DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Bizi dei...

Schimbat ambreiaj, ulei motor + samponare + filtru ulei... finalizat cu o baie buna; prima pe anul asta.

post-169-0-74156300-1331230002_thumb.jpg

post-169-0-80442100-1331230005_thumb.jpg

post-169-0-42831900-1331230008_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizi dei...

Schimbat ambreiaj, ulei motor + samponare + filtru ulei... finalizat cu o baie buna; prima pe anul asta.

Treaba buna si eu vreau dar mai astept pana cand da caldura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am schimbat uleiul la motor (Aral sintetic) precum si filtrele de ulei, aer si motorina (Mann), ocazie cu care am si resetat indicatorul "Service" care ma sacaia vizual la fiecare pornire, de circa 3 saptamani.

Azi va primi o spalare exterior/interior si probabil incaltarile de 16 inchi cu gumele de 205 aferente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am saplat-, aspirat-o si i-am curatat tapiteria. Saptamana care vine am de gand sa scgimb pivotii si bucsile de la bascula pe fata dar si bieletele de stabilitate spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am fost sa-i schimb articulatia fata si surpriza. N-a fost nevoie. Am schimbat pana la urma flansele fata cu unele sachs (atat flansa cat si piesa cu rulemntul...bineinteles INA) si bieletele spate care le-am pus pe febi. Acum masina este foarte stabila. Am descoperit scurgeri de vaselina de la planetara stanga deoarece s-a ros de la gheatza iar pe partea dreapta aveam zburat colierul tot de la gheatza.(a fost colier fara surub). S-a pus colier si ramane sa ma duc zilele astea cu sa rezolv burduful de la capatul de planetara.

Te rog insistent nu mai scrie aşa!

Mulţumesc!

Edited by HEIMÐALLR
Scriere neconformă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack, colierele burdufurilor nu sunt cu surub, se strang cu un cleste special pentru ele! Eu am la burduful dinspre cutie un colier cu surub si nu afecteaza cu nimic (tremurat ori alte cele)! Ai grija sa-ti curete bine vaselina veche si sa-ti puna vaselina pentru rulmenti, cea grafitata este recomandata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat un set de burdufe universale...care au o elasticitate foarte mare (partea burdufului de cauciuc cu gaura pe care intra colierul mic se face cat gaura pe care intra colierul mare). Au vaselina in ele.....nu stiu ce fel de coliere dar sincer cred ca cele cu surub sunt sfinte dupa parerea mea. Se pare ca cel fara surub a zburat de acolo in urma iernii. Azi am fost si pana la urma am lasat masina la service. Schimb pe fata bucsile de la bascula, pivotii, bieletele de directie si marea surpriza : tampon motor dreapta. De data asta iau tamponul pe lemforder deoarece pe febi mi-a tinut 40-45k. Cu tot cu flanse+rulment si bieletele pe spate ajung la 3000 ron. Era de asteptat...totul fiind original din 2005 si 168k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat un set de flanse de 2cm(H&R) pentru 244

mai urmeaza jentile :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am finalizat lucrarea. Tamponul nu era rupt dar se tasase...acum motorul sta cam cu 5mm mai sus. Pe cel vechi il tin pentru zile negre...la fel si pivotii. Masina se comporta extraordinar...se aseaza foarte bine pe sosea iar cand iau viraje la viteze mari...e o placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai bagat ceva banuti in ea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca exista masina care sa nu necesite intretinere! -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

CORECT! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat ceva banuti in ea intradevar...dar merge brici. Abia astept sa il iau saptamana viitoare pe tatal meu de la Galati...sa-i arat ce poate. Cu prima ocazie cand merg la tara i-o dau mamei pe autostrada...sa nu-mi mai urle in cap ca mananca prea multi bani. :glasses9:

ps: Mai puteam drage vreo 5000 de km de bucsi si pivoti dar am schimbat flansele si rulmentul si am vrut sa le "protejez". Tamponul de motor si pivotii i-am luat acasa...nu se stie cand pot sa am nevoie de ele. Nu aveau joc mare iar tamponul e decat doar tasat.(lasandu-se motorul 4-5mm mai mult in jos). L-am schimbat deoarece tragea de celelalte tampoane si mi-e groaza in special de cele hidraulice. Am gasit pe autokarma tampoane hidraulice facute de corteco la 180 ron bucata. Consider ca e un pret foarte bun si ca il merita.

Edited by HEIMÐALLR
Batjocorirea limbii române

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am inlocuit rulmentul din fulia compresorului de aer conditionat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack ai mare grija cu tampoanele, la D5 ai 2 (fata si spate) vacumatice nu hidraulice(hidro-elastic) iar eu am schimbat pe cel din fata cu unul aftermarket (Meyle ) si a tinut fix 3 luni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele vacumatice sunt febi si pareau sa fie originale dar cu sigla volvo razuita. Spun asta pentru ca erau identice...fiecare marcaj si litera. Am scris in alt topic mai demult despre asta. M-am uitat cu ocazia asta si la celelalte...niciunul rupt, curs,etc. Cele pe MYLE cum de te-au tinut asa putin? Ce simptome a avut masina? A curs ceva din ele? Eu stiam ca ar fi pe principiul amortizoarelor de la roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut dintr-o singura bucata mai multe bucati!!! Dupa ce m-am plictisit, am asamblat toate bucatile intr-una singura!!! Inca nu am depistat problema :D

post-1775-0-71614800-1332175308_thumb.jp

post-1775-0-58277800-1332175317_thumb.jp

post-1775-0-06300900-1332175327_thumb.jp

post-1775-0-11565900-1332175334_thumb.jp

post-1775-0-21852700-1332175340_thumb.jp

post-1775-0-84315300-1332175359_thumb.jp

post-1775-0-14830600-1332175370_thumb.jp

post-1775-0-02891500-1332175381_thumb.jp

post-1775-0-23421500-1332175391_thumb.jp

post-1775-0-83015100-1332175403_thumb.jp

post-1775-0-55332200-1332175417_thumb.jp

post-1775-0-41169400-1332175425_thumb.jp

post-1775-0-13026900-1332175433_thumb.jp

post-1775-0-73412100-1332175440_thumb.jp

post-1775-0-17168800-1332175454_thumb.jp

post-1775-0-28036800-1332175463_thumb.jp

post-1775-0-63501300-1332175470_thumb.jp

post-1775-0-69284300-1332175481_thumb.jp

post-1775-0-21035600-1332175495_thumb.jp

post-1775-0-62753600-1332175508_thumb.jp

post-1775-0-91403000-1332175518_thumb.jp

post-1775-0-83043800-1332175532_thumb.jp

post-1775-0-88506600-1332175544_thumb.jp

post-1775-0-68993800-1332175551_thumb.jp

post-1775-0-15114400-1332175558_thumb.jp

post-1775-0-03332600-1332175565_thumb.jp

post-1775-0-81769700-1332175571_thumb.jp

post-1775-0-19352800-1332175584_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60-ul a primit o balama pentru clapeta rezervor noua,iar s40-ul a primit un pivot nou si un kit protecție amortizoare .E alta viața acum,am scăpat de zgomote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus-o la spalatorie si i-am facut exteriorul. Andu...ce becuri are consola centrala la tine? Eu am vreo 2-3 beculete arse. Banuiesc ca sunt aceleasi tipuri de becuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu...ce becuri are consola centrala la tine? Eu am vreo 2-3 beculete arse. Banuiesc ca sunt aceleasi tipuri de becuri.

Sunt mai multe tipuri de becuri la radio si clima (vre-o 3 feluri, parca)!!! Si eu am doua becuri arse :)!

iar s40-ul a primit un pivot nou...

Doar un pivot? Trebuiau amandoi schimbati :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack tampoanele originale sunt inscriptionate V O L V O si F R O N T sau R E A R dupa caz . Cele aftermarket nu au inscriptionarea cu V O L V O . Tamponul meu a tinut asa putin pt ca a costat sub 200 lei. O sa iau noi originale dar mai la vara, oricum nu mai merg cu XCul momentan .

Am mai facut la V70 urmatoarele :

-montat balama rezervor, era rupta de cand o stiu .

-montat camera mers inapoi

-montat oglinzi rabatabile electric + buton+ soft

-montat leduri la iluminarea placutei de inmatriculare spate

-montat nr fara suport cu banda dublu adeziva direct pe hayon, acum nu mai zdrangane nimic

Urmeaza sa montez RTI-ul dar nu am cablurile momentan dupa care sa montez rotile de vara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Am mai facut la V70 urmatoarele :

-montat oglinzi rabatabile electric + buton+ soft

.

Abia astept sa vad gadgetul :hello2:

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la 850 a, schimbat bielete directie,bielete antiruliu,capete de bara,flanse amortizoare fata,geometrie roti,schimbat ulei cutie,etc...

Acum merge altfel :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar un pivot? Trebuiau amandoi schimbati :smile:

Doar unul pentru ca celalalt era bun :D Oricum au rezistat eroic 100+ k km pe drumurile partriei,originali fiind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer pivotii, bieletele, bucsile, flansele, amortizoarele, etc se schimba cate 2 (pereche). In scurt timp o sa aiba si celalalt joc si o sa mai pierzi iar timpul prin service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now