DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

offtopic: Cand am cumparat s80-ul...in primul an am taiat 2 anvelope de iarna si la altul i-am dat dauna (o galma foarte mare) la altul. De atunci numai sh deoarece nu vreau sa arunc cu banii pe fereastra.

ps: Azi am vazut noile Pirelli cinturato p7. M-am indragostit!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat radiator clima

umplut cu freon

bucse 4 schimbate

geometrie roti

4 cauciucuri pe 17

4 jenti aliaj pe 17

total?

mi-e greata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măcar condensatorul ("radiatorul") spune-ne cât a fost şi mai ales de unde. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La sectoriala de azi funkydj si AnduG mi-au schimbat husa de la schimbatorul automat,

le multumesc mult, dar :D ..., nu mai am luminile de la schimbator, maine trebuie sa vad

ce nu e conectat sub capac ... ;D ; sa fiu cinstit eu nu asi fi reusit sa pun husa, a fost nevoie

sa adapteze, avea fantele de fixare pe cadru in alte locuri; fiind si mai mare un pic, au taiat

1/2 cm din husa ... , foarte complicat acest mod de fixare ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat la xc90 uleiul ( 5w30 A5B5) + filtrele (mai putin cel de polen din interior).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mav'o anvelopa low cost nu o sa fie niciodata mai buna decat una premium. Crede-ma ca Pirelli Pzero Rosso sunt niste anvelope de exceptie

Dintre toate cauciucurile cu cere am mers sunt cele mai bune ca aderenta franare directie si ce mai vrei atat timp cat este uscat sau foarte ud pe jos. Daca dai ce mazga sau noroi iei curba drept cu am patit eu pe la Covasna.

Tin foarte putin dar atata timp cat tin esti boier, eu nu am facut niciodata mai mult de 25-30.000 cu un rand. Galme la greu si de la orice groapa sau linie de tranvai ca aveam talonul minuscul.

Scorpioanele tot de la Pirelli au tinut 60.000 in 2 ani (fara iaerni) si mai aveau carne dar le-am schimbat ca sunt mediocre pe orice, nu exceleaza nicaieri sunt compromisul total, medii pe uscat, pe ud, pe noroi si zapada si tari de tin 100.000 km

Nu cred ca s-a inventat cauciucul ala sa fie nemaipomenit si durabil totodata, cu cat sunt mai performante tin mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat la v filtrul de benzina (114 lei Mahle )si aer (41 lei Mahle) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOPICUL ESTE: Ce i-ai facut astazi masinii tale?

Va rog, on topic.

:kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat cap planetara, fixat mufa de la ventilator cu un soricel (nu stiam de ce am eroare de ventilator pe tester :D), pus mastic pe garnitura de la clapeta de acceleratie si urmeaza sa schimb yala portbagaj, care si-a dat duhul aseara (sau cel putin aseara am constatat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am completat cu aditiv Eolys pt DPF + montat rotile pe 17" la Cobai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata? Deja ai renuntat la 18"? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu...boostul. Multumesc Marian78 si VLP, pentru tot ajutorul. :kiss2:

Dat o tura cu masina, momentan 1,1 bar cu BCV original (boost control valve). Maine se pune la loc cel de pe Subaru + inca 2 spire (de scurtat) la actuatorul wastegate-ului si dat inca o tura.

La 1,2 bari ma opresc. Urmeaza injectoare (macar white`s) , FMIC, BOV + alt soft mai agresiv - asta luat de pe ebay (chiar daca e din Suedia) nu-mi prea place (sau sint eu cu prea mari cerinte).

da-ne mai multe detalii, poze , alea alea. sa invete si altii... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Agresor, deja tre sa renunt urgent la masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus dice-ul pe xc90. Are asa:

ECM shoot mass in particulate sistem 5,37 gr

Ecm pressure in particulate sistem 8 hpa

Si la testul de combustie a iesit mai mult decat bine. Ecm engine speed cilinder 1: 700, cilinder 2: 700, cilinder 3: 698, cilinder 4: 699, cilinder 5: 701 rpm/min. Asta cu "apa" motorului la 65 grade C.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si corectia pe injectoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuel quantity correction cilinder:

1 - max 0,13 min 0,06

2- max 0,23 min -0,04

3- max -0,39 min -0,71

4- max 0,83 min 0,53

5- max -0,16 min -0,45

Bogdan....tacanitul ala are momente cand se aude si cand nu. In momentul cand este macar la jumatate apa motorului nu se mai aude. Azi cand am pornit-o de dimineata nu se auzea. Are momente cand se aude. Banuiesc ca o fi ceva ce atinge...(cred ca are legatura cu cat de tare vibreaza motorul.....cu cat e mai cald el vibrand mai putin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu si cu Dinoco (merci praleo) am schimbat rotile la XC. Partea cea mai grea a fost sa coboram rotile de vara si sa urcam rotile de iarna pe scari (16 trepte)! I-am schimbat si 15 prezoane cumparate de la colegul cristisan si am spalat-o!!! La sfarsitul zilei am lasat-o pe rosu :evil6: :evil6: :evil6: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa pun noile stergatoare la xc90 si surpriza!! Nu se potrivesc....desi scriau pe ele "xc90". Acum am doua perechi pentru s80 :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat broasca de la portbagaj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut la s80 o diagnoza. Ghiciti ce am "descoperit" ?! Se pote BLOCA si DEBLOCA CHILD-LOCK-ul cu vida+dice-ul!!! M-ar fi ajutat mult cand aveam usa dreapta spate blocata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa pun noile stergatoare la xc90 si surpriza!! Nu se potrivesc....desi scriau pe ele "xc90". Acum am doua perechi pentru s80 :evil6:

Schimba si tu doar lamela de cauciuc ca sa nu ramai in paguba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now