Guest guri

viteza maxima s40

60 posts in this topic

Si nu e suficient ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Aceeasi problema o am si eu cu 1.9 116 cp,  nu fuge mai mult de 205-210 :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Si chiar vi se pare o "problema" ? Fratilor, de la 160 daca va proptiti intr-un pom va mai recunoaste doar dupa amprenta dentara !!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Domnule Alex, ai foarte mare dreptate dar din cand in cand ii mai dai sa vezi cat poate masina, pentru mine viteza de croaziere este de 140-160km

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba da este destul,dar se poate si mai mult,turometrul are doar 3600 ture.Probabil are limitator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu, nu are limitator... limitatoarele se pun in general pe motoare mari peste 3L si sunt setate la 250KM/h, nu la 210 :) Uita-te in talon la viteza maxima constructiva si peste aia mai adaugi cam 10-15km/h si aia e viteza maxima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,stiu, viteza max constructiva este 210,peste aceasta viteza, masina nu poate trece,maxim am depasit cu 5 km/h,si am ajuns la 215,am mers cu aceasta viteza cam 150km.Din cate stiu eu,se poate tuna masina schimbindu-i un cip,dar nu este recomandat de producator,deoarece motorul este suprasolicitat si se poate termina mult mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi-ne, ca dup-aia iti zic si eu in cate secunde a prins BiriV 180km/h de mi se suise sangele din picioare in cap ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, sfatul meu este sa o lasati mai moale cu viteza. Pe 2 noiembrie am avut accident cu Citroenul. Eu aveam 80km/ora( asa a ramas blocat acul) si l-am luat in bot pe un idiot care a considerat ca poate sa iasa in bulevard fara sa se asigure. Deci eu 80 el 0km/ora! Rezultat: masina mea dauna totala, masina( opel astra caravan 2004) lui dauna totala si bineinteles creierii in cap care mi se mai invart inca ;D. Intrebare: daca aveam viteza mai mare si avea si el viteza? Numai cine atrecut printr-un accident stie cat de puternic este impactul. Nu vreau sa fiu moralist, dar tare nu-mi doresc sa citesc pe forum ca x a dat-o in bara. Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 180-200 km/h deja nu se mai aplica fizica newtoniana, trecem in relativista :D

Bina ca ai scapat ok, fieru se indreapta/schimba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

190 prinde foarte usor.....pana la 200 dela 190  la 200 ai ia 2minute....:)))))  nu am mers cu mai mult........dar duce pe sport. e si batranica ...din '98.  10 octombrie., am nevoie de o planetara  stanga. scurta...poate are cineva.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor lasati-o mai moale,daca vrei viteza ia un calut cabrat.Cu un VOLVO mergi putin mai incet.Inteleg, odata incerci masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai un motor de 1.6 D  cu un cip ii mai poti da intre 30 si 40 de cai fara probleme! Atunci viteza maxima va creste cu inca 20 - 25 km/h. Eu am mers cu 210 pe autostrada. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor eu am un volvo s 40 1,9 d din 2002 model sport si am prins cu el 230 dupa ce iam scos limitatoru a fost limitata la 185

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitatorul de... CE ? Volvo S40/V40 nu a avut NICIODATA limitatoare de viteza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea e LIMITATA in certificat la 240 si am prins 280 cand l-am uitat acasa! :D

Sa fim realisti . E IMPOSIBIL sa prinzi 230 cu un diesel de 116 CP care are viteza maxima constructiva 190 sau 195!

Teoretic si Dacia 1310 TLX poate prinde 180 km/h ca doar are 4300 turatii cu a 5 a la 145 km/h nu?

Totul tine de puterea motorului. Ca sa prinzi o viteza mai mare cu 10% decat cea constructiva puterea motorului trebuie marita cu 33%.

Am un prieten cu un Audi A3 1.9 TDI de 130 CP si a reusit cu greu sa prinda 210 km/h pe autostrada in Germania. Avand in vedere puterea motorului si greutatea masinii mi se pare CORECTA aceasta valoare.Masina are viteza maxima constructiva 205 km/h.

A urmat un CIP pentru 160CP  ,filtru aer CDA (carbon) si o toba finala Remus.Rezultatul 165 CP si viteza de top 220 verificata tot pe o autostrada din Ungaria.

De 12 ani ma ocup de masini puternice si modificari radicale si fara minim 180 Cp pe maxim 1100-1150 kg nu se prinde viteza de 225 km/h. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian, cred ca ar trebui sa le mai explici si ca viteza citita pe acul vitezometrului nu e cea reala...Doar cu GPS poti citi viteza reala a masini...Asa ca daca arata 200km/h dupa ac....real este 180 si ceva km/h. Mie cand pe ac imi arata 210km/h pe GPS avam 188km/h. Asa ca da, merge "cat scrie in bord" dar aia nu e viteza reala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erata: "avam"=aveam dar nu stiu de ce naiba nu pot corecta ce am scris inainte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V40-ul meu 1,6i, (1587 cmc) pe Autobahn in Germania, anul trecut (inainte de revizia de 160,000km) si am prins 214 km/h!!! Am fortat-o rau, dar s-a descurcat masinutza. M-a deranjat zgomotul din habitaclu, care era foarte puternic, insuportabil pt mine (mi-au vajait urechile o zi intreaga). Pentru obtinerea unei viteze cat mai mari, importante sunt conditiile meteo..

Dragut clipul, dar vorba lui Midnight Caller: ´´ Mai bine ajungi mai tarziu, decat niciodata!´´:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow fratilor,eu nu am impins acu mai mult decat 180...si asa mi se parea ca nu am control.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva mai sus spunea ca daca faci cip tuning mai prinzi viteza. Fals, total fals. Eu unu am ridicat masina la 205 km inainte s-o tunez si va garantez ca dupa tunat tot maximul de 205 km/h am reusit sa obtin (plus minus 5 km/h) oricat de tare nu inercam sa obtin mai mult. cip tuningul iti d cai in plus dar asta nu inseamna ca se va regasi si in viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni!,daca doriti viteza maxima,va recomand sa va spovediti inainte de a pleca la drum,ca ma ingrozesc tare mult cand vad cate accidente arata la televizor,savarsite de tineri cu "tupeu".Mai bine o lasati mai moale cu viteza,ca daca sunteti asa pasionati de volvo,s-ar putea sa nu va mai insoteasca si pe lumea cealalta,fie ea si volvo,tot omul stapaneste masina,si nu invers.

Eu,oricum am copil mic,si deci stau cu gura pe sofer(tatic)sa mearga decent la destinatie...caci vreau sa ajung "la destinatie",nu in alta parte(la spital),sau pe alta lume...unde a ajuns o nepoata de-a mea(Dumnezeu sa o ierte!),la varsta de doar 21 de ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand ca orice fel de test de viteza sa-l faceti numai pe Autobahn in Germania!! Asfaltul e fantastic!! Pe Autobahn, pe unele portiuni de autostrada  puteti conduce cu orice viteza!! Aveam vreo 180km/h si am fost depasit de un motociclist care cred ca avea vreo 250-260, abia daca l-am vazut cand a trecut pe langa mine. Nu bravati la noi in tara, e prea periculos, mai ales ca exista diferite capcane: gropi, animale, carute, autoturisme nesemnalizate, etc. Nu merita riscul!! Si asa e scurta viata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now