DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Ei Alex, acum merita sa folosesti mai des trapa. Mai ales noaptea pe sosea, poate fi spectaculos.

Vreun liliac dereglat la radar? sau altceva sa ne salute ...

da agr350r, cu hartii de 350 euro :hello2: si atunci va spun :hello: , ma duc in germanica, la fetele mele

si la nepotei, o sa stau pana ma gonesc, hehehe ...

scuze de off, la mine-i ca raia, da sunt f bucuros ca vazui cum iese apa turnata in jgheabul trapei

si se duce sub main mashinen pe toate patru partile ; astea din spate erau infundate rau .

CpNmTboooo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat becurile la faruri cu unele mai bune si am inlocuit lampile pe ambele parti in fata.

Toate piesele luate de pe SKANDIX.

post-3530-0-70878400-1338723375_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un amortizor inlocuit - mea culpa (o bordura de sub un autobuz)

Arcurile spate - rulota grea trasa drumuri lungi

Tampoanele de cauciuc de pe spate la arcuri

Swirl-ul

Tampon motor (sau cutie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul final fiind peste 10.ooo lei sau sub 10.ooo lei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am depasit pragul de 73.000 km :P - usor, asa .... batraneste :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am depasit pragul de 73.000 km :P - usor, asa .... batraneste :D:P

La multi inainte! :smile:

Eu am trecut de 310 000km :smile:

Astazi am facut o proba la rece, sa vad daca se potriveste o pompa de benzina la mine in rezervor. Se potriveste si functioneaza. Sper ca zilele urmatoare sa apuc sa o montez.

E un Walbro de 1 bar. Ma gandesc ca ar trebui sa imi dea ceva reactie mai rapida sau macar sa imi rezolve o problema mai veche... cea cu sorbul care se infunda. O sa vad.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul final fiind peste 10.ooo lei sau sub 10.ooo lei ?

Mai Jupane, de cand ai devenit asa optimist...peste desigur (cu TVA) si sub (fara TVA) :crybaby:

Deci, prin zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...E un Walbro de 1 bar. Ma gandesc ca ar trebui sa imi dea ceva reactie mai rapida sau macar sa imi rezolve o problema mai veche... cea cu sorbul care se infunda. O sa vad.

Deci... Mi-am facut de lucru urat.

Era un furtun de alimentare mai slabit, pe care pompa de alimentare l-a gaurit serios. A facut arteziana sub capota...

Nu mai pot porni. Iau un taxi sa merg dupa furtun. :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un Walbro de 1 bar. Ma gandesc ca ar trebui sa imi dea ceva reactie mai rapida sau macar sa imi rezolve o problema mai veche... cea cu sorbul care se infunda. O sa vad.

Am rezolvat problema cu furtunul si pot da un verdict si in privinta pompei de combustibil: fas.

Pana spre 3000rpm avea o idee, viteza de reactie mai mare... dar de la 3000 incolo... abia ajungeam la 4000rpm.

Cred ca e nevoie de o pompa mai puternica dar abandonez ideea; nu se merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi noapte am aflat ca mi-a atins masina pe coltul din stanga a barei din spate. Mi-am facut 1000 de nervi....era loc cacalau. Nu-mi mai las masina niciodata la bulevard (pe Iuliu Maniu la Gorjului). Zilele astea ma apuc sa o dau jos sa o vopsesc. :cursing:

ps: Am lasat-o la bulevard deoarece la mine in spatele blocului se toarna beton in parcare.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine - luni - trebuie sa o duc la detailing - nu e spalata de 3 saptamani ca lumea - decat ploaia din Croatia - si in plus arata ca un viespar. Si dupa ultima excursie de 3.600 km am depasit 32.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat cele 4 discuril de frana originale cu unele pe Textar si i-am pus tot placute noi Textar. I-am indreptat jantele de pe fata la Autosoft...si cam atat.

ps: Discurile originale m-au tinut 175k. Pe cele de pe spate le-am oprit deoarece mai pot fi folosite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat cele 4 discuril de frana originale cu unele pe Textar si i-am pus tot placute noi Textar. I-am indreptat jantele de pe fata la Autosoft...si cam atat.

ps: Discurile originale m-au tinut 175k. Pe cele de pe spate le-am oprit deoarece mai pot fi folosite.

Si de ce ai mers pe Textar si nu pe Ate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat uleiul +filtrele la 244 ;

Cumva am gasit ulei de cutie atf tip f/g

si l-am schimbat sa fie dupa specificatii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce ai mers pe Textar si nu pe Ate?

Si de ce ai mers pe Textar si nu pe Ate?

Astea le-am gasit. Au fost ok la pret si din cate stiu sunt de calitate buna + ca merg pe premiza Textar discuri...Textar si placute. Cred eu ca se "pupa" cel mai bine.

ps: Daca puneam Ate ieseam ceva mai mult. Imi plac discurile astea ca vin cu vopsea gri ca jantele. Se vad demential.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am si eu discuri si placute Textar - de 2 ani se comporta ireprosabil. Schimbat placutele tot Textar, cu 2 saptamini inainte de plecarea spre Slovenia.

Andu - intreaba-l pe Iulirx de ce NU mai vrea niciodata ATE :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helm eu am jante in 5 spite si se vedeau oribil discurile alea ruginite. Sper sa tina macar 1 an...doi vopseaua aia argintie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am dat bara spate jos...si am lasat-o la vopsit. Daca vedeti un volvean negru fara bara...al meu este. Aveti idee ce este in bara de protectie? Din portbagaj iese un cablu cu o mufa....care duce in bara. N-am senzori de parcare. E cumva antena de la radio? :help:

ps: I-am dat si ornamentele de la parbriz care duc pana la luneta deoarece sarise lacul pe ici pe colo. Sa vedem cat tin de data asta

ps2: Aveti idee cat o costa un bandou dreapta fata? Vreau sa il inlocuiesc deoarece s-a cojit lacul de pe el si are cromul valurit.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca prinde bine la radio si fara. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am facut plinul si am pus si un aditiv 2+2,am turat-o peste 4000 si nu mi-a mai taiat benzina(ce-i drept nu face mereu, dar o sa vad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E din bobine parerea mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi statea relantiul la 1200, dadea sa se opreasca cand porneam A.C. si abia se misca.

In consecinta am decis sa incep cu ce e mai simplu: sa schimb filtrele.

Nu stiu cui i-am gresit dar ce am gasit in filtrul de motorina (regret ca nu am facut poza) nu am mai vazut in viata mea la nici o masina, desi nu avea mai mult de 10-15k km.

1. Elementul filtrant era atat de imbacsit incat presiunea ii daduse forma conica;

2. Cam la maxim 3 saptamani, am obiceiul sa purjez apa... dar motorina, nu era in el nici macar cat sa faca un strat intreg.Era plin ochi de apa. :-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi statea relantiul la 1200, dadea sa se opreasca cand porneam A.C. si abia se misca.

In consecinta am decis sa incep cu ce e mai simplu: sa schimb filtrele.

Nu stiu cui i-am gresit dar ce am gasit in filtrul de motorina (regret ca nu am facut poza) nu am mai vazut in viata mea la nici o masina, desi nu avea mai mult de 10-15k km. ...

Pai nu sunt destul de multi km. 15.000 ca sa-i schimbi filtrele ?

Altfel, iata unul din multele motive pentru care iubesc eu motorul pe benzina. Dau cam aceiasi bani cam cat as da de as avea motor pe motorina, doar ca eu ii dau cu precadere la benzinarie si mai putin la service sau pe piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu sunt destul de multi km. 15.000 ca sa-i schimbi filtrele ?

Altfel, iata unul din multele motive pentru care iubesc eu motorul pe benzina. Dau cam aceiasi bani cam cat as da de as avea motor pe motorina, doar ca eu ii dau cu precadere la benzinarie si mai putin la service sau pe piese.

E mult, de data asta le-am scapat un pic. Chiar 15k, cel de motorina nu avea dar peste 10k sigur.

Am mai schimbat cateodata la 8000 dar nu era nici de departe in halul asta. Era chiar ok.

Ce ma mira, e apa foarte multa...

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi merge bine maşina, acuma?

Ai vreo benzinărie de la care alimentezi sistematic? Dacă da, spune-ne-o şi nouă, să ştim s-o evităm... ;D

Merge bine dar preventiv, cred ca o sa mai schimb odata filtrul.

Da, de vreo 3 ani alimentez de la o singura statie peco si tocmai de asta pana acum nu am avut probleme.

Cred ca posibilele cauze sunt in alta parte.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now