DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Powerdisc.... :)

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face mult fum albastru atat in gol cat si in sarcina/mers. La rece se opreste, la cald merge balbait, fara putere. Face 4000rpm nu foarte greu (parca mai greu merge intre 2400 si 3000, dupa 3000 e mai ok) iar ulei nu consuma.

Am rezolvat.

Mi-a parut ciudat ca mergea la fel si cu mufa scoasa la pompa de injectie si noroc ca mai e cineva cu masina ca a mea pe forumul asta, ca altfel eram pieton.

Multumesc pe aceasta cale lui @Leose, care a avut amabilitatea sa scoata mufa de la pompa lui de injectie si am putut astfel compara simptomele..

Avansul electromagnetic nu primea curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uraaaaaaa!!! S-a rezolvat și problema cu martorii din bord care se stingeau mai greu?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu... nu ma pronunt. Sunt mai multe "chestii" la masina asta care nu primesc curent iar acum nu am rezolvat cauza (nu am dat de ea), doar am legat avansul de alta componenta de pe pompa... care avea curent.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus xc90-ul la spalatorie unde i-am facut interiorul, exteriorul si bonus...o sapalare la motor. Acelasi "tratament" a fost aplicat si kalosului. Acum sunt curate..

ps: xc90-ul era foarte murdar dupa un drum de 750 km facuti in tara la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mi-a adus Alex discurile de frana +placute spate si uleiul de frana...acum am setul complet (toate ATE)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata a fost la detailing la Expert Detailing. Arata altfel vopseaua acum, au disparut hologramele, au disparut toate zgarieturile superficiale si acum a prins si ea un luciu ca nu prea mai avea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce operatiuni de detailing ai facut, in afara de polish? Protectie de iarna? Interior?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru că merită, adică nu s-a mai stricat de vreo trei săptămâni, i-am luat cadou patru cauciucuri de vară Michelin Primacy HP 215/55 R16 93V, trei cu DOT 2010 şi unul 3010, două cu vreo 6.5 mm iar celelalte două cu aprox 5.5 mm... 440 de lei toate. Mor de nerăbdare s-o echipez cu ele, cred că şi ea, având în vedere unde i le-am vârât, deocamdată... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru că merită, adică nu s-a mai stricat de vreo trei săptămâni, i-am luat cadou patru cauciucuri de vară Michelin Primacy HP 215/55 R16 93V, trei cu DOT 2010 şi unul 3010, două cu vreo 6.5 mm iar celelalte două cu aprox 5.5 mm... 440 de lei toate. Mor de nerăbdare s-o echipez cu ele, cred că şi ea, având în vedere unde i le-am vârât, deocamdată... ;D

Pai bine domnu Heim va laudati prin alte topice ca bagati mii de euro in masina si va cumparati cauciucuri sh ? :smile:

Ce operatiuni de detailing ai facut, in afara de polish? Protectie de iarna? Interior?

Nu stiu ce intelegi prin protectie de iarna. I-au facut polish si apoi au aplicat ceara protectiva pe care mi-au recomandat sa o improspatez (evident tot la ei) la fiecare 6 luni. Interior poate il fac la vara cand o fi mai curat, acum ma urc cu pantofii murdari si parca mi-e mila.

Urmatoarea investitie este un set de folii de securitate pe geamurile laterale fata, poate si pe spate, am avut prea multe incidente in ultima vreme cu cocalari care se dau jos sa sara la bataie parca sunt din ce in ce mai multi si din ce in ce mai tampiti si daca iese vre-unu cu o bata e mai bine sa am folia...

Edited by blizzard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tu ai perceput postările mele ca laudă, I rest my case...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am cumparat (sa aibe pe viitor ;D ;D ;D) o turbina, un alternator, un debitmetru, un convertor pentru turbina si 15 prezoane. Piesele sunt luate de pe o masina din 2006 ce avea doar 84000 km la bord!

post-1775-0-07728400-1358373574_thumb.jp

post-1775-0-22023300-1358373602_thumb.jp

post-1775-0-38085000-1358373631_thumb.jp

post-1775-0-43654800-1358373655_thumb.jp

post-1775-0-54721500-1358373681_thumb.jp

post-1775-0-51227600-1358373717_thumb.jp

post-1775-0-03468400-1358373741_thumb.jp

post-1775-0-51216600-1358373776_thumb.jp

post-1775-0-91370900-1358373805_thumb.jp

post-1775-0-05129700-1358373833_thumb.jp

post-1775-0-91367500-1358373963_thumb.jp

post-1775-0-81429200-1358373998_thumb.jp

post-1775-0-62386200-1358374036_thumb.jp

post-1775-0-19572100-1358374068_thumb.jp

post-1775-0-97858800-1358374101_thumb.jp

post-1775-0-88641200-1358374139_thumb.jp

post-1775-0-06245900-1358374170_thumb.jp

post-1775-0-77119200-1358374200_thumb.jp

post-1775-0-92523600-1358374228_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat ai dat pe alternator? Tocmai am gasit un service under repara alternatoare...si orice motor electric...inclusiv cel de webasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat ai dat pe alternator? Tocmai am gasit un service under repara alternatoare...si orice motor electric...inclusiv cel de webasto.

E secret pretul ;D ;D ;D! Te-ai dus la service pentru motorul webasto-ului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu...a ramas sa il scot de acolo...si sa il duc la baietii aia sa mi-l repare. A reparat un prieten un alternator de a4 si l-a dus 190 ron. Aveau si alternatoare sh de volvo...nu ma intrebati la ce pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack : sunt curios si eu cum/ce/cine/cat , legat de motorasul de webasto, dupa ce il faci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am idee cand ma apuc sa il desfac ca sa il duc la reparat...oricum in decursul anului asta....cel mai porbabil dupa ce dau licenta si scap de facultatea asta care imi omoara in ultima vreme 70% din timp. Daca un alternator a costat 190 lei...nu trebuie sa fie prea scump... O sa postez maine siteul lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu...a ramas sa il scot de acolo...si sa il duc la baietii aia sa mi-l repare. A reparat un prieten un alternator de a4 si l-a dus 190 ron. Aveau si alternatoare sh de volvo...nu ma intrebati la ce pret.

Ai grija, nu mai pomeni pe viitor ce au reparat altii, la alte marci de masini, ca o sa fi pus la colt, in genunchi pe nuci :D. Numai si numai Volvo. Nu conteaza daca alternatorul este acelasi drac, functioneaza la fel si reparatia ar costa la fel. Nu este de Volvo, nu are ce cauta ca exemplu aici, pe forum!

Scuze, dar nu m-am putut abtine :evil5:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stim cu totii c sunt multe componente "universale" la masini....din care VOLVO nu face exceptie. Trebuie sa deschidem ochii si sa nu aruncam cu banii in stanga si-n dreapta.

Ontopic: Eu i-am luat ieri solutie de curatat tapiteria. Zilele urmatoare am inteles ca se va incalzi i am de gand sa curat temeinic tapiteria la s80.

ps: A incercat careva solutia de curatzat/intretinut pielea de la IKEA? Am cumparat asa ceva si sunt nerabdator sa aflu daca este sau nu buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat careva solutia de curatzat/intretinut pielea de la IKEA? Am cumparat asa ceva si sunt nerabdator sa aflu daca este sau nu buna.

Uite aici la postarea nr. 19:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profitand de vantul de ieri seara (nu se mai vedea asa tare fumul care iesea din ea) si de experienta cu CFR-ul de saptamana trecuta, ieri seara am decis sa ma risc cu masinuta spre casa.

Exceptand "suturile", rateurile, lipsa de putere si fumul de rigoare, drumul a fost relativ ok. Undeva de la Sinaia nu a mai putut face mai mult de 2200rpm dar chiar si asa, pe ninsoarea care era, tot am mers mai bine decat restul. Motorul s-a oprit prima oara cand am ajuns in BV, la intersectia de la Mac dar a repornit (ca intodeauna) la sfert.

Vineri eram pe punctul sa schimb pompa de injectie (cu cea trimisa de Ovidiu din Brasov, caruia tin sa ii multumesc pe aceasta cale, ca a vut incredere sa mi-o trimita de proba/fara bani) dar noroc cu cei de la service care mi-au spus ca dureaza 10 ore schimbarea pompei ((!)nu ore de manopera; "operatiune complexa care atata timp ia"!))... binenteles la pretul de rigoare.

Astazi eram pe punctul fie: sa anulez avansul electromagnetic, fie sa maresc debitul din pompa, fie sa schimb eu pompa in parcare, fie sa anulez turbina, etc

Am mai facut cateva teste si am vazut ca totusi avansul electromagnetic functioneaza (atata timp cat temperatura apei este sub 60 de grade, de fapt cum cred a si fost gandit). Tras vacuum pe direct de la pompa de vacuum in pompa de injectie (la boost) nici un rezultat. Tras vacuum direct la richmode-ul de pornire la rece, la fel. Incerc sa vad efectele daca maresc relantiul din parghia actionata de cablu, tot nimic. Nu imi dau seama cum mi-a trecut prin minte sa umblu la a doua parghie de pe pompa... dau intr-un sens, se opreste motorul... dau in celalt sens parca nu se mai balbaie asa... mai dau si vad cum merge tot mai rotund si fumul dispare.

Nu pretind ca am rezolvat problema, zic doar ca momentan merge (fara fum din abundenta).

Multumesc pe aceasta cale Volvo/Vadis pentru lipsa de informatii si multitudinea de informatii gresite, precum si mecanicilor care te vad doar ca pe un bancomat. Mila maxima pentru cei care ii cred.

Diagnoza ne-diagnoza dar sa iei clientul direct cu schimbat pompa de injectie, injectoare, turbina, etc fara nici macar sa deschizi capota si sa incerci cateva chestiuni de baza... chiar cred ca e cazul de niste reglementari drastice in domeniu; oamenii astia nu au nici o responsabilitate. E funny experienta cand ai de a face cu probleme minore dar cand arde, nu mai are nici un haz.

Iarna nu-i ca vara, cum bine a spus un filosof national... iar problemele olandezului, cel putin in acest moment, se pare ca nu au nici o treaba cu electrica. Chiar ma miram cum puteau sa tina de electrica, din moment ce am mers si fara baterie cu el.

Multumesc tuturor celor care s-au oferit sa ma ajute: Midnight, Brava, VLP... si toti ceilalti. Respect.

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi ma bucur sa aud ca s-a rezolvat problema ! Poate ne vedem saptamana asta sa dam o tura cu ea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi ma bucur sa aud ca s-a rezolvat problema ! Poate ne vedem saptamana asta sa dam o tura cu ea .

Musai, ca iar face 5000rpm. Nu trebuie scapat momentul. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, schimbat azi discuri + placuțe pe față, marca ATE + schimbat lichid frana, pus ATE blue racing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare fireasca, nu doresc sa fie ironica deloc - pentru cei care tot vad ca-si pun lichid de frana racing: aveti un stil de condus violent sau asa e la moda, cu racing-ul asta ? Va e frica sa nu fiarba DOT-ul original din cartea tehnica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now