DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Nu e vorba de 5lei, e o problema de principiu si in cazul asta inseamna crestere de 1/3... in august cat era euro? Cu 1/3 mai mic? :)

Principiul e ca daca mergi la magazin si ceri direct piese "de marca", incearca sa iti umfle pretul. Nu e prima oara cand observ asta si asa e la majoritatea magazinelor. Daca ceri variante sau ceva mai la buget, ai mai mari sanse sa obtii pret corect la piese "de marca".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, cine crezi ca vrea sa vanda un filtru pe luna si sa castige 2 lei la el ? :) Nu vinde 10 pe zi ca la Logan, sa aiba un castig cat-de-cat acolo... Come on, parca nu ai sti care-i economia de piata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca m-ai facut sa verific in mai multe locuri pretul la filtrul de motorina Mann si se pare ca asta e pretul (~20lei) mai peste tot. :D

Totusi, d.p.m.d.v. ideea cu preturile "dupa cum vezi omul" ramane. Am invatat ca daca prinzi un pret bun de la un vanzator, pe ala sa il cauti si sa faci tot posibilul sa isi aminteasca ce ti-a zis, ca daca mergi la alt coleg dupa cateva ore sau a doua zi si intrebi exact de produsul ala, e foarte posibil sa obtii alta poveste.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q.E.D..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caz concret:

Cautam amortizoare spate prin toate locatiile mai putin la magazinul de cartier. Intru intr-o zi acolo cand era patronul. Probabil ma stia din vedere ca de acolo imi luam maruntisurile: braduleti, silicon, coliere, ceva scule urgente, polish, etc...

Ii povestesc domnului de problema, ca am o masina mai rara fara prea multa valoare, la care e cam greu sa gasesc niste amortizoare spate pe gaz la un pret "decent"... mai schimbam amabilitati, suntem vecini, etc si pana la urma imi face oferta de 250lei pentru 2 amortizoare spate pe gaz. Le-am cumparat.

Dupa ~10luni, in urma unor "pasarele" de ale mele am vandut amortizoarele de la el ca am zis ca ma zdruncinau prea tare. Dar schimband si arcurile cu unele mai moi intre timp, eram din nou dispus sa le incerc.

Merg la acelasi magazin, dau de patron, incerc sa ii explic pe scurt ce bine m-a omenit ultima oara si daca mai are amortizoare din alea. Raspuns: Am, 180lei bucata. Stiam din alte locuri ca respectivul amortizor a ramas la acelasi pret la restul magazinelor si incercand sa scot castanele din foc, zic: cred ca nu e acelasi cod/produs... si ce mi-ati ofertat dvs. sunt niste amortizoare pe gaz, mai scumpe (tot de la acelasi producator) decat cele de data trecuta. Ii dau codul amortizoarelor (evident, tot de la cele pe gaz :D ) si ete ca alea costau tot ca data trecuta. :P

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat partial v40(maine schimb bujiile cu unele originale)

las pozele sa vorbeasca :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate cu cat ai luat variatorul ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate cu cat ai luat variatorul ? :smile:

Tot de curiozitate, in care poza e variatorul ? :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot de curiozitate, in care poza e variatorul ? :smile:

In prima poza in cutie albastra :)

Am schimbat si bujiile am pus originale volvo; setul 120 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plinul cu benzina VPower de la Shell (doua) si inca 1200km la bord. Se apropie vertiginos de schimbarea prefixului. Saptamana trecuta am reparat si frana de mana care s-a stricat exact inainte sa plecam prin Alpi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina Shell la noi ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate prin vreo...comuna :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina Shell la noi ? :blink:

N-am spus ca la noi! Dar as vrea sa fie. Lui Volvel ii place de minune benzina asta, dar e scumpa de numa'. Dar acum, la al doilea plin, toarce altfel. Cred ca merita si masinuta un tort, macar o data in cei 3 ani de cand suntem impreuna.

Poate prin vreo...comuna :laughing7:

Mare comuna asta! Asa mare, ca tipa din GPS nu mai vorbeste cu mine :dontknow: ! Si ca rezultat, am ratat iesirea si am nimerit intr-un nenorocit de tunel (prin comuna, nu prin munti)!

Off topic: in comuna asta dieselurile sub euro4 nu au ce intra (is prea :bgsok: ). Traiasca benzinarele! :angel12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spălat motor și upgrade tija swirl, care îmi sărise iar...merci G

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit flansa amortizor comandata de pe ebay.de

I-am intrebat inainte sa o comand ce hram poarta si oamenii mi-au zis adevarul...

E un no-name de asa o frumusete, ca si made in china ar fi prea mult pentru ea. Vorba cuiva... plastilina. :P

Pe praful asta... am sa o montez cat mai curand si sper sa ma tina macar 20k (fata de 300k cat a tinut aia originala), pe urma... traim si vedem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spalat-o!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca au dreptate cei de la Volvo cand zic ca o masina de a lor tine in medie 16 ani...

post-169-0-57558900-1350920475_thumb.jpgpost-169-0-90969500-1350920476_thumb.jpgpost-169-0-21012200-1350920478_thumb.jpg

...avea data fabricatiei pe ea: luna 12 anul 95.

In sfarsit am rezolvat cu bataia in volan la curbe pe stanga, sentimentul neplacut al "roadhandling"-ului de tigaie... si s-a si indreptat volanul, care nici nu l-am pus drept ultima oara cand l-am scos dar nah...

Ca fapt general, daca se mai intalneste cineva cu problema asta, la seria 400 flansa nu are treaba cu rulmentul. Rulmentul nu prea se strica, e doar de ghidaj. Poti sa il iei bucatele de pe jos, asamblat la loc si nu va face nici un zgomot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat 2 bucati 9208257 cleme prindere sezut si 6 bucati clipsuri bara fata 3541113 .Am curatat heaterul . Am schimbat uleiul si filtrele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu' ceva zile am spalat-o!

post-1775-0-87824100-1351612563_thumb.jp

post-1775-0-98554300-1351612568_thumb.jp

Edited by Andu G

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bijuterie...curata,atat exterior cat si interior.(am vazut pozele in care ai facut curat si in ea,curat radical!)De la tine as cumpara o masina,e de vanzare? :hello:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bijuterie...curata,atat exterior cat si interior.(am vazut pozele in care ai facut curat si in ea,curat radical!)De la tine as cumpara o masina,e de vanzare? :hello:

Multumesc pentru apreciere! Are si ea hibele ei! Mai sunt unele chestii de rezolvat la ea (cum ar fi sistemul audio, mai exact casetofonul), mici defecte optcice pe la caroserie, etc! Cu timpul (sper cat mai curand), cu bani, rabdare si devotament sper sa o fac de invidiat! :hello: :hello: :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu deja te invidiez pentru ea...xc90 e in plan dar mai indepartat deocamdata,momentan ma bate gandul la un s60 d5.Oricum devotamentul tau fata de intretinere,reparatii si pricepere sunt de invidiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am schimbat stergatoarele de parbriz... cu cele care au fost anterior. :D

Alea vechi am considerat ca 6 luni le-au fost suficient si le-am aruncat in beci dar dupa vara asta incendiara... am vrut sa vad cum se comporta cele vechi si intr-adevar caldura soarelui distruge rapid orice este cauciuc si stergatoarele vechi sunt de departe mai bune decat cele noi.

Am schimbat si oglinzile... aviz amatorilor: daca aveti o masina sh, pe care nu o aveti in posesie de noua ar fi bine sa verificati aspectul asta. Am scos afara oglinda de pe dreapta si am realizat foarte rapid de ce nu aveam incalzire in ea: era o oglinda normala, fara incalzire, pusa la plesneala de fostul/fostii proprietar/i... cu mufele de la fire izolate frumos si mie imi parea ca are doar un delay fata de oglinda stanga care functiona. :P

Btw... asferitatea oglinzilor cum ar trebui sa fie? Ca am gasit deja 3 part no din care am cules ce am ales dar pe dreapta asferitatea e pe interior si pe stanga e pe exterior... asa ar trebui sa fie?

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe stinga e indicat sa ai oglinda dreapta care sa-ti poata indica viteza relativa reala a celui care te depaseste. Pierzi la acoperire, cistigi la apreciere...

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now