Sign in to follow this  
Followers 0
ipo

Deturare grea

11 posts in this topic

Salut,

Am remarcat de ceva vreme ca mi-a crescut consumul, de pe la 12 in Bucuresti la 16 l/100 km. Am inceput sa caut cauzele, pentru ca drumurile pe care le fac sunt aceleasi si vremea rece nu putea sa influenteze asa mult consumul.

Mi-am dat seama ca masina coboara prea greu in turatii, in special cand motorul este rece. Mi se poate intampla sa ramana cateva secunde la 2500-3000 rpm cand calc ambreiajul, chestia asta nu cred ca se intampla pana acum. De asemenea cateodata sta un pic sa se gandeasca cand urca in ture intr-a intaia, de la 1500 la 2000, pe urma merge blana.

Din ce am citit pe aici ma gandesc ca trebuie sa fie o combinatie de "regulator de relanti" (adica asa numitul soc electric?) si clapeta de acceleratie. Clapeta am vazut ca se poate curata "in fata blocului", dar care o fi povestea cu regulatorul de relanti, se poate umbla la el, verifica?

Are cineva si alte idei la problema asta?

Masina e un S40 de 1.8 din 1998.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea face exact la fel, se detureaza mai greu si mai ales cand e rece. La mine clapeta de acceleratie este curatata de asta vara si la fel si valva de relanti este curatat. Eu zic ca asa lucreaza calculatorul masinii, nu cred sa fie vreo problema. Eu nu am treaba cu consumul, imi sta pe la 13 doar in oras in trafic si cu drumuri scurte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea face exact la fel, se detureaza mai greu si mai ales cand e rece. La mine clapeta de acceleratie este curatata de asta vara si la fel si valva de relanti este curatat. Eu zic ca asa lucreaza calculatorul masinii, nu cred sa fie vreo problema. Eu nu am treaba cu consumul, imi sta pe la 13 doar in oras in trafic si cu drumuri scurte.

Ce motor, tot 1.8 benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor, tot 1.8 benzina?

Am avut problema asta la un Opel Corsa benzina. La masina respectiva se fisurase un tub de cauciuc la clapeta de acceleratie si tragea aer fals.Recomand sa verifici mai atent ca sigur intra aer in clapeta pe undeva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut problema asta la un Opel Corsa benzina. La masina respectiva se fisurase un tub de cauciuc la clapeta de acceleratie si tragea aer fals.Recomand sa verifici mai atent ca sigur intra aer in clapeta pe undeva....

Aha, inca o idee, merci. Ma mai gandesc si la un senzor de temperatura defect, ar trebui sa se vada la o diagnoza. Poate senzorul care controleaza regulatorul de relanti. Saptamana asta ma duc la service sa vedem ce spun oamenii si revin daca gasesc vreo solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am rezolvat problema. Un furtun de aer care face legaura intre furtunul gros de la filtru si trece peste clapeta de acceleratie iesise de la locul lui. I-am pus un colier si acum e ok, iar masina tine relantiul corect si coboara normal in ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am rezolvat problema. Un furtun de aer care face legaura intre furtunul gros de la filtru si trece peste clapeta de acceleratie iesise de la locul lui. I-am pus un colier si acum e ok, iar masina tine relantiul corect si coboara normal in ture.

o poza daca se poate?!?!?! multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

o poza daca se poate?!?!?! multumesc!

uite si poza, am marcat cu rosu partea furtunului care a fost iesita. initial nu avea nici un fel de colier.

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

uite si poza, am marcat cu rosu partea furtunului care a fost iesita. initial nu avea nici un fel de colier.

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

Inseamna ca am avut dreptate:P La opel mi se fisurase furtunul gros iar ca sa il schimb trebuia demontata admisia, asa ca am taiat o bucata dintr-o camera de bicicleta, am cumparat niste poxipol,am infasurat camera in jurul tubului,am adaugat poxipol sa-i ajunga si am pus 2 coliere de plastic la capete......problem solved, costuri minime:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

uite si poza, am marcat cu rosu partea furtunului care a fost iesita. initial nu avea nici un fel de colier.

post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

Salut.

Eu am schimbat furtunul unde ai pus colierul.

Azi am desfacut mufa de la supapa de reglare ralanti si in interior, la contacte era o pasta albicioasa de consistenta unie vaseline.

E normal asa ceva?

O sa incerc sa pun un colier ca si la tine. Poate o sa mearga.

Multumesc de raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0