DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Nu,nu era un papuc, si daca era a lor ce era?se punea loganu cu belgiana?Am permis de 4 ani si e prima amenda pt viteza,deci nu e asa grav,ca nu ma duc prea 'batraneste'. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate ca l-au facut, ca de refacut nu cred ca se poate vorbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat in sfarsit capacul de plastic de deasupra motorului....de la ionutz_lup si abia astept sa il montez. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat in sfarsit capacul de plastic de deasupra motorului....de la ionutz_lup si abia astept sa il montez. :evil6:

Tu vorbesti de capacul din plastic care sta pe motor? La mine e prins in patru 'cleme' daca le pot spune asa ! Asa ca ce-i cu montatul asta ?

ps: azi am primit filtru' de motorina si maine sper sa-l schimb !

post-1775-0-84670700-1322764221_thumb.jp

post-1775-0-01017000-1322764227_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

+++25 cp ca e original ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de ce Made in Austria?

e cumva produs de la Knecht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ma lica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+++25 cp ca e original ;D

Daca pana acum nu am avut treaba cu filtru' de motorina si nici acu' nu trebuia sa-l schimb, cel de pe masina are 16000 km si cica se schimba pe la 60000 km daca am inteles bine ! Oricum l-am cumparat si cand m-am uitat la cum se monteaza, am vazut ca are un surub pe unde poti scurge apa stransa in el ! Is curios cata apa gasesc in cel vechi si daca se simte diferenta de putere dupa ce-l schimb :)

si de ce Made in Austria?

e cumva produs de la Knecht?

Lika, nu stiu cine-l produce ! Dar este de la Volvo ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu....ala e pentru motoare de 2.5 tdi (alea de la audi care au fost puse la inceput pe s80) de 140 cp. Din cate stiu eu filtrul se schimba la 30k dar eu il schimb la 15k. Tin sa precizez ca filtrul nou este alb-galbui (de mann facut) si il scot negru ca masina. De asemenea in capacul filtrului de motorina gasesc mereu pilitura de aluminiu (probabil de la pompele de alimentare....cand bag "stutul" in gaura rezervorului. :evil6:

Montajul capacului de plastic care inveleste motorul (sa nu dardaie de frig :P ) stiu ca e prea mult zis. Sa-i spunem doar punerea capacului. O sa o fac maine deoarece de 3 zile sunt racit cobza....cu frisoane, febra mare....m-au dat fetele mele cu otzet din cap pana in picioare...

ps: Apa in filtru am gasit foarte putina....si rezervorul meu nu prea vede plinul (studentie draga studentie) si de aici s-ar face "condens" Vad ca nu e chiar asa. Mult condens am gasit in scimb in busonul rezervorului....cand l-am scuturat odata la o benzinarie am zis ca nu-i adevarat.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asemenea in capacul filtrului de motorina gasesc mereu pilitura de aluminiu (probabil de la pompele de alimentare....cand bag "stutul" in gaura rezervorului. :evil6:

You made my day! :lol: Exista ''n'' topicuri despre pilitura produsa de pompa din cauza motorinei si tu zici ca e de la ''stutul'' pompei.Spor la :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar pierdea ulei p-acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, am schimbat garniturile de la turul şi returul uleiului de la turbină (PN 947281 - două bucăţi şi PN 3514546). Evident, am pus OEM. ;D

Am constatat, cu această ocazie, că jocul axului turbinei, este, practic, inexistent... ;D

Cat au costat cele doua garnituri ( cea de clingherit si cea de cauciuc )? Eu nu mi le-am schimbat cand am reparat turbina, nu era nevoie ! Ce ai schimbat tu acolo, cea din clingherit ( poza atasata ) si cea din cauciuc is de la retur ! Conducta prin care vine ulei la turbina are garnituri din cupru :smile:

ps: i-am schimbat filtrul de motorina :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, tu ai zis că e din cauciuc, nu eu... ;D ...PN 947281 sunt două "şaibe" din cupru şi sunt fix de la tur, vezi imaginea:

post-820-0-90114800-1322839925_thumb.jpg

Tu chiar crezi că nu ştiu ce-am făcut?! Din moment ce le-am schimbat pe ălea din partea de sus a turbinei...

M-au costat, toate trei, vreo 10 lei. De fapt, am plătit 400 RON pentru şase bucşe (30645401 x 4 şi 9127363 x 2) a 65 RON bucata, plus garniturile... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Returul are o garnitura de clingherit ( ovala ) care pleaca din turbina si una de cauciuc ( rotunda ) la capu conductei care intra in motor! Conducta prin care vine ulei la turbina este prinsa cu saibe de cupru ( 2 la turbina si 2 la motor ) !

Azi, am schimbat garniturile de la turul şi returul uleiului de la turbină (PN 947281 - două bucăţi şi PN 3514546).

Vezi, tu singur ai zis ''garniturile de la tur si retur'' ! Doar returul are garnituri ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am referit la acele "şaibe", cărora, în engleză, le zice "gaskets", vezi în imaginea de mai sus... Acuma, că ţie ţi se pare că arată ca nişte "şaibe", e fix treaba ta, Volvo le zice garnituri... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat garniturile alea de la turbo imediat cum am cumparat masina si am curatat turbina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am curatat toate furtunele + egr.Iar acum parca trage mai bine si..parca mai de jos 1800 rpm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum de cand am pus capacul de plastic deasupra motorului....motorul se aude mult mai putin in habitaclu. Zgomotele care patrund sunt mult mai placute la ureche... :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aşa e, are şi o denumire acest fenomen. Se numeşte placebo... ;D

Bogdane, topicul este despre ce i-ai făcut maşinii tale astăzi, nu când ai cumpărat-o... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a uitat sa specifice la acel timp, merge si asa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aşa e, are şi o denumire acest fenomen. Se numeşte placebo... ;D

Bogdane, topicul este despre ce i-ai făcut maşinii tale astăzi, nu când ai cumpărat-o... ;D

Nu este vorba de efectul placebo. 1 la mana confirma si prietena. 2 la mana acel capac are insonorizant pe el. E LOGIC sa mai opreasca din sunetul motorului.

ps: Carcotas mai esti...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau să cârcotesc, dar şi eu am dat jos acel capac, să văd cum e fără el şi pot spune chiar că e mai plăcut, pentru că măcar nu se mai aude cum tremură şi ăla. Sunetul motorului se aude fix la fel ca şi cu el, şi e şi normal să se audă aşa, din moment ce nu acoperă decât o mică parte din motor şi nici aia cum trebuie... Normal că prietena ta a zis că e mai bine, de ce să zică ceva ce te superă, din moment ce -se ştie- pentru femei e tot una, nu le interesează...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarat :D

Mai mult zdrangane acel capac, oricum foarte bine ca l-ai pus, ai o protectie in plus si o piatra luata de pe suflet ;)

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat lichidul de transmisie, acum este alta viata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am terminat lucrarea pe 244:

-schimbat chiuloasa ;segmentat (mahle)

din 2006 sau cam rupt segmentii (cam 120 k km)

-am pus proiectorul (+xenon h3 )din dreapata care a fost furat (ii mai ieftin decat sa cumpere)

-am schimbat alarma veche (nu acea numai senzor de soc)cu una cu pager senzor soc dual +senzor proximitate (2 zone)

-am schimbat xenonul de 35 w h4 cu 55 w h4 (astea focalizeaza mai bine)

can asta o fost (o gramada de bani bagati in ceva ce are valoare sentimentala :hello2: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now