DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Am schimbat la xc90 uleiul de servo, de grup, de cutie, de AOC si filtrul la AOC. Toate erau destul de "tulburi".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule, cred ca te-au mirosit ca ceri bani pe voluntariat ;D

La mine am facut o simulare acum, si aveam clasa M3, am trecut la M2, si de la 549RON a scazut la 535RON...

Iar la Smart, trec de la B3 la B4, si de la 170RON a scazut la 158...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut acum 2-3 saptamani la S60 cu 280 lei pe 6 luni, pe rcaieftin :D. Astazi am montat rotile de iarna si am reparat incalzirea in scaunul soferului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A crescut RCA-ul la tineri/incepatori, am mai auzit plangeri si din alte parti. Eu sunt pe B4 si e cam acelasi de vreo 2-3 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa mai inteleg ? Paul ( de la service) si Brava spun ca e o rezistenta, iar Volvo244, Midnightcaller si altii spun ca e un tranzistor.

O sa fac in felul urmator : In cazul ca se va mai manifesta defectul, voi merge iar la service si le voi cere o explicatie si o reparatie. Am primit asigurari ca e o rezistenta care costa cam 100 de lei. Asa ca nu e un capat de tara.

Din păcate,aeroterma a găsit de cuviinţă să-şi dea obştescul sfârşit. Dar să nu credeţi că a murit ai nu mai am aer. Nu, precum o stea de pe cer, care când moare devine supernova, aeroterma funcţionează doar la viteză maximă, chiar şi când e pe zero.

E un infern să huruie tot drumul la viteză maximă.

Ştie cineva dacă se poate opri, în mers, desigur. Asta până luni când sun la service, unde a rămas să revin dacă mai face probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-ar fi să-i scoateţi siguranţa? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

este mai usor sa dai jos mufa de pe releul care este pentru turatia maxima,

este sub torpedo sub polita (2 suruburi exact ca la schimbarea filtrului de polen )situat pe motoras;

scoti mufa si nu mai suna :smile:

vezi aici :

http://www.volvoforu...ad.php?t=151720

releul asta e:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma a facut "plici" tranzistorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat discuri frana fata,placute frana fata,flanse amortizor fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat etrierul stanga spate dar din pacate era blocat cablul de la frana de mana--alti bani,alta distractie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

este mai usor sa dai jos mufa de pe releul care este pentru turatia maxima,

este sub torpedo sub polita (2 suruburi exact ca la schimbarea filtrului de polen )situat pe motoras;

scoti mufa si nu mai suna :smile:

vezi aici :

http://www.volvoforu...ad.php?t=151720

releul asta e:

Multumesc pentru link. Din tutorial constat ca sunt mai mult de doua suruburi de desfacut. Ce nu inteleg, este de ce nu se poate extrage mufa alba fara a mai desface si suruburile celelalte. Sau se poate ?

Deci pana la urma a facut "plici" tranzistorul .

Deci pana la urma e tranzistor ?, caci in tutorial scrie numai "resistor" !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara i-am refacut RCA-ul pe un an de zile, s-a scumpit fata de anul trecut cu vre-o 130-140 lei.

Saptamana care vine, sper sa am timp sa merg cu ea in service sa o pun la punct, daca nu, la inceputul saptamanii celeilalte!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate dai jos numai polita (2 suruburi )

si vezi mufa releului:)

este tranzistor !00%

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri, pregatire de iarna :

- schimbat ulei (castrol edge professional C1)

- schimbat toate filtrele

- inspectat/verificat tren de rulare, placute frana, aspect general pe dedesubt, totul in regula

- verificat antigel (-34 grade)

- incaltata cu cauciucurile de iarna (goodyear ultragrip 8)

Ar mai trebui si o spalare ca s-a cam murdarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu cateva. Pregatirea de iarna a masinii, discuri franta fata Ate ventilate, placute frana fata ate, revizie filtre mann, ulei mobil , bieleta directie, bielete anti ruliu, brate spate inferioare, brate suspensie spate spre fata, polish faruri si stopuri spate, becuri night vision, curatat interior (tapiterie scaune-usi-plafon-mocheta ), geometrie roti, schimbat cauciucurile vara cu cele de iarna... :smile:

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu cateva. Pregatirea de iarna a masinii, discuri franta fata Ate ventilate, placute frana fata ate, revizie filtre mann, ulei mobil , bieleta directie, bielete anti ruliu, brate spate inferioare, brate suspensie spate spre fata, polish faruri si stopuri spate, becuri night vision, curatat interior (tapiterie scaune-usi-plafon-mocheta ), geometrie roti, schimbat cauciucurile vara cu cele de iarna... :smile:

dar pe unde/cum ai mers cu ea de s-au facut praf atat de repede bielete si bratele mai ales

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar pe unde/cum ai mers cu ea de s-au facut praf atat de repede bielete si bratele mai ales

Nu am mers eu ci vechiul proprietar. Eu doar am schimbat ce mi-au spus la service. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum cam multe pentru o masina din 2008,dar dupa cum spui depinde pe unde si cum a mers fostul proprietar.Apoi mai conteaza si service-ul in care mergi...

Nici eu la S60 nu am schimbat atatea si are ani si km fara numar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum cam multe pentru o masina din 2008,dar dupa cum spui depinde pe unde si cum a mers fostul proprietar.Apoi mai conteaza si service-ul in care mergi...

Nici eu la S60 nu am schimbat atatea si are ani si km fara numar.

N-am stat sa ma uit pe sub ea. La test facut mi-a spus ca roata dreapta spate are o mica deviatie. Si dupa ce au ridicat masina mi-a spus ca e de la brat ca are bucsa dusa dar ca tre sa le schimb pe amandoua si asta am facut. Ca nu era cazul ori ca trebuia....asta numai cei de la service stiu. Oricum in Gl nu am service volvo deci...loc de erori exista. Dar am schimbat sa fiu eu linistit. Oricum masina are 160 mii in momentul de fata. Nu este adusa de afara ci cumparata de aici de la IATSA Brasov

Oricum inainte am avut un passat din 2007. Mi-am facut cruce ca am scapat de asa pacoste de masina. Motor BKP 2.0 Tdi 140 cp. Mai aveam putin si schimbat si scaunele. Masina luata de la weltauto la 65 mii km si avand proprietar Vodafone inainte( deci revizii si piese numai la reprezentanta). Si la 90.000 mi-au picat injectoarele in depasire de era sa mor, apoi la 94.000 mi-a picat ambreajul , la 102.000 picat caseta de directie care este electronica, plus...bucsaraie si altele gen distributie de schimbat. Daca fac un total la 2900 lei injectorul +4500 caseta+2900 ambreiaj + distributie si inca cateva revizii... rezulta ca am bagat inca vreo 3000-4000 euro intr-un an. Am facut in 2011-2012 cam 60.000 km. :)

Deci brate si bucse pica si la 50.000-80.000 si la 150. Depinde de drumurile patriei :)

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari si sa te vad postind aici si dublul numarului de mai sus !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat calc Haldex pe masina, acum merge 4x4, acum astept zapada cu drag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca exagerezi cu pleoapa . :P

Poate gaseste Detonatoru ceva prin Suedia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...tot zilele trecute

Dar acul la combustibil nu vrea sa se miste? ;D ;D ;D!!!

Montat calc Haldex pe masina, acum merge 4x4, acum astept zapada cu drag :D

Uite asa face Bogdan economie la combustibil, scoate calculatorul de la Haldex si merge doar cu tractiune fata primavara, vara si toamna.

Pai bine mai Bogdane, nu puteai sa ne spui si noua smecheria asta sa scoatem si noi un consum mai bun?

Revenind la topic, am alimentat partial rezervorul cu, carburant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now