DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Eu ieri am schimbat 5 bujii marca bosh si nu mi se pare mare diferenta la pornire ! Bujiile vechi le am masurat si toate erau arse :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca daca e putin cald afara masina porneste doar din compresie fara ajutorul bujiilor?

Diferenţă simţi la temperaturi mult mai scăzute decât au fost noaptea asta. La 0°C ± 3-4°C porneşte bine şi numai "din compresie".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e bună compresia, bujiile defecte si, totusi, porneste... are si electromotorul un rol, pe undeva....... :rolleyes: ... dar... aprinderea propriu-zisa.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmmmmmm !!!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alimentat cu aproape 20 litri carburant de 100 lei :D :D :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragos vezi ca la voi se gasesc niste filtre magnetice pt cutiile de viteze automate, eu am comandat unul dar nu a mai ajuns .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragos vezi ca la voi se gasesc niste filtre magnetice pt cutiile de viteze automate, eu am comandat unul dar nu a mai ajuns .

Multumesc de informatie, ceva nou pentru mine, cu adevarat interesant! Nici cutia ta nu are filtru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici a mea nici a ta, filtru este fix in centrul cutiei si nu se poate schimba decat dupa o reparatie capitala, face minuni acest filtru, gasesti mai multe info pe forumurile voastre de Volvo de peste ocean .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum o saptamana i-am facut o buba dar hai sa ma laud.

Mergeam de la Dej spre Bucale si intr-un satuc in spatele unui tir, trece magaoaia si de sub el apare o imensitate de fieratanie, o oala de la o roata de camion.

Frana alea, alea, (pt Bogdan) si zbang cu masina in el, il iau taras pana se opreste masina.

Nu mai zic ca era ploaie/lapovita, intuneric, noroi pe jos. Ma bag sub masina, fieratania intepenita pe la jumatea scutului.

Dau inapoi si minune, nimic lovit, nu curge ulei, nu bate. Doar scutul spart. Trebuie sa-l schimb ca-i crapat.

Or fi si variante serioase, pt romania, de metal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la cumparaturi pt 31316517 .

Este in jur de 1600 RON pe original la Primus sau 1100RON la Mike 1 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maurice, ar trebui să găseşti şi mai ieftin. Eu am luat unul de aici, cu 500 de lei şi sunt foarte încântat. From Rusia, with love... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am achizitionat 4 jante de 18" originale Volvo model Atreus pentru al meu s40:)...

Cred ca de 2 ani tot caut roti, si in sfarsit le-am gasit:D...Arata ok, cu mici semne de uzura!

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?105460-FS-18-Atreus-wheels-%285%29

Cam asa vor arata pe masina, numai ca a mea este albastra:D

post-695-024335100 1298837287_thumb.jpg

post-695-013139000 1298837292_thumb.jpg

post-695-089553900 1298837295_thumb.jpg

post-695-021977200 1298837299_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga DOCTORE, care parte a cuvantului OEM nu o intelegi? O ul ? E ul ? sau M ul ?

A si inca ceva, acelasi scut de aluminiu produs de Metalloproduktsia costa 1600RON asa ca de ce sa ia omul de acolo ? Ba mai mult de ce sa-si puna unul de tabla care cantereste 15kg cand poate pune unul de 8kg OEM si mai ieftin decat cel rusesc dar mai scump decat cel de tabla care oricum nu este pe stoc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, pentru asta aveai nevoie de piesele de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, alea imi trebuiesc in urma operatiunii de schimbare a parbrizului.

Sunt niste clipsuri si prinderi pentru ornamentele care vin la parbriz.

...Asa-i la noi, iti repara una si iti strica alte doua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine il repari pe cel spart... Cu niste placbande si suruburi se pot face minuni :rolleyes: (scutesti 1100 ron)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat suportul de sus al motorului.

Inainte....

....si dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu azi am facut upgrade ECM&ETM la V70, asa de plictiseala, masina merge la fel.

Pret 140 RON .

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorina

5.18 lei litru

mama lor

am mai pus bord 60 mile

dar de fapt asta fac zilnic

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu tot am invatat pe masina (ii cobai pt. dice ul cumparat):rolleyes:

dar tot nu stiu de unde modific dim. cauciucurilor

:lol: :lol:

dar aflu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat si distributia... :blackeye:

Cu ceva complicatii si drumuri pe la dez, ca aveam un capac de protectie al distributiei spart si nu voiai sa imi dea garantie fara ala.

Plus ca a trebuit sa mai dea nu stiu ce capac jos, ca altfel nu vedeau ce simering de ulei sa imi comande... s-a cam ingrosat gluma.

Distributia veche SKF, era impecabila, atat rolele cat si cureaua... as fi vrut tot din aia si acum dar nu mi-am putut permite si Bosch service si distributie SKF. Poate data viitoare, deocamdata, macar am garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now