DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Nu stiu ce i-am facut azi ca nu am fost in tara. Iar saptamana viitoare iar nu stiu ca o las la Andy - el stie ce ii va face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am cumparat ieri o palnie pentru rezervor :D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat distributia in w-e.....la 125 kkm....erau impecabile curelele....cel putin vizual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spalat-o bine, dar bine, bine de tot :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce i-am facut azi ca nu am fost in tara. Iar saptamana viitoare iar nu stiu ca o las la Andy - el stie ce ii va face.

Azi am luat-o cu parbriz nou - a facut treaba buna - nu cred ca intra apa pe langa parbriz :).

Sa nu uit - avem un V40 la Primus - cred ca il vedem pe drum de saptamana viitoare - scuze Andy daca are surpriza. Frumos rau - mi-a placut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am cumparat 2L de lichid servo-directie Febi 06161, sper sa-mi ajunga pentru schimb ;D ;D ;D!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am montat izolatoarele pentru arcurile spate, am înlocuit lichidul de răcire şi am schimbat parbrizul. Detalii despre preţuri, aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am reusit sa lipesc oglinda retrovizoare centrala.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai dat o lupta cu prietenul de o viata... rugina. :D

Mi-am promis ca nu mai fac nimic la capitolul asta si o las asa cum vrea ea dar dupa cat m-am agitat cu masina asta, nu diger prea bine privirile "uite in ce hal a adus masina"...

Deci: o pata de rugina pe portiera stanga fata, baza hayonului ruginita, aripile spate ruginite, ce mai... ici-colo pete de vopsea. :P

post-169-0-59111800-1342786763_thumb.jpg

...mostra de rugina

post-169-0-26252300-1342786765_thumb.jpg

...dupa indepartarea ruginii

post-169-0-85489600-1342786767_thumb.jpg

...dupa aplicarea unui strat de Epoxy Brunox

Am folosit o makita cu baterie si cap de perie de sarma.

Pentru rugina e foarte bun Brunox; il recomand. Anul trecut l-am folosit pentru a estetiza capota in vederea itp si a rezistat mult peste asteptari. Unde am curatat bine, nu a revenit rugina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa-mi extrag un ghimpe din minte. Masia a primit o noua curea de distributie, role, pompa de apa, precum si cureaua de transmisie cu cele doua role aferente.

I-am luat prin intermediul colegului Asfaltuscat (caruia ii multumesc) un cadou sub forma de prag dreapta, pe care deocamdata nu pot sa il ofer datorita clipsurilor de plastic ce nu au o prindere ferma, lipsindu-le cate o urechiusa.

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar am abuzat de aparatul de spalat cu presiune si am facut masina boboc ;D ;D ;D

Am alimentat de 100 lei;

I-am mai cumparat un aditiv pentru motorina pe care o sa-l pun in cel mai scurt timp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am schimbat o tija pe la motor (swirl.....), sper sa fie suficient.. mulțumesc lui Alex și Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am schimbat o tija pe la motor (swirl.....), sper sa fie suficient.. mulțumesc lui Alex și Bogdan

Cam ghinionist esti cu acest T8.Nu ai fi avut voie sa ai "bube" cu asa masina la citi km reali ai luat-o.Scuze de offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, este vorba de un "bad design", cam cat sa tina o bucata de plastic de 30 de lei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, este vorba de un "bad design", cam cat sa tina o bucata de plastic de 30 de lei ?

Volvo for life? laugh.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ghinionist esti cu acest T8.Nu ai fi avut voie sa ai "bube" cu asa masina la citi km reali ai luat-o.Scuze de offtopic

Asa ma gândeam și eu când am luat mașina asta pt oraș, nu ar trebui sa am probleme...unele se puteau rezolva mai simplu și ieftin...poate și greșeala mea deoarece de câte ori mi-au spus cei de la Primus ca trebuie sa schimb ceva am schimbat :smile:....ultima problema, asta cu swirl, din ce am mai citit pe net apare cam la toți cu motoare D5... când mi-a apărut eroarea în bord și am oprit la Volvo Brașov, tipul de la mecanica spunea ca a schimbat f multe tije... dacă tija nu e schimbata la timp se strica alte piese ( nu le-am reținut numele) dar înlocuirea lor costa 1800 lei în Brașov

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo for life? laugh.png

In afara de, poate cateva modele de prin 60-70, nu exista masina pe care sa o folosesti zilnic si sa te tina o viata, fara ca la un momentdat sa trebuiasca sa ii schimbi aproape toate piesele. Daca mai e si turbo... totalmente exclus.

Traducerea corecta este: pentru viata. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, sunt constient de acest lucru, ziceam asa sa il enervez putin pe bogdan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimineata - bateria moarta. Dotat Volvo cu baterie noua.

Vara asta, chiar inainte de concediu, m-a cam pus la cheltuiala masinuta mea. Cauciucuri noi, filtre, acum si bateria. Dar ce sa fac daca o iubesc? :love5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimineata - bateria moarta. Dotat Volvo cu baterie noua.

Vara asta, chiar inainte de concediu, m-a cam pus la cheltuiala masinuta mea. Cauciucuri noi, filtre, acum si bateria. Dar ce sa fac daca o iubesc? :love5:

Ar fi bine sa o duci la cineva sa descoperi de ce a fost bateria moarta. Altfel o sa le tot schimbi si o sa ramai cu o problema ascunsa in masina. Am patit la fel cu masina sotiei si pana nu i-am batut bine la cap cu problema nu s-a rezolvat (la mine a fost ceva bobina de la electromotor care facea uneori scurt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am făcut plinul. În ţară, din păcate... vreo 440 RON pentru 70 de litri... :banghead: ...băga-mi-aş... pardon! ...scumpă ţară, dom'le, 't-o'mnezo de Uniune Europeană! ;D

PS: Evident, aprox. 300 ml de 2T de la Mol, înainte, să fiu sigur că se amestecă... o să fac economie la lichidul de parbriz, o să bag apă cu detergent de vase... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tudor - Bateria era cea originala de pe masina. Avea aproape 5 ani. Sper sa fi murit de batranete. Singurul lucru verificat a fost acela de a nu avea consumatori "ascunsi". Si nu am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tudor - Bateria era cea originala de pe masina. Avea aproape 5 ani. Sper sa fi murit de batranete. Singurul lucru verificat a fost acela de a nu avea consumatori "ascunsi". Si nu am.

@Laura: Si a mea (Volvo V40) are baterie cel putin de o varsta cu ea (13 ani) si porneste numai sa-i arat cheia. Vehicolul anterior l-am vandut dupa 6 ani cu bateria originala, la fel pornea cum vedea cheia. Nu-s specialist, dar bateriile nu cred ca mor brusc, peste noapte. Sigur trebuie sa fie un consumator bine ascuns, care isi face de cap pe acolo.

On topic: reparat bara fata dupa ce a pierdut lupta cu o piatra localnica pe drumul spre casa de la mare si o julitura pe ornamentul de pe usa dreapta obtinuta la mare :crybaby: Sa nu ma intrebati pretul :cursing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la vulcanizare unde i-au pus un petic la cauciucul stanga fata care se pricopsise saptamana trecuta cu o sarma care a intrat prin talpa si a iesit prin lateral. Am avut snur in gauri, dar pentru siguranta am ales peticul :D :D :D!

Si o poza facuta la tarifele de la vulcanizare ;D ;D ;D:

post-1775-0-49684600-1343890362_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now