DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Pai Matrixxx, nu e mai simplu cand ai lichid albastru sa-l vezi cand iese pe mustiuc, si sa stii ca ti-a ajuns tot unde trebuie ?

Nu e mai simplu sa folosesti chesti "over-engineered" ca sa stai linistit ca "te tine" si nu-ti ruginesc conductele ?

VOLVO-urile noastre SUNT overengineered, de-aia ne si tin asa bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot veni vorba de over-engineering eu as recomanda filtru de aer sport , chiar daca nu mergeti tare. Reduce consumul, filtreaza cel putin la fel de bine ca cel oem si poate fi reconditionat.

Mi se pare o investitie buna si, pe termen mai lung, chiar o reducere a cheltuielilor.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well, schimbat azi discuri + placuțe pe față, marca ATE + schimbat lichid frana, pus ATE blue racing.

frumos...si eu le-am schimbat acum 3 saptamani si am mers cu ele 350 km...sunt mai silentioase decat cele vechi...nu pot spune ca simt o imbunatatire cand apas frana (pedala este tot moale), dar sunt multumit ( multumesc Alex si Dragos pentru recomandare)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare fireasca, nu doresc sa fie ironica deloc - pentru cei care tot vad ca-si pun lichid de frana racing: aveti un stil de condus violent sau asa e la moda, cu racing-ul asta ? Va e frica sa nu fiarba DOT-ul original din cartea tehnica ?

E mai bine cu Blue , altfel patim ca Andu acum 2 ani in drum spre nationala , cand i-a fiert lichidul de cateva ori pe Transalpina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as recomanda filtru de aer sport , chiar daca nu mergeti tare.

Un exemplu, te rog?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

K&N

E posibil sa trebuiasca mici adaptari, insa merita !

Eu folosesc asa ceva pe focus RS care e un foarte mare "aspirator" de aer si sint extrem de multumit de ele.

"We believe K&N makes The World’s Best Air Filter and we stand behind that claim 100 percent."

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine nu. Nu faci nimic cu el, decat galagie. Si daca ai N/A mai si trage aer cald din compartimentul motor, garantat sa pierzi putere. La cele turbo nu e asa grav pt ca oricum iti incinge turbina aerul, dar daca ai senzor MAF pe admisie si folosesti filtrul imbibat cu ulei (asemenea K&N) o sa ajungi sa ai probleme mai intai cu senzorul si daca nu le rezolvi atunci cu motorul.

Daca vrei sa te convingi cat de bun e filtrul stock, scoate-l. Nu e nici o diferenta de putere intre masina cu filtru si fara filtru, asa ca ce ar putea sa faca filtrul ala sport? Restrictiile, daca sunt, sunt pe tubulatura, unde e sugrumata, are diametru prea mic, sau cotituri.

Stiu ca MCM sunt mai glumeti si nu inspira cine stie incredere, dar testele astea le-au facut mai multi, rezultatul e acelasi. Hartia filtreaza foarte bine si nu e restrictiva, n-ai de ce sa schimbi filtrul stock.

Daca ai un monstru turbo care respria masiv, atunci da, poate e nevoie, dar nu pt ca n-ar fi hartia buna, ci pt ca nu mai e tubulatura in stare sa transporte atat de mult aer fara restrictie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un xc90 d5 e un mare consumator de aer si e turbo.

KN filtreaza mai bine , e mai putin restrictiv, si e Regenerabil.

Nu exista nici picatura de ulei care sa deterioreze vre-un senzor daca il regenerezi asa cum spune producatorul. Daca pui ulei cu nemiluita, atunci ai dreptate.

Nu va exista nici o diferenta de putere , ci doar vor exista o filtrare mai buna si costuri mai mici.

Acelasi lucru : nici o diferenta nu se simte daca scoti filtrul de aer , e valabila si pentru filtrul original, si pentru filtrul KN. Cum dracu' sa fie vreo diferenta daca masina are aceeasi evacuare ? Diferenta se simte atunci cind pui evacuare marita.

Nu mai crede tot ce vezi pe net.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am spus e ca mediul de filtrare nu este un izvor de restrictie, nu are rost sa-l schimbi cu nimic. Filtrul original tine 10-20.000km, si e 50 de lei in cazul meu, pana acum am schimbat 5. 250 de lei in 4 ani, dei trebuie sa mai treaca inca vreo 2 ca sa se amortizeze si pretul kitului de curatare, deci 6 ani ca sa se amortizeze si deabia in al 7-lea economisesc. Daca nu rugineste pana atunci. Cam lung termenul ca sa ma incante. Iar despre cat de performanta e filtrarea, da-mi voie sa am indoielile mele, am vazut filtre K&N si plate de pus in cutia stock si conice. Doar uleiul sa faca treaba, ca in rest nu-mi inspira prea mare incredere ca ar filtra ceva mai mic decat tantarii.

Cealalta masina are elementul filtrant dintr-un soi de vata alba, recomandat sa se schimbe la 30.000 dar eu il schimb la revizia anuala, cam 10-12.000km. Acela e 70 de lei,dar tot nu renteaza prea devreme schimbul.

Tocmai pt ca nu cred tot ce scrie pe net am reticientele mele ca filtrele alea ar fi utile in 99% din cazurile in care sunt folosite ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi s-a facut lumina . I-am cumparat 2 bucati xenon philips d2r .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si m-am gandit si m-am gandit sa-i schimb grila cu model 2002 sau sa o vopsesc pe a mea ?Am ajuns la concluzia ca modelul asta este mult mai frumos ca noul model ,dar o vroiam neagra pe interior si a iesit:

post-4299-0-06888700-1359482854_thumb.jp

Urmeaza ca farurile sa isi primeasca o portie de negru mat la parte argintie din sus ,iar proiectoarele negru mat in interior ramanand doar partea lucioasa.

Iar bara pe viitor va avea parte de o prelungire din fibra ca la modelul BMW M,sau volvo s60 tuuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spalari multe (cam saptamanal) ca nu suport sa-l las cu sare pe vopsea, revizie prin toamna. In curand urmeaza alta, cu curea de distributie cu tot.

Nu...a ramas sa il scot de acolo...si sa il duc la baietii aia sa mi-l repare. A reparat un prieten un alternator de a4 si l-a dus 190 ron. Aveau si alternatoare sh de volvo...nu ma intrebati la ce pret.

Zack, pot sa te intreb cat a fost adusul? Am inteles ca la dus a fost 190 ron, ma intereseaza costul dus-intors! :evil5: Pentru mai multe detalii: http://dexonline.ro/definitie/dus

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am facut eu, ci Bogdan G, dar a facut pentru masina mea :D

post-259-0-73015200-1359748176_thumb.jpg

post-259-0-00169000-1359748179_thumb.jpg

post-259-0-46415300-1359748181_thumb.jpg

post-259-0-11929000-1359748184_thumb.jpg

post-259-0-00009100-1359748186_thumb.jpg

post-259-0-92085400-1359748187_thumb.jpg

post-259-0-88543300-1359748189_thumb.jpg

post-259-0-26931300-1359748192_thumb.jpg

post-259-0-65167900-1359748194_thumb.jpg

post-259-0-57176900-1359748196_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai felicitari amadurora,exact despre ce vorbeam noi rosu cu alb ca la audi .Un pret estimativ pt. lucrare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat incalzirea in scaunul pasager si daca tot l-am demontat, am montat si statia OEM sub el si am tras firele pana la casetofon. Acum astept sa se mai incalzeasca afara sa schimb si boxele :D

PS: am demontat scaunul, clima, casetofonul, telefonul si le-am lasat asa pana dimineata, fara sa scot borna la baterie si nu am gasit nici o eroare

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am mai adaugat ceva kilometri la bord si am depasit pragul de 300k de km.

Urmeaza sa ii fac o revizie mai detaliata,ca merita din plin :D

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vita_fresh

La ce masina ai sarit 300k?

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dino....E clar ca e vorba de S60... :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,asa este.La S60 am depasit 300k.Cu S40 nu am mai mers de aproape un an de zile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi la a mea nimic dar urmeaza :smile:

In schimb la un V70 I facut un service: ulei + filtru, filtru benzina, curatat clapeta de acceleratie electronica (model 2000), schimbat lichid de frana inclusiv circuitul ambreiajului si suportii de la bara din spate care erau ca un aluat de foi :smile:

Apoi la un 850 model 97 schimbat pompa de servodirectie, "spalat" caseta de directie, schimbat antigelul (un handicapat de la un service a pus antigel rosu in loc de verde ). Schimbat filtrul de benzina si rulmentul din capul amortizorului dreapta fata.

A mai ramas de schimbat suportii pt bara din spate, protectiile de praf pt amortizoare fata, led alarma de pe bord si lichid de frana.

post-5223-0-72757700-1360274022_thumb.jp

post-5223-0-35972000-1360274023_thumb.jp

post-5223-0-13255500-1360274024_thumb.jp

post-5223-0-83137800-1360274024_thumb.jp

post-5223-0-55366500-1360274025_thumb.jp

post-5223-0-17513600-1360274026_thumb.jp

post-5223-0-87925200-1360274026_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat stergatoatele fat cu unele Bosch

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat toate boxele, (statia am montat-o saptamana trecuta) si am schimbat oglinda pe dreapta (toata oglinda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am tinut-o vreo 2 zile in service pentru ca mi-a intrat un tip in partea din fata (eram oprit in spatele lui si a inceput sa dea cu spatele dintr-o data) spargandu-mi grila ,un led si spoilerul fata, mi-am dat seama ca nu mergea unul din stropitoare de la faruri,cel din stanga.

Cand au schimbat spoilerul, mecanicii de la VOLVO au strivit furtunul de alimentare al stropitorului intre spoiler si bidonul de apa.

Mi-am "reparat-o" singur,demontand farul pentru a avea acces la furtunul de alimentare al stropitorului.L-am eliberat si l-am "routat" prin carligul lui de prindere din spoiler.

I-am injurat strajnic pe mecanicii de la VOLVO (pentru ca nu aveam nici timp si nici chef sa ma intorc la service pentru aceasta problematica) dupa care mi-am montat farul la loc.

Totul merge ca uns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat sistem audio cu boxe kevlar ,statia aferenta dar si o a doua statie pt boxele din spate care mergeau direct de Hu .Mai necesita boxa centrala, ,subwoofer cu statia incorporata.Ms paunionutz pt info :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi i-am luat baterie japonezei . Am optat pentru o Varta Blue dynamic de 74 Ah cu 680 A curent de pornire . Bateria pe care o aveam inainte era Rombat Champion de 70Ah cu 600 A curent de pornire , care a tinut fix un an .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now