu de alta dar da prost la vizitatori.

Ca si concluzie, mie mi se pare o masina buna iar motorul merge relativ bine la km ei.

Asa cum spune si Marean, conteaza si cata grija ai de ea.

Edited by ValiU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba pardon doctore de unde stii tu la cati km ? Asta e prima la mana si a doua la mana baietii astia vb de alt motor, ala de 185CP, nu se aseamana cele doua motoare deloc, alte componente cu totul si evident alta volanta, mai mare, mult mai mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si condensatorul meu de AC in partea de jos arata "matuit"

Asta e din cauza pietricelelor de pe sosea. Solutia o dadea un coleg de pe forum, o plasa pusa in spatele grilei din bara.

Parbrizul sufera si el acelasi proces de bombardare cu pietricele sau mai bine zis, sablare pe soselele patriei............ acelasi lucru si cu vopseaua, si grila volvo si toate cele...........

De altfel, poate proprietarul de dinainte a folosit cine stie ce porcarii de stergatoare care au zgariat parbrizul....

Nu e vina masinii, nici ca a fost sablata de pietricele si nici ca s-a zgariat parbrizul pentru ca au folosit stergatoare cu 10 roni bucata.....

Adevarul este ca, cele mai bune teste de anduranta pentru o masina s-ar putea face in ROMANIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now