DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

post-3286-0-90197600-1367215182_thumb.jppost-3286-0-05162800-1367215219_thumb.jpSimplu ,avem un coleg pe forum pe numele lui Bogdan G care are chei made in cina dar calitate ok . Vineri am trecut pe la el si mi-a vazut cheia jerpelita si mi-a aratat cheile made in cina. Am tras o fuga la bricostore am taiat lama dupa care m-am intros la G mi-a scos cipul din cheie (a taiat cheia cu un cuter) l-a montat in carcasa noua impreuna cu placa din telecomanda sii iata cheia.Pentru detalii pret luati legatura cu MR. G in afara de cheie care poti s-o cumperi de la Bogdan te mai costa taiatul lamei bricostore(100lei).
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba si tu doar lamela de cauciuc ca sa nu ramai in paguba.

Am incercat sa scot capacelele alea de plastic de la capatul stergatoarelor dar nu ies. O sa mai incerc....asta daca nu gasesc bonul de casa. Daca il gasesc o sa le schimb cu altele care se potrivesc. Tind sa cred ca sunt doua tipuri de brate stergator la xc90 si s80.

Noaptea trecuta i-am schimbat becurile de pozitie si cele de gabarit/DRL(sau cum se numesc) si i-am confectionat lame noi la stergatoarele farurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat ieri scaunele cu o garnitura bej alcantara dintr-un 850 R :smile: . Montat amplificator din R 4x50Watt (desi nu prea m-a convins suna parca mai bine cel din V70 dar o sa mai analizez, SC 901 nu trimite semnal la difuzoarele din bord cu amplificatorul din 850. Am sa montez und SC805 si am sa testez). Schimbat si capacul la bord cu unul tot bej.

Ramane de montat frana de mana tot din R care e tot din piele bej. Si la praguri scot emblemele cromate cu "Volvo" si le inlocuiesc cu cele din R pe care scrie "850".

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam si un implant de R in viitorul apropiat? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate dupa ce isi va da duhul motorul :) Acuma tre sa schimb distributia....Si apoi al meu e din 95 iar R au fost abia din 96 si electrica e total diferita ar trebui sa schimb in toata masina electricul...no way.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am schimbat piulitele defecte pentru roti, primite de la Alex si i-am mai re-improspatat ITP-ul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de motorina cu tot cu corp... verificat instalatia electrica de sub capota si un solenoid de pe pompa de injectie... + spalat. Am vrut sa scot si rotile de vara din beci dar ajunge pentru o zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi Pana la urma merge bine sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci te rugam sa schimbi la auto! Din pieton devine un R mai mic? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci te rugam sa schimbi la auto! Din pieton devine un R mai mic? :P

Pana in Iunie nu schimb nimic. :)

Din moment ce as cumpara oricand din nou modelul/seria, pentru nevoile mele, a fost cel mai tare R inventat pana acum. :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, de 1 Mai muncitoresc i-am schimbat uleiul (Castrol Edge Profesional 0W30), filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de polen cu carbon activ (toate Volvo OEM) :D :D :D!!! De la ultimul schimb de ulei am mers cu masina 9655 km :hammer: :hammer: :hammer: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios cat ulei iti "papa"

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la ultimul schimb am mai completat cu 500 ml (anul trecut in vara), si acum (inainte de schimb), nivelul era pana la al treilea x (din 8 x-uri care sunt pe joja)!

La cat de rar merg cu masina (9655 km din iulie 2011 pana acum) nu-fi fac probleme ;D ;D ;D!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat maner frana de mana cu cel din R din piele, schimbat iarasi inapoi amplificatorul si cablaj din V70 pt ca cel din 850R se aude mai slab in configuratia actuala, refacut cablaj incalzire bancheta spate original pt a conecta bancheta din R, curatat interior si exterior. Schimbat plastic care acopera maneta de la schimbator si stergatoare, montat insertiile cromate pe care scrie 850 la praguri.

post-5223-0-49618600-1367418869_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, frumos interiorul tau!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum e interiorul lui Cristi, dar eu am salvat poza, in folderul "lucrari de arta".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack, D5-ul vechi nu papa ulei decat dupa 10.ooo km, adica pana la 15.ooo km papa 1L .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum cateva zile am schimbat radiatorul cu ajutorul lui MC. Vechiul radiator era praf. Culmea ca e partea care este expusa la C30 din cauza golului din bara fata. :( Cine stie vechiul proprietar ce off road facea cu masina. Cam asa arata radiatorul meu de AC.

post-4736-0-27658900-1367479486_thumb.jp

post-4736-0-47418400-1367479506_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammmmmaaaaaaaa !!!!

Sa inteleg ca cel de la mine nu rasufla si e ok,da ?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammmmmaaaaaaaa !!!!

Sa inteleg ca cel de la mine nu rasufla si e ok,da ?

Samsung Galaxy S on JellyBean

E ok. Nu sufla si nici rasufla. Sper sa fie ok in timp. In rest la 2 zile de la montaj si probele facute ..e ok. Arata ca dracu radiatorul vechi. Am vazut pe eticheta ca scrie Fomoco si Valeo. Nu stiu de ce bara fata la c30 are golul ala lasat. Arata ca naiba si in afara de asta orice piata, creanga, musca, vrabie etc etc o poti lua direct in radiatorul AC. Eu mi-am montat plasa tunning tocmai din pricina asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Completat freon 350 grame

- Cartus reflectorizant

- Completat ulei compresor 100 grame

Total 224 lei, Primus Auto.

In urma cu o luna am completat instalatia cu full (dar in alta parte), daca chiar mi-a pierdut intr-o luna aproape jumate din freon e nasol, s-ar putea sa am si eu nevoie de un radiator :)

Sa vedem cum arata peste 2 saptamani cand ma intorc la control.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 de grame ?!?!?! :o

Stiu ca de obicei se pun in jur de 40 de grame in compresor !

Defineste "cartus reflectorizant" ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in instalatie + compresor intra in total 200 grame de ulei asa scrie in carte. Cum si freonul era aproape la jumate posibil ca si uleiul sa fi fost tot pe la jumate. Cartus reflectorizant mi-au scris pe deviz, nu stiu ce alta denumire mai are dar este substanta aceea folosita pt detectarea scurgerilor/fisurilor de se vede cu lampa (UV banuiesc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica "UV dye" aka vopsea verde fluorescenta .

Azi dau iar fata jos la C30 sa caut fisura . Evident iar nu merge AC-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now