ph77bas

probleme DSTC

15 posts in this topic

Salut. an s60 2002 2.4 d 163cp la care se dezactiveaza singur in mers DSTC-ul. dupa un anumit timp se activeaza singur. ce este de facut? cum sa rezolv problema.multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mesaje? nimic? doar activare si dezactivare? Asa de nebun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu aceeasi problema. e un senzor care are buba. la mine e senzorul din volan care citeste pozitia lui (grade stinga dreapta)

cit timp se dezactiveaza dstc -ul nu ai nici o problema. nasol ar fi fost daca nu-l dezactiva.

trebe sa mergi la cineva priceput la o diagnoza sa vezi ce senzor te-a lasat.

ps. eu am fost la bogdan....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mesaje? nimic? doar activare si dezactivare? Asa de nebun?

scrie k se dezactiveaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

la senzori scrie doar ca se dezactiveaza si atit.

fara alte explicatii (frine, etc)

daca acest mesaj apare cind iei total stinga , sau dreapta, de volan atunci ai ce am si eu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La placute uzate iti spune ca nu mai ai lichid si ca trebuie sa completezi sau sa mergi la service. Ceva de genul asta.

Apeleaza cu incredere la Bogdan. E super tip :)

Sau la service volvo dar... costa, poate mai mult decat face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu oricum nu am inteles ce mesaj ii da omului in bord, dupa cum zice el ar fii mesajul DSTC OFF si asta este numai din buton .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu oricum nu am inteles ce mesaj ii da omului in bord, dupa cum zice el ar fii mesajul DSTC OFF si asta este numai din buton .

exact asa imi apare. DSTC OFF, bine ca scrie in germana. si faza e ca nu apare acest mesaj la virare maxima ci doar in mers!Placutele de frana sunt ok! si cand apare k este dezactivat DSTC-ul chiar este dezactivat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate apare DSTC AUS dupa care DSTC EIN laugh.gif

Este o problema la butonul DSTC, ceva cola pe acolo sau putitor lichid .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai spus "in mers".. ai observat o legatura cu un eveniment - o zdruncinatura, o frana? dar pe loc, cu motorul pornit?

Asa cum zice Bogdan, cel mai probabil e un contact de la buton.. si mie rar si doar dupa o frana brusca mi se aprinde meniul de telefon ceea ce inseamna ca unul din butonele YES e mai sensibil si face contact de la tanti inertia; asta nu e deranjant dar DSTC ar fi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

io nu prea cred ca e de la butonul de dezactivare pentru ca acesta trebuie tinut apasat minim 3-4 secunde pentru a dezactiva dstc-ul si, mai mult, trebuie sa treci in meniul dstc ca sa faci asta....

dstc-ul se dezactiveaza singur doar daca unul sau mai multe semnale input sint in afara limitelor, nu sint deloc, sau valorile lor se bat cap in cap (de exemplu : esti in viraj stinga - pozitie volan stinga - si senzorul inertial arata acceleratie tot stinga, ceea ce e imposibil. deci unul din senzori a luat-o pe aratura)

daca o valoare e monitorizata direct (cum este temperatura discului de frina, sau uzura placutelor, atunci vei primi in bord ca dstc-ul se dezactiveaza si vei primi si cauza din care s-a dezactivat. daca valoarea nu e monitorizata direct, atunci vei primi doar mesajul ca dstc-ul s-a dezactivat si atit.

ca idee : cind un sistem simte ca nu poate functiona corect el se dezactiveaza si te anunta de acest lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

io nu prea cred ca e de la butonul de dezactivare pentru ca acesta trebuie tinut apasat minim 3-4 secunde pentru a dezactiva dstc-ul si, mai mult, trebuie sa treci in meniul dstc ca sa faci asta....

dstc-ul se dezactiveaza singur doar daca unul sau mai multe semnale input sint in afara limitelor, nu sint deloc, sau valorile lor se bat cap in cap (de exemplu : esti in viraj stinga - pozitie volan stinga - si senzorul inertial arata acceleratie tot stinga, ceea ce e imposibil. deci unul din senzori a luat-o pe aratura)

daca o valoare e monitorizata direct (cum este temperatura discului de frina, sau uzura placutelor, atunci vei primi in bord ca dstc-ul se dezactiveaza si vei primi si cauza din care s-a dezactivat. daca valoarea nu e monitorizata direct, atunci vei primi doar mesajul ca dstc-ul s-a dezactivat si atit.

ca idee : cind un sistem simte ca nu poate functiona corect el se dezactiveaza si te anunta de acest lucru.

poate asa este cum zici tu . cand ajung in tara o sa verific discurile si placutele cu toate ca au fost schimbate in vara placutele, dar dezactivarea aparare in mers linistit fara o cauza anume (franari frecvente, franare brusca etc)si daca vreau sa il reactivez din buton , nu se reactiveaza.se activeaza singur dupa o anumita perioada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Iuli omului nu ii da mesaj Antiskid temporary off, lui ii da mesaj ca e oprit DSTCul, adica exact cum il opresti din buton si de ce un buton nu ar putea ramane apasat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now