Guest ozzy_69

Pornesc motorul, se deschide portbagajul

58 posts in this topic

Se observa ca marginea limbutei, de fapt plasticul este ciupit destul de bine. Nu inteleg de ce s-a intamplat lucrul asta. O sa incerc si asta. Oricum multam!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, incepe sa-mi para rau dupa passat-ul meu... Or fi ele masini sigure si bune, dar daca n-ai service bun... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge cu spray!!!!!!! Daca poti sa-i inchizi parghia cu mana n-are nimic. Este problema de electronica!!!! in spatele broastei ai un comutator tubular care inchide si deschide. Eu cand am avut o problema similara la usa, l-am dat jos si am verificat cu el in mana daca merge sau nu....pt. ca nu am avut incredere in cei de la service sa cumpar o broasca noua, care costa 1000 RON. Problema era de contact imperfect la modulul de centralizata.

@Midnight Cu spray-ul nu rezolvi nimic pentru ca actuatorul are o bucsa de cauciuc pe firele care il alimenteaza si nu ajunge nimic acolo.... In plus la el e conditionat de pornirea/oprirea motorului.

Dar daca te deranjeaza asa tare, da-i motorul jos si ai rezolvat ;D.

Ne mai descretim un pic fruntiile....ca si a mea e plina de erori ciudate ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis un mail la astia la Volvo Bucuresti...cred ca stiu eventualul raspuns: vino cu ea aici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pe mine nu ma interesa sa ajunga WD40-ul in zona de contacte, ci, fiind degripant, sa mai dezmortzeasca clisa care s-a format de la praf si mizerie intre limbuta care blocheaza portbagajul si pereti, si ce mai e prin angrenaje.

    Poate daca se opreste undeva "la mijloc", se deschide singur. Faptul ca e legat de pornirea motorului poate fi o masura de siguranta de care noi nu stim nimic. Incearca, oricum n-ai nimic de pierdut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da, dar acolo la S60 este alt principiu. Partea mecanica unde ajunge spray-ul nu e problema. Daca simte rezistenta pe actuator, pur si simplu nu cupleaza. Lucreaza cu tensiuni cascadate...asa cum spuneai tu. Daca am +5, atunci da-mi +12 pe celalalt circuit. Actuatorul nu e simplu la S60 de tipul ON/OFF, are 5 fire in el. Pe motivul asta cand mi-au instalat alarma nu au reusit sa-mi faca portbagajul sa se deschida din telecomanda de la alarma. Din cea a masinii merge. Dar ala se poate testa simplu, il dai jos si il tii in mana. Apesi pe telecomanda si vezi daca cupleaza (cu broasca pe inchis).... Ori la el se inchide/deschide dar aleatoriu. Si daca e motiv de siguranta, la el in mod sigur functioneaza pe invers.....;D. Nu e nici o masura de siguranta, pot deschide oricand portbagajul din mers la mine....din telecomanda.

  Daca lasa o usa deschisa si apasa "inchidere" pe telecomanda, la S60 nu se intampla nimic. La altele intai inchide si apoi deschide ...cand se prinde ca e usa deschisa.... De aia spun, ca e alt principiu de functionare .....

Eu nu insist sa nu foloseasca W40, spun doar ca e inutil, fiindca am facut inchizatoarele alea "bucati" de mai multe ori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mai gandesc la ceva...intamplator s-a ars si un bec de la faza scurta. Si am niste porcarii de genul + nu stiu cata lumina, costa 45 de lei unu. In fine, daca atunci cand e pe "pozitii" nu se deschide, nu cumva are legatura cu faza scurta si implicit cu curentul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La comutatorul de pozitii comanda este digitala. Sunt doar niste fire subtiri pe care circula tensiune mica si comanda digitala. Dar verifica.....totusi... Comutatorul se scoate usor afara. Scoti capacul de la sigurante si il impingi dinspre interior spre exterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimati colegi! Problema aceasta (cu portbagajul) poate avea mai multe cauze. Exista posibilitatea de a fi o siguranta arsa la circuitul electric al portbagajului (mie mi-a dat eroarea asta candva... si atunci nu se mai inchidea si se deschidea aleator, dar imi citea calculatorul eroarea si dadea si cauza), sau vreun "scurt-circuit" datorat vreunei infiltrari de apa sau emezelii (care a dus la oxidarea contactelor). WD40 este destinat cu precadere ungerii sau deblocarii (nu spun ca n-ar putea fi folosit si la contacte... daca l-ati folosit cu succes... nu va contrazic). Pentru curatarea contactelor electrice insa... va recomand CFS Griffon spray contact sau Duplicolor 2L spray contact (sunt spray-uri tehnice destinate special curatarii contactelor electrice). Problema cu soft-ul e cea mai probabila... le dau dreptate colegilor. Asta e cu tehnologia moderna. Calculatoarele.. mai si obosesc de atatea calcule... si dau erori.  :D Si mie mi s-a intamplat... "foarte" recent. Am rezolvat-o.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo tie. Sincer, pe zi ce trece ma gandesc la varianta sa ii dau anunt la matrimoniale si s-o marit. Incalzirea in scaunul de la sofer nu merge, portbagajul face ce face, amortizoarele arunca uleiul... Pe bune, am avut passat tot din 2002, si l-am vandut cand facuse 200 000 km, din care 70 000 eu. Il mai tineam, dar l-am plesnit eu de vreo 3 ori. Dar probleme la electrica-niciodata. Din cate am citit la voi pe acest site, sunt foarte multe probleme la volvo. Si ma repet aici cu cea mai mare problema: mecanicii. Eu la passat aveam unu la reprezentanta, ii duceam masina dimineata,o repara in service si plateam la negru. La repr volvo din C-ta(Kamsas) se repara volvo, mazda, daewoo...etc. Va dati seama ce meserie stiu astia. Tot respectul si multumirea fata de moderatori si cei care au incercat sa dea o mana de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe a mea o alint "curva suedeza" :D

Masinile nemtesti au electronica mai accesibila datorita numarului mare de unitati vandute... La Volvo e alta poveste, sunt facute intentionat sa poti merge numai la Service autorizat cu anumite probleme... E o politica comerciala cacacioasa. Si eu am o eroare de centura de vre-o sapt. de care nu reusesc sa scap. Am facut-o bucati si tot nu am gasit defect "fizic". Am mai ramas cu o varianta... Ca numai cu Vadis se poate reseta eroarea aia si neaparat trebuie sa ajung in service autorizat...

Si am si un Passat la servici, din 2003 dar vreau sa-mi raspunzi sincer la o intrebare.... Asa e ca nu se compara condusul de Passat cu cel de S60??? Eu unul am impresia ca ma urc intr-o masina din anii 96` cand merg cu Passatul... S60-ul e muuuult mai agil, mai usor de condus... si mai silentios.....Mentionez ca Passatul este impecabil intretinut, ca se face pe banii firmei ;D

  Si mai pot sa spun ceva..... Am un prieten cu A6, motor de 2.5 TDI 6 in V..... La fel...eu nu pot sa le compar....Recunosc insa ca interiorul la A6 este net superior la S60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La passatul pe care l-am avut mi-a placut mult ca era negru, varianta highline(cu bandouri nichelate pe bare), piele neagra alqantara. Era mult mai spatios...asta are piele crem, e tot negru...dar nu stiu ce sa zic. Maine mai am programare la un service, si daca nu-i dau de cap, cred c-o scot la vanzare. Mai pun ceva si ma duc in germania. Te contrazic la faza cu condusul. De 10 ori sta mai bine passatul in curbe, pe bune. e mai lat. Ca are pedala de ambreiaj mai tare, corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Latime S60 1813mm

Latime VW Passat Limuzina ... 1.820 mm ...

7mm diferenta!!!!, Sa nu ai ceva si pe la directie, suspensie... la S60....ca daca o simti ca se inclina e nasol...Nu ar trebui sa faca asa....Ai zis ca pierzi ulei la telescoape....De acolo e data instabilitatea asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ozzy: "Mai pun ceva si ma duc in Germania"

La scoala, elevii primesc ca tema sa faca o compunere despre dragostea de tara.

Cea mai frumoasa compunere a fost a lui Bula. El a descris o intamplare legata de pisoii pe care pisica sa i-a fatat de curand. Bula le-a pus in fata doua strachini cu lapte, pe una a scris Romania si pa cealalta Germania si pisoii s-au dus toti la strachina pe care scria Romania.

- Bravo, Bula! Frumoasa compunere! exclama invatatoarea entuziasmata. Te rog sa citesti compunerea si cand vom avea inspectie.

Dupa cateva saptamani a venit inspectia. Bula e pus sa citeasca compunerea, dar de data asta pisoii merg la strachina pe care era scris Germania. Contrariata, invatatoarea intreaba:

- Cum asa, Bula? Parca acum cateva saptamani pisoii au mers la strachina pe care scria Romania!

- Asa-i, doamna, dar intre timp au facut ochi! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare bancul. Cam asa e...dar si acolo tre sa fii atent, ca-s romani si pe-acolo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@all Pastrati va rog topicul curat!

@Ozzy, ai fost la service cu masina? Ai rezolvat ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si nu era nimeni acolo...a uitat nenea electricianu ca e  1 decembrie. O sa merg luni. Va tin la curent cu "spiridushu". Multam pt aspirina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am crezut ca mergi la service autorizat..... La electrician nu stiu daca rezolvi problema....Sper ca da...Dar eu in continuare cred ca e problema de soft. :(

  Si care dracu mi-a dat un "-" ???? Sa ridice mana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti te rog reformula cu '' masina din '96''...... ;)......stii, a mea e din acel an , e un 850...si daca vorbim de confort si spatiu nu stiu cum intra la discutie cu passat  ...  si eu ma gandesc la wv din 2007 ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

850????? Masina aia e de referinta pentru Volvo. Nu se compara cu nimic!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am calmat eu si iau foc altii. Da, e vb de un service din ovidiu pe care-l stiu si am citit si aici despre el. Am vb la tf cu electrician/electronistu' si zice ca are program de S 60. Evit sa ies din casa pana luni, ca dupa aia tre sa iau calmante. Cum ziceati si voi, nu-i mare tragedie, da ma sacaie rau. Cred ca m-au luat si vecinii la ochi cu inchisul portbagajului. Sper sa-i dau de cap cu bani putini. Dupa aia imi cer scuze masinii si baiatului ala cu S 80-ul care a luat foc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight, sa vezi faza tare: azi noapte a fost ger in c-ta. Buuun! Am plecat la ora 8 cu masina si surpriza: nu se mai deschide pacatosul. Bine'nteles ca o sa-si revina, dar ma intreb, s-a uscat sau s-a umezit :D...pasarica. Sa nu fie de la carligul de remorcare...de asta am uitat sa specific. Si acolo chiar e foarte probabil sa intre apa si sa-mi faca mie zile negre. Sa-i aplic niste w40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... sau o fi inghetzat si s-a lipit chederul ? ;D

Acum serios, nu vad ce legatura ar avea carligul de remorcare. E instalatie originala sau "aplicat" ulterior ? Ai alarma originala sau este pusa ulterior ? Ca si astea pot face belele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cate am vazut eu, carligul pare a fi montat ulterior, pt ca e taiat un pic din spoiler (neuniform), si mi-a spus si omul de la reprezentanta ca se vede a fi pus dupa. Alarma nu are, cu toate ca in bord este butonul ala cu anularea senzorilor de interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now