DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Schimbat inca un rulment fata ..... niste filtre....... ceva bieleta....... si pe urma pedala. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pedala de ce ai schimbat-o? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pedala de ce ai schimbat-o? ;D

Avea bataie mare de la rulment!!! :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit azi placutele de frana pentru trenul spate, marca ATE. Daca am ales bine ori ba producatorul, ramane de vazut.

Putin mai complicata operatiunea cu pistonul care nu se lasa impins inapoi decat prin presare concomitent cu rotirea sa, insa a mers pana la urma.

Ramane sa vad cum va decurge treaba pe trenul fata.

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am alimentat si am observat dupa ce angajatii de la statie mi-au sters parbrizul ca am o crapatura de toata frumusetea in parbriz - Casco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am montat sambata bara spate, azi ornamentele care vin de la geamul fata pana la luneta din spate, i-am curatat scaunele din fata, fetele de usi si stalpii de unde vine centura. Ramane sa fac o curatenie generala in portbagaj si in buzunarele laterale ale portbagajului. Cred ca o sa se lase cu scoatere de mochete si cu furtunul cu apa si dero.. in portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat bara stabilizatoare fata .

Să nu uiţi să ne spui şi nouă ce diferenţe sunt şi cât eşti de mulţumit! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferente mari nu sunt, cred ca nu trebuia s-o comand pentru ca mecanicul meu s-a inselat de data asta ,dar asa e in tenis . S-a pacalit pe banii mei si cea de pe masina am sa fac un topic de vanzare sa mai reduc din paguba . :blackeye:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acesa este tamponul reproiectat pentru a dura mai mult?

ps: Azi i-am facut curatenie generala in portbagaj...am scos toata mocheta(inclusiv de pe usa portbajaului), bateria, dopurile de cauciuc. Am spalat peste tot cu dero...mai putin in partea stanga unde este blocu de sigurante si ce mai e. Maine le montez.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie aşa pentru că are rolul de a se opune torsionării (răsucirii) cutiei de viteze şi motorului.

Ce n-am înţeles eu e unde e fabricat, pe cutie scrie Made in Poland şi Made in Germany... ;D

Zack, da, ăla e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Poland mai mult ca sigur..GErmania a ramas doar cu ambalajul:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie aşa pentru că are rolul de a se opune torsionării (răsucirii) cutiei de viteze şi motorului.

Abstract.... ??? Apoi de ce o fi asa scrijelit? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deoarece vine pe original si nu au voie sa ambaleze decat daca e polizat codul si fabricantul . Daca va uitati pe cel original e facut in polonia . E acelasi tampon pentru ca se vede putin codul chiar daca au vrut sa stearga nu le-a mers suta la suta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, care este motivul sau cauza pentru care se sterge codul si fabricantul? Asta pentru cultura mea generala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am postat mai sus.

Azi am montat tamponul dureaza 15 minute ,e alta viata cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În ultima vreme:

  • Am dat jos puntea spate, care se ţinea de şasiu în doar trei şuruburi (din patru!), un şurub a căzut pur-şi-simplu, se pare. Spun asta pentru că nu există urme de lovituri sau intervenţii în acea zonă iar celelalte trei şuruburi erau neatinse. I-am înlocuit bucşele dintre ea şi şasiu plus încă câteva. Am montat OEM şi Lemforder. Pe care mai era ceva lizibil, dintre cele pe care le-am dat jos, scria BOGE, deci, din câte ştiu, erau OEM;

post-820-0-30908900-1340432642_thumb.jpg

  • Am înlocuit setul de arculeţe ale saboţilor frânei de mână. Am montat ATE;
  • Am înlocuit suporţii motor (faţă şi dreapta, pe cel din spate l-am înlocuit când am înlocuit caseta de direcţie). Am dat jos OEM şi am instalat Lemforder;
  • Am înlocuit lichidul de frână, DOT 4+;
  • Am reglat geometria roţilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am continuat igienizarea interiorului...

De data asta am dat cu solutie de bicarbonat alimentar pe partea textila a scaunelor.

Pe caldura, 10 minute daca stateam in masina, ieseam din ea cu un miros impregnat... pe care as prefera sa nu il descriu.

Acum s-a rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În ultima vreme:

  • Am dat jos puntea spate, care se ţinea de şasiu în doar trei şuruburi (din patru!), un şurub a căzut pur-şi-simplu, se pare. Spun asta pentru că nu există urme de lovituri sau intervenţii în acea zonă iar celelalte trei şuruburi erau neatinse. I-am înlocuit bucşele dintre ea şi şasiu plus încă câteva. Am montat OEM şi Lemforder. Pe care mai era ceva lizibil, dintre cele pe care le-am dat jos, scria BOGE, deci, din câte ştiu, erau OEM;

post-820-0-30908900-1340432642_thumb.jpg

  • Am înlocuit setul de arculeţe ale saboţilor frânei de mână. Am montat ATE;
  • Am înlocuit suporţii motor (faţă şi dreapta, pe cel din spate l-am înlocuit când am înlocuit caseta de direcţie). Am dat jos OEM şi am instalat Lemforder;
  • Am înlocuit lichidul de frână, DOT 4+;
  • Am reglat geometria roţilor.

Se vede ca iti iubesti Volvoul :D

Edited by Roberto
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri, masina mea a primit set nou de cauciucuri de vara - Michelin Pilot Sport 3.

Le-am luat de la @ pr3zon si cu ocazia asta il recomand cu caldura. Prompt, pretul cel mai bun pentru modelul pe care l-am ales.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

În weekend, am făcut un plin. În Ucraina, desigur. 70 de litri, aproximativ 285 RON, de la Ukrnafta. 9,2 grivne/litru.

(poza e făcută în altă benzinărie, OKKO, am făcut-o pentru afişul cu Volvo) ;D

post-820-0-89834800-1341214251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mici investigatii se pare ca unul din becuri era putin fisurat si au fost schimbate ambele becuri...merci Bogdan

Am facut si ITP, urmeaza revopsirea..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am incercat sa remediez efectul de racire de la A.C. Facea o racire f slaba... se simtea ceva pe viteza 1 si 2 dar mai mult de minus 4-5 grade raportat la temperatura de afara nu reusea sa faca.

Zis si facut: ma duc la service unde stiam ca au un sistem simplu, cu butelie. In schimb, aveau adus un sistem nou, computerizat.

Imi scoate uleiul (care au zis ca nu prea era), freonul vreo 200grame, fac vid... baga inapoi ulei dar cand sa bage freon inapoi, mai mult de 150grame nu au intrat; se bloca procesul la ~17%.

Dupa inca cateva tentative si demontat ceva piese de sub capota in incercarea de a gasi cupla/mufa pentru furtunul de presiune scazuta, ne-am lasat pagubasi.

Culmea, culmilor e ca acum imi merge sensibil mai bine A.C.-ul dar tot departe fata de cum ar trebui. Plus ca am observat ca nu decupleaza ambreiajul la compresor. Am stat vreo 10-15 minute sa il urmaresc si doar se invartea in continuu. Numai daca deconectez a.c.-ul se decupleaza...

Stie cineva care ar putea fi motivul pentru care nu s-a incarcat instalatia?

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now