DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

@ Bogdan G .Inteleg ca e vorba de transmisie automata.Spune-mi si mie te rog cam cum e viata asta noua si ce ulei ai folosit?Intentionez sa schimb si eu la 850-ul lui tata uleiul care nu este foarte vechi(mobil dexron lll) dar mi s-a parut cam "tulbure" acum vreo luna cand i-am schimbat un burduf de planetara.Toate cele bune! :salut:

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da e vorba de automata, am folosit uleiul original (adica Toyota T4), tu insa trebuie sa folosesti Dextron III .

Ca idee eu am schimbat uleiul acum 2 ani, dupa 20.ooo km era foarte negru si patina foarte mult pana bloca transmisia (convertizorul), inainte calcam pedala pana la fund si patina 3-5 secunde dupa care incepea sa traga cu toata puterea iar de cand a dat frigul se tura in gol o secunda la accelerari usoare dupa care revenea turatia si incepea sa traga .

Acum merge perfect, o calci pana in podea si fuge de rupe iar acea turatie in gol a disparut .

De asemenea aveam o vibratie usoara cand stationam in D, acum a disparut aceasta vibratie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru lamuriri Bodgdan!Mie mi se pare ca e consumul cam mare 11.2% pe o distanta de 53 Km din care 50 in afara la motor de 2.0 aspirat fara sa depasesc 100 Kmh???Parca motorul e ceva mai turat,are cam la 3000Rpm la 100Kmh(nu mai retin cat era inainte sa vina frigul).Posibil sa fie uleiul de vina?La a mea cutie manuala M 56 100Kmh=2800Rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu compara cu M56, este vorba de alte rapoarte, alta cutie .

Nu cred ca este de la ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum fac legatura,cred ca din cauza faptului ca a mers vreo 25.000Km cu probleme cauzate de senzorul de pozitie a selectorului(PNP) si se tot aprindea sageata de eroare in bord,cutia nu mai schimba si parca opunea rezistenta chiar, s-a "prajit" uleiul si de-aia arata asa urat.Dar de cand am inlocuit senzorul schimba vitezele perfect,doar mersul inapoi smuceste la cuplare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau să cârcotesc, dar şi eu am dat jos acel capac, să văd cum e fără el şi pot spune chiar că e mai plăcut, pentru că măcar nu se mai aude cum tremură şi ăla. Sunetul motorului se aude fix la fel ca şi cu el, şi e şi normal să se audă aşa, din moment ce nu acoperă decât o mică parte din motor şi nici aia cum trebuie... Normal că prietena ta a zis că e mai bine, de ce să zică ceva ce te superă, din moment ce -se ştie- pentru femei e tot una, nu le interesează...

Nu stiu cum va zdrangane voua capacul ala. Mai aveti "bucsile" de fixare intregi? Al meu sta fix si nu zdrangane deloc. REPET....motorul nu se mai aude asa TARE in HABITACLU. Asa cum jos exista scut cu ANTIFON pentru preluarea zgomotului produs de motor asa e si capacul cu antifon + "blana" de pe capota.

ps: As vrea sa te contrazic in legatura cu prietena mea. Stie mai multe despre masini decat ai crede si e UNA careia ii PASA de felul in care merge o masina. Uraste HARBURILE !!! :hello2:

Ps: Porneste motorul....deschide capota si asculta nivelul de db care ajunge la urechi dupa care inchide capota si asculta din nou nivelul de db. O sa se auda mult mai putin motorul cu capota inchisa. E ca diferenta dintre un pistol cu amortizor pus si acelasi pistol fara amortizor pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la mine nu zdrangane capacul motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]ps: As vrea sa te contrazic in legatura cu prietena mea. Stie mai multe despre masini decat ai crede si e UNA careia ii PASA de felul in care merge o masina. Uraste HARBURILE !!! [...]

Păi, în cazul ăsta, e clar că stă cu tine pentru maşină... :evil6:

Nici al meu capac motor (se spune că) nu sună... nu l-a auzit nimeni, nici măcar cei de la reprezentanţă, pentru că e un sunet (-din punctul meu de vedere- destul de) discret, dar eu îl aud... ;D ...dacă ţin bine de el, cu motorul pornit, sunetul dispare...

PS: Şi al lu' Feraru sună, chiar mai rău decât al meu... ;D ... iar, recent, am mai "inspectat" un sâoozeci tot dâcinci şi tot din 2004 şi şi ăla sună...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, în cazul ăsta, e clar că stă cu tine pentru maşină... :evil6:

Nici al meu capac motor (se spune că) nu sună... nu l-a auzit nimeni, nici măcar cei de la reprezentanţă, pentru că e un sunet (-din punctul meu de vedere- destul de) discret, dar eu îl aud... ;D ...dacă ţin bine de el, cu motorul pornit, sunetul dispare...

PS: Şi al lu' Feraru sună, chiar mai rău decât al meu... ;D ... iar, recent, am mai "inspectat" un sâoozeci tot dâcinci şi tot din 2004 şi şi ăla sună...

1 la mana mai usor cu afirmatiile aduse vizavi de prietena mea. Nu o cunosti, nu ma cunosti si nu duce lipsa de parti materiale(si asta nu datorita mie). 2 la mana asa as putea spune si eu de orice femeie care sta acasa si are grija de copii ca e o intretinuta si ca sta cu x-ulescu pe INTERES. Daca stai sa gandesti cu materia genusie nu e chiar asa.

Trecand peste offtopic, asculta cum suna motorul cu capac si fara si o sa observi ca suna mai rau fara. De aici o sa intelegi ca nu se aude niciun zgomot datorat capacului...deoarece este fixat cu ajutorul unor bucsi de cauciuc si are pe dedesubt numai "burete". Cum sa zdrangane BURETELE??? Doar daca ai capacul din plastic chior (fara burete) zdrangane deoarece poate lovi in ceva pe acolo ....si de aici poate fi diferenta acustica insesizabila (care la o ureche fara ceara ar fi sesizabila) dintre cu capac si fara.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă vă iubiţi aşa tare, de ce nu vă căsătoriţi? Faceţi un copil şi ea nici nu mai trebuie să meargă la servici... ;D

Legat de acel capitonaj al mototului, bineînţeles că are bucşele şi buretele de însonorizare, nu de aia sună, sună pentru că e conceput aiurea şi anumite extremităţi sunt prea mari şi libere, putând să intre în rezonanţă, fără să se lovească de componentele din proximitate.

[...]Doar daca ai capacul decat din plastic [...]
Mai multă grijă cu exprimarea, te rog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă vă iubiţi aşa tare, de ce nu vă căsătoriţi? Faceţi un copil şi ea nici nu mai trebuie să meargă la servici... ;D

Legat de acel capitonaj al mototului, bineînţeles că are bucşele şi buretele de însonorizare, nu de aia sună, sună pentru că e conceput aiurea şi anumite extremităţi sunt prea mari şi libere, putând să intre în rezonanţă, fără să se lovească de componentele din proximitate.

Mai multă grijă cu exprimarea, te rog!

Actele si copii sunt optionale in ziua de azi. De ce nu dai un mail la Volvo sa te plangi ca acel inginer a fost un dobitoc atunci cand a conceput capacul. Eu ii multumesc inginerului ca a facut un capac usor de scos deoarece ma pot uita sub el periodic. N-as vrea sa ma trezesc ca am de parcurs un drum de peste 500km si am scurgeri de motorina, ulei,etc la motor.

ps: LA servici o sa mearga deoarece o duce capul. E la politehnica. :evil6:

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh yeah! mananca painea cu coaja cu tot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Doctore de unde le scoti frate ? Capacul ala zangane numai daca are puferele de cauciuc defecte si nu sta bine, ti-am mai spus ca la mine nu zangane deloc, este adevarat ca am vazut alte D5uri la care zangane de se aude si daca ai capota inchisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La al meu şi nu numai, extremitatea stânga faţă (de lângă pompa de înaltă preiune) trepidează. Are un sunet care se confundă destul de bine cu cel al motorului.

post-820-0-92783300-1323068095_thumb.jpg

Nici eu nu l-am sesizat de la început, doar după ce, accidental, m-am sprijinit de acel colţ, cu mototul pornit, nu-mai-ştiu pentru ce... Evident, primul lucru pe care l-am făcut a fost să verific acele tampoane de cauciuc, care sunt pe deplin sănătoase (nu sunt rigidizate, nu au crăpături, nu joacă în loje) şi insonorizatorul ăla din burete, care e fixat cum trebuie şi e întreg. Al doilea lucru a fost să verific şi la alte D5-uri şi, spre bucuria mea, şi capra vecinului a mierlit-o... >:D ...bineînţeles, proprietarii respectivelor motoare au negat cu vehemenţă: "Io n-aud, bre, nimica..." ;D

oh yeah! mananca painea cu coaja cu tot!

Nu tot ce se bagă-n gură se-nghite... Un exemplu bun e guma... de mestecat... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum bine ai sesizat de vreo doi ani numai masina ta are tot felul de bube, nu generaliza pt ca nu ai de ce .

Nu la toata lumea pica volanta, nu la toata lumea pica cutia de viteze, nu la toata lumea vibreaza capacul motorului . Exemplele pot continua dar sunt obosit pt a le enumera pe toate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi, lasă că şi volantele sună -unele mai rău decât suna a mea- dar nu pe toţi îi interesează... aşa e uamenii: "Mer'e? Mer'e! Păi, şi-atunci? Ce dacă sună? Las' să sune! Dă muzica mai tare şi nu mai sună! Nu mai sună volanta, nu mai troncăne pivoţii, nu mai cârâie planetarele, nu mai fluieră turbina..." Când îi lasă-n drum, se-ntreabă "Cum p*** mă-sii de n-am auzit nimica, a picat aşa-deodată?!?!"... ;D

Superficialitatea şi indiferenţa sunt boli naţionale.

N-auzi că inclusiv cei de la reprezentanţă mi-au lăudat maşina, că e "super-bună", da' nu mă iau eu după ei... ce ştiu ei? Sună, dom'le! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat un plin saptamana trecuta de motorina mai putin aditivata - "normala", cifra cetanica 50. Primul plin cu acest tip de motorina. Drum in oras si afara din oras - nu mi-a placut cum suna inclusiv motorul, lasand la o parte performantele - aici vorbesc de drum intins/ autostrada.

Asadar aseara am facut din nou plinul cu motorina super aditivata - altceva. Zgomot frumos, asa cum imi place si mie,

Raman la motorina super aditivata, cifra cetanica 55.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat un plin saptamana trecuta de motorina mai putin aditivata - "normala", cifra cetanica 50. Primul plin cu acest tip de motorina. Drum in oras si afara din oras - nu mi-a placut cum suna inclusiv motorul, lasand la o parte performantele - aici vorbesc de drum intins/ autostrada.

Asadar aseara am facut din nou plinul cu motorina super aditivata - altceva. Zgomot frumos, asa cum imi place si mie,

Raman la motorina super aditivata, cifra cetanica 55.

hopaaa......de unde sefu' ? de la rompetrol ? de cit timp bagi motorina d-asta ?

ai pus vre-odata de la omv ? (d-aia buna de 51) poti face o comparatie intre ele ?

hai ca poate alimentez si io d-asta de 55, da' astept sa vad ce zici si tu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore in mare parte ai dreptate, in cazul asta cred ca exagerezi .

Mavule trebuie sa ai rabdare cu masina, mai ai de facut ceva km pana se lasa motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopaaa......de unde sefu' ? de la rompetrol ? de cit timp bagi motorina d-asta ?

ai pus vre-odata de la omv ? (d-aia buna de 51) poti face o comparatie intre ele ?

hai ca poate alimentez si io d-asta de 55, da' astept sa vad ce zici si tu....

Salut iulian,

Ma refer ca cifra cetanica, nu denumire comerciala - practic ma refer motorina de la OMV - OMV Diesel cifra cetanica 50 vs. OMV MaxxDiesel cifra cetanica 55, ambele fiind conform normei motor EURO 5. Azi pe ploaie si frig masina merge din nou ca una pe benizina dpdv performante (cu cele 4 x 5 valve deschise :) ) si mai ales zgomot motor.

Experienta mea cu Rompetrol efix e simpla - am constatat in mod ciudat oarecum ca acelasi combustibil este mai bun din ce simteam eu daca alimentam din Constanta / Dobrogea vs. Bucuresti / restul tarii. Destul de ciudat, nu foarte - am un post cred ca chiar aici despre combustibili - decontarea si aprovizionarea reciproca cu combustibil, diferenta facand-o aditivul. Cred ca era legat de combustibilii de la MOL - deci cred ca masinii mele ii place mai mult aditivul OMV, si in proportie cat mai mare.

Un al doilea motiv este ca instalatia de rafinare de la Midia este una din cele mai moderne din SEE - aici se proceseaza in consecinta titei cu continut foarte ridicat de sulf - o fi de bine o fi de rau - vizavi de discutia despre uleiuri / injectii - si totusi motorina are cerintele specificate de norma.

Apropo de asta (a se intelege offtopic), am aflat ca virgula, kerosen-ul - combustibilul de avioane - este un produs intermediar intre benzina si motorina - stiati asta? :smile:

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai maxx diesel pun si io tot de la omv, insa , din cite imi aduc aminte, la pompa scrie cifra cetanica minim 51.

poate n-aveam ochelarii la mine....

si eu alimentez din constanta , ploiesti si brasov aceeasi motorina. nici o diferenta pe care s-o sezizez...

la avioane trebe un combustibil care sa reziste la compresie ca benzina si sa arda "fierbinte" ca dieselul. deci ei opresc cracarea si/sau distilarea undeva intre diesel si benzina. cu kerosen pot merge (prost) si dieselurile si benzinarele (cu topirea chiuloasei)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am montat si eu senzori parcare pe spate :D. Iar in urma cu o luna, am schimbat ambreiajul, uleiul de servo, uleiul din cutie si am facut unghiul de fuga de 2 ori, dar inca nu sunt multumit de el :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am montat si eu senzori parcare pe spate :D. Iar in urma cu o luna, am schimbat ambreiajul, uleiul de servo, uleiul din cutie si am facut unghiul de fuga de 2 ori, dar inca nu sunt multumit de el :D

Incearca sa faci unghiul de fuga la Auto Soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am experimentat un pic... am vrut sa vad cum arata farul daca bag lupa in el.

Parca arata promitator, desi mai e mult de lucru.

post-169-0-74391700-1323541863_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar trebui o sticla mai clara!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now