radaschin

Faruri Xenon

153 posts in this topic

Salut, sunt posesor al unui Volvo S40 2.0D (model 2007), si am in blocul farului, un bec cu halogen cu lupa. As dori ca sa scot becul cu halogen si in spatele lupei sa montez un kit cu bec cu xenon ( P=35W), este posibil ? Am intales ca, exista un traductor de curent montat pe instalatia de iluminat , care atunci cand montezi un bec cu putere mai mare/mica de 55W, computerul de bord iti spune ca nu ai bec sau instalatia functioaneaza incorect.

A mai incercat cineva sa schimbe becurile sau este posibil asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiam la Volvo astea mai noi dupa 2004 ,cu lupa se recomanda xenon de 55w.Plus ca au senzor,daca ii pui bec de 35 w s ar putea sa dea eroare.

Cu 55w ar trebui sa functioneze normal,fara eroare.Oricum trebuie un xenon de calitate,altfel apar probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vb cu Bogdan G !

Iti trebuie o instalatie mai cu moţ nu orice chinezarie de pe piata deoarece te poti alege cu motoras stergator ars si nu e ieftin deloc, vreo 9 mil doar el !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e problema ca repar si motoare de stergator :)

Trebuie o instalatie mai speciala, eu montez numai de 55W cu niste balasturi slim si in 2 ani si peste 20 de S40/V50uri facute ma pot lauda ca nu am ars nimic pe electrica.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Daca montezi instalatii cu becuri xenon, imi poti recomanda si mie un producator, vreau sa imi montez si eu la un Volvo S40, (model 2007). M-am uitat pe net, exista multi producator, dar ma intereseaza in special daca se potrivesc conectori.

Mersi.

Nu e problema ca repar si motoare de stergator :)

Trebuie o instalatie mai speciala, eu montez numai de 55W cu niste balasturi slim si in 2 ani si peste 20 de S40/V50uri facute ma pot lauda ca nu am ars nimic pe electrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand POPNOW modelul de 55W (cod 683) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am doi ani de cand le am montat, dar il laud si eu.Mare diferenta. Multumit deplin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand POPNOW modelul de 55W (cod 683) .

Salutare Bogdan,

Am un S40 din 2005. Vad ca te ocupi de montat xenoane, cat m-ar costa in caz ca ma hotarasc sa-mi pun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costa 350 RON instalația și 50 RON montajul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costa 350 RON instalația și 50 RON montajul .

Multumesc, o sa te contactez cand ma hotarasc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut bogdan. tocmai am cumparat un volvo s40, si nu am xenon, am lupa dar nu am xenon, cat m-ar costa instalatia si unde anume tre sa vin pentru montaj. ms astept raspunsul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna.. sunt un posesor de Volvo V50, similar cu S40 doar ca e combi.. Si eu mi-am pus xenon de 55w.. Sfatul meu este sa va interesati bine inainte sa modificati ceva.. Eu mi-am ars stergatoarele, de aceea incerc sa previn lumea..

1) In primul rand, farul fiind cu lupa si becul de xenon mai lung decat cel cu halogen, se va schimba focalizarea lupei.. De aceea, cu xenon se vedea mai rau decat cu halogen.. Se vor crea zone de umbra.. (nu luasem in calcul acest lucru.. probabil multi nici nu se gandesc la acest lucru)

2) Cand am montat xenon-ul, am pus si un condesator pt eroare/protectie.. Cu acesta nu mai dadea eroare la bord in cazul in care nu functionau farurile.. Nu am fost incantat de aceasta idee, de aceea am renuntat la acest condensator.. Am avut "minunatul ghinion" sa se arda balastul de la xenon la cateva zile dupa ce am renuntat la condensatoare.. Acesta a ars electronica din motorul stergatorului de parbriz (la fel cum a fost mentionat mai sus).. Situatie foarte neplacuta..

Se pare ca masa de la faruri este legata in aceeasi parte cu masa de la stergatoare.. In cazul in care faceti aceasta modificare, e bine sa se separe aceste mase si se pune un condensator(cred) la masa de la faruri. Trebuie pusa protectie.. Nu sunt electrician, de aceea nu pot oferi mai multe detalii.. Gasisem la un moment dat un post pe net, cu pasii care trebuie urmati, dar nu mai gasesc acel link..

Sfatul meu este sa gasiti un electrician auto, care chiar stie ce face.. Probabil Bogdan G stie ce vorbeste.. Poate el ne va oferi mai multe detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte multe detalii... Doar o cautare si apar!

1.cu xenon se vede mult mai bine decat cu halogen. Trebuie doar reglate farurile.

2.trebuie musai cu condesator de protectie pentru a nu arde motorasul de la stergatoare Si arata eroare in cazul in care nu se aprinde un far.

3.daca sunt bine montate si sunt cat de cat fiabile tin mult si bine fara probleme majore. Merita clar fata de halogen. Nici nu incape comparatie. Eu am de vreo 3 ani si nu am avut probleme.

Din pacate am inteles ca nici Bogdan nu mai monteaza pe acest model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvan parca tu ai avut xenoane puse de mine? Ceva probleme ?

Din pacate nu mai gasesc instalatii bine in China iar eu nu mai am timp de facut teste .

@Flaviudsi, eu cred ca tu ai pus o instalatie foarte proasta cu niste becuri foarte proaste, nu are cum sa nu focalizeze becul pt ca focarul la H7 este in acelasi loc. La alte becuri poate sunt probleme DAR niciodata la H7 fiind cel mai uzual bec .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai citit mai sus. Nu am schimbat decat un bec. Dar beneficii mari. Cu halogen e chiar foarte riscant ( nu vezi nimic daca ploua). Nu stiu cum au lansat pe strazi cei de la Volvo masini cu asemenea lumini (dpdv safety).

Cred ca si tipul de xenon AM conteaza. Mie cred ca mi ai pus fuqiang.

Bogdan, incearca si tu pe Cobai. Le lasi o zi aprinse si dai drumul seara la stergatoare. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai citit mai sus. Nu am schimbat decat un bec. Dar beneficii mari. Cu halogen e chiar foarte riscant ( nu vezi nimic daca ploua). Nu stiu cum au lansat pe strazi cei de la Volvo masini cu asemenea lumini (dpdv safety).

Cred ca si tipul de xenon AM conteaza. Mie cred ca mi ai pus fuqiang.

Bogdan, incearca si tu pe Cobai. Le lasi o zi aprinse si dai drumul seara la stergatoare. :smile:

Pana seara cred ramane fara baterie :))))

On topic: instalatie canbus pro, sau canbus terminator (ultima generatie), plus condesatori (pentru siguranta), nu or sa fie probleme (99,9%). Instalatiile bune pleaca de la 300 lei, restul gen Philips, Siemens, Bosch, sunt can-can

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da un exemplu, doua daca ai testat. Ca sa stie oamenii sa si cumpere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam astea ar fi http://www.okazii.ro...300k-a119937168, insa nu stiu ce sa zic de utilizator, ca vad ca a scris ca este fosta licenta Philips :slap:

sau asta, ca se vede mai bine http://www.fervidusc...us-pro-zoom.jpg . Droserele arata la fel, din ce vad eu. Oricum, pe cele bune scrie 9v-32v, iar becurile trebuie sa fie cu baza metalica

Si canbus terminator http://www.ebay.ie/i...=item3ccbe16d0f . Sunt un pic mai mici decat celelalte si au "umflaturi pe ambele cablaje". Deasemenea trebuie sa scrie 9-32v si tot becuri cu baza metalica

Astea spre exemplu, sunt niste petarde http://www.okazii.ro...i-3--a124147839

Astea 80% ard motorasul de la stergatoare http://www.okazii.ro...005--a124144867

Daca va face careva cadou din astea, sa-l bateti bine <ahttp://www.volvo-club.ro/uploads/emoticons/default_hammer.jpg' alt=':hammer:'> , ca sigur vrea sa va dea foc la masina http://www.okazii.ro...12v--a124557501

De stiut:

-nu exista si nici nu a existat vreodata licenta Philips, Siemens sau Bosch pentru instalatiile aftermarket. Daca va vinde cineva asa ceva, inseamna ca vrea doar sa va ia banii si nu (nu neaparat) vinde ceva calitativ

- becurile cele mai apropiate de culoare de fabrica sunt de 4300k - 5000k

- pentru siguranta folositi si condensatori (eu folosesc de 25v - 10000mf)

- droserele trebuie sa aibe 9-32v tensiunea de intrare (sunt mai stabile si nu consuma mult la pornire)

- becurile trebuie sa aibe baza metalica (sunt mai rezistente decat celelalte cu baza de plastic si sunt si mai finisate)

- nu porniti masina cu farurile aprinse, sau pe modul auto (or sa fie multi consumatori la pornire)

Cam astea ar fi in mare

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumim pentru informații. Intr adevăr daca le lasi pe auto intra in avarie câteodată și nu se aprinde cateun bec. Apare pe bord eroarea. Nu e nici un bai. La următoarea pornire își revine. Și condensatorii ar mai trebui schimbați din când în când. Se mai umfla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumim pentru informații. Intr adevăr daca le lasi pe auto intra in avarie câteodată și nu se aprinde cateun bec. Apare pe bord eroarea. Nu e nici un bai. La următoarea pornire își revine. Și condensatorii ar mai trebui schimbați din când în când. Se mai umfla.

Cand se umfla, de fapt se ard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar avea ceva sa pui cate 2 pe fiecare far de la început? Pentru siguranță. Sunt destul de ieftini. Si daca se arde unul macar nu ramai fără prezervativ (protecție). Asta daca nu se anuleaza unul pe altul sau alte minuni. Nu ma pricep. Dar nici sa stau sa ma uit mereu daca s a umflat condensatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar avea ceva sa pui cate 2 pe fiecare far de la început? Pentru siguranță. Sunt destul de ieftini. Si daca se arde unul macar nu ramai fără prezervativ (protecție). Asta daca nu se anuleaza unul pe altul sau alte minuni. Nu ma pricep. Dar nici sa stau sa ma uit mereu daca s a umflat condensatorul.

Alegi un condensator de calitate (are "dielectricul" mai bun) si la tensiune de alimentare mai mare dubla sau tripla ,raportat la tensiunea acumulatorului in incarcare(14,5 V).Standard sint la tensiuni (de care ai nevoie) de 25v,35v,50v,63V,etc.Vezi de 35V ca eu zic ca si volumul lor este satisfacator.Jamicon ,Samxon,Fujicon,Sanyo,KME ,etc cam din marcile astea se cam gasesc pe piata la magazinele de profil din ce imi aduc aminte dar sint in mare chinezisme(o parte) ,unele mai bune ca altele totusi.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu nu ar avea cu ce sa afecteze, insa nu prea vad de ce sa se arda. Eu de 3-4 ani nu am schimbat nici un condensator. Cauta din astia de ti-am zis eu (25v 10000 mf)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca daca pornești cu farurile pe auto se duc mai repede. Mi era lene sa le opresc la pornirea motorului. Asta ar fi un inconvenient la xenoane. Nu te bucuri de funcția auto la faruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now