marcel tm

probleme motor 2.4 TDI volvo 740 din 90

8 posts in this topic

Salut

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi:

Am un Volvo 740 2.5 tdi motorul de VW LT D24TIC M46

suspectez chiulasa, de ce?

Nu pot sa il folosesc la turatii peste 2500, ca incep sa pierd apa. Si a inceput sa dea caldura foarte slab.

Pierd cam 1 litru apa la 30km parcursi la viteza 140km/h

Daca merg cu ea pana in 100km/h, nu fortez motorul nu am nici o problema.

Problema s-a accentuat in timp, la inceput nu "manca" atata apa. Uleiul e OK, nu am apa in el.

Am schimbat capacul la borcanul de apa, si nu pot sa il tin strans ca plesnesc furtunurile de apa din cauza presiunii

Am schimbat termostatul, care tot mi se pare ca se deschide foarte greu.

Temperatura apei e greu sa zic deoarece acul indicatorul e tot timpul un pic peste jumate.

Acus doi ani (60000km) am refacut motorul , schimbat chiulasa, radiator...

Intre timp am trecut muntii in Elvetia, si atunci l-am "fiert un pic" a pierdut 2 litri de apa din 6 cat are,

Daca e chiulasa, unde pot gasi chiulase noi ieftine? SH nu cred ca are rost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate sa fie garnitura de chiuloasa (recomand metalic)

sau daca nu atunci ii chiuloasa

sunt firme care la incearca la presiune si cald sa vada daca are fisura

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ca fapt divers :

nu-i tdi

ii turbo diesel cu intercooler(injectie indirecta)

ala in 5 pistoane ii tdi dar pe seria 7.. nu s-o pus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi:

Am un Volvo 740 2.5 tdi motorul de VW LT D24TIC M46

suspectez chiulasa, de ce?

Nu pot sa il folosesc la turatii peste 2500, ca incep sa pierd apa. Si a inceput sa dea caldura foarte slab.

Pierd cam 1 litru apa la 30km parcursi la viteza 140km/h

Daca merg cu ea pana in 100km/h, nu fortez motorul nu am nici o problema.

Problema s-a accentuat in timp, la inceput nu "manca" atata apa. Uleiul e OK, nu am apa in el.

Am schimbat capacul la borcanul de apa, si nu pot sa il tin strans ca plesnesc furtunurile de apa din cauza presiunii

Am schimbat termostatul, care tot mi se pare ca se deschide foarte greu.

Temperatura apei e greu sa zic deoarece acul indicatorul e tot timpul un pic peste jumate.

Acus doi ani (60000km) am refacut motorul , schimbat chiulasa, radiator...

Intre timp am trecut muntii in Elvetia, si atunci l-am "fiert un pic" a pierdut 2 litri de apa din 6 cat are,

Daca e chiulasa, unde pot gasi chiulase noi ieftine? SH nu cred ca are rost...

Chiar in toamna am patit asa ceva cu un 940,exact cum patesti tu si a fost doar garnitura de chiuloasa.Dar nu ar strica si o verificare la chiuloasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc

Si eu sper sa fie doar garnitura, dar mii groaza sa desfac motorul din cauza "surprizelor" ce le mai pot avea.

Am inteles ca motoarele astea cu turbo au o reputatie proasta ca pana in maxim 100000km ai probleme cu chiuloasa ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu deja am 80000 de la capitala din 2006; inca isi face treaba

garnitura in motoarele astea trebuie metalica; sa nu ai probleme cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Ai rezolvat problema cu motorul ,deoarece si eu am aceasi problema si nu stiu ce are

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now