DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Chuck e Germania cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e germania ce? de vina ca a ruginit? sau ti se pare ca seamana cu harta germaniei formatiunea de samburi de prune din filtrul de aer? ce vrei sa intrebi? i´m confused.. :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAca filtru ala care l ai dat jos apartine unei masini care circula in frumoasa si iubita Germanie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dom doctor: da, vezi ce lung este? ;D de ce intrebi?

@lik da, daca stau sa ma gandesc, masina a fost cumparata din luxemburg, circula in germania cu un filtru de aer luat din romania si cu o distributie adusa din spania. am impresia ca am si un bec din italia... parca pe stanga... vorbesc serios! craaaazy!

nu stiu soarecele sau dihorul, sau veverita, sau ce rozatoare o fi stat in cutia de la filtru, ce natie o fi fost, clar e insa ca ii placeau prunele. imi pare rau ca nu am avut ocazia sa-l (s-o) cunosc. ii doresc totusi un an nou bun, eventual cu mai multe nuci si alune. :laughing7:

Edited by LeChuck
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmatriculata cumva pe bulgaria? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu! are brief de germania, dar e radiata. ar fi fost insa o idee, asa ca o completare. ;D

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am programat pentru dauna la casco. Am inceput anul cu brio...pe 1.1.2012 ora 18:10 am luat un caine (mai mare ca un brak de vanatoare) cand ma intorceam de la Constanta. Am avut 75 km/h. Mi s-au rupt bumbii de plastic care fixeaza bara sus, o ureche de prindere a barei din dreapta, joaca putin proiectoarele....si bandourile nu mai stau bine la locul lor. Numarul are urma capului de caine...si suportul de numar e crapat. Masina a rezistat bine....nu s-a simtit prea tare impactul cu cainele. N-am mai avut ce sa fac...era mazga pe jos...iar cainele mi-a sarit din stanga (unde era si o padure) la nici jumatate de metru in fata masinii. Sper sa nu fie afectata si armatura de fier din spatele barei de plastic...(cu toate ca e putin probabil deoarece e ca o sina de tren :evil6: ) Potaia n-am gasit-o....am auzit un bubuitura si un schelalait dupa care...cred ca am zburat-o prin copaci/ A ramas par pe suportul de numar si pe bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol moment,dar trece!Lasa,bine ca ai scapat numai cu atat si ca nu ai patit nimic!Fierul se face!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizi... bizi... dei. :help:

post-169-0-09510000-1326301549_thumb.jpg

Stie cineva un trick cum sa deblochez volanul fara sa demontez contactul?

...S-a blocat si volanul si contactul.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar esti norocos ca a tot nins la voi! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu asa noroc... nici nu am puterea sa indraznesc cum ar fi sa traiesc in Canada. :D

Eu vreau la caldura, undeva in jurul Mediteranei... Spania, Italia/Sicilia, nordul Africii... Orientul Mijlociu, zapada o pot lasa cu draga inima, numai pentru voi. :smile:

Oare daca desfac surubul care tine coloana de directie, de caseta... nu rezolv? Data trecuta cand am schimbat caseta, asa retin: ca a scapat din blocaj si m-au trecut toate transpiratiile pana am recentrat volanul, ca sa nu rup panglica de la airbag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi i-am pus o baterie noua

romaneasca ---sa mai traiasca si aia de la rombat 8)

si am schimbat un bec pe faza scurta

am pus un h7 -oare de care am avut inainte ca am uitat sa ma uit ,si ala vechi l-am aruncat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, de care puteai avea? Tot H7. Nu potrivea, altfel... ;D

Azi, eu i-am curăţat, din nou, lentila RTI-ului, după metoda clasică, enervantă şi neinteresantă... o să-mi cumpăr "lens cleaning DVD" OEM, PN 30732914...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri badogul meu a facut baie cu apa calda si sampon, iar azi a fost la control ginecologic. Urmatoarea ridicare a poalelor, peste doi ani.

Dumineca urmeaza sa primeasca ulei nou si filtre curate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparat conducta retur servo directie. S-a fisurat prin frecarea de alta conducta din otel (ea e din aluminiu). Reparatia a constat in taierea conductei si mansonare cu furtun de 10 mm diametru interior+coliere+prinderea ferma a conductei pentru a evita ulterioara ei frecare de altceva.

Completat (schimbat) lichid servo-directie cu unul nou ( cod 30741424) tip CHF 11S (compatibil cu CHF 202) (culoare verde). Pentru masinile de dupa 2006 (2005) nu se mai foloseste ATF (culoare rosie).

Masina huruia la viraj st-dr si in miscare si pe loc. Daca nu remediati problema (avind aceste simptome) - care poate fi ceva asemanator cu ce-am avut eu, sau, mai grav - defectarea casetei de directie - o sa ramineti fara servo.

1L oem volvo = 135 ron (verde)

1L nemtesc echivalet, compatibil cu oem (o sa revin cu denumirea) = 42 ron (verde)

Conducta de aluminiu are 12 mm diametru exterior. Nu inteleg de ce s-a frecat de conducta de tur (din otel). O fi defect de proiectare , sau numai la a mea o fi fost asa ?

Mentionez ca la a mea s-a cam umblat la turbina (care este destul de aproape) si poate atunci s-o fi deplasat si aceasta conducta....

Furtun folosit = furtun cu insertie pinzata pentru combustibil.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu prea am ce sa ii fac masinutei.

Merge bine.

Am testat-o insa intr-o cursa de 24 de ore. Oprit doar pentru toaleta si realimentare.

Mayrhofen, Austria - Bucuresti.

Foarte obositor insa masinuta s-a comportat impecabil si consum foarte bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparat conducta retur .....

Iuli, cat lichid a intrat? Cel vechi cum se prezenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprox 0.75 L (pentru ca la taierea tevii s-a pierdut ceva). Normal trebe sa intre 0.5 L

Cel vechi era maroniu. De la service mi s-a spus ca nu sint probleme cu el. (trebe sa tin cont si ca era in masina de 3 ani si ceva...)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprox 0.75 L (pentru ca la taierea tevii s-a pierdut ceva). Normal trebe sa intre 0.5 L

Cel vechi era maroniu. De la service mi s-a spus ca nu sint probleme cu el. (trebe sa tin cont si ca era in masina de 3 ani si ceva...)

Trebuia sa-l schimbi! Parerea mea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

135 ron litrul? WTF....pai asta inseamna vre-o 1500 ron pentru toata instalatia, in cazul in care doresti sa il inlocuiesti :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pornit-o, ca sa mai isi faca ungerea si sa se mai incalzeasca motorul si bateria. Am lasat motorul sa mearga circa 20 de minute la relanti. Asta pentru ca de o saptamana nu am mai mers cu ea si imi e frica sa nu ma lase bateria. Fac bine, sau consum combustibilul si poluez de pomana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pornit-o, ca sa mai isi faca ungerea si sa se mai incalzeasca motorul si bateria. Am lasat motorul sa mearga circa 20 de minute la relanti. Asta pentru ca de o saptamana nu am mai mers cu ea si imi e frica sa nu ma lase bateria. Fac bine, sau consum combustibilul si poluez de pomana ?

Masina consuma mai mult curent la pornire decat ar incarca la ralanti! Trebuia sa o scoti la o mica plimbare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este de preferat a nu se lasa motorul sa mearga in gol. Si in plus de asta, se va da la cheie saptamanal numai cand va fi gerul bobotezei :D , in nici un caz acum!

Asta numai in cazul in care o ti afara ci nu in garaj!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now