DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

I-am platit taxa auto exotica 4300 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore, is bune Ufi pentru pret.

Vezi ca exista diferite oferte de la Ufi : filtru de aer+filtru de motorina+polen la X ron!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am platit taxa auto exotica 4300 ron.

Te gandesti sa o vinzi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am de gand sa o vand, as pierde prea mult deoarece am bagat ceva banuti in suspensii, jante, bucsi poliuretan,facelift, interior e.t.c sunt peste 3 mii de euro numai in chestii de genu asta bagati. Cine mai imi da mie pe ea 9-10 mii? Cucu :D asa ca probabil va ramane masina de suflet pana o va prelua alt membru al familiei :D

Parerea mea ca s40 va fi mereu un model deosebit chiar si daca e mai batran. Important e sa fie ingrijita.

Treaba cu taxa e o poveste lunga si deja am facut prea mult offtopic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am re-reglat direcţia. La dealer. Am stăruit puţin şi am reglat şi unghiul de cădere (camberul) la o roată faţă, ca să fie ca şi la cealaltă, deşi ambele erau "în limite".

Am înlocuit ştergătorul lunetei. Mulţumiri, Edy, şterge excelent! ;D

Am înlocuit filtrul de aer de la motor. Am pus un UFI 3016400. Vreo 49 de lei sau ceva de genul. N-am mai folosit în viaţa mea de la acest producător. Măcar s-a potrivit în carcasă. Pe el scrie "Made in Germany". O fi...

.

De parca ar conta.Oricum filtrul de aer e cea mai banala chestie.Poate sa fie si facut pe vapor in oceanul indian.Cred ca si daca ai merge cu capota deschisa numai pe drumuri de tara...de pamant, vara, si tot nu ai reusi sa imbacsesti filtrul pana in 10 mii km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De parca ar conta.Oricum filtrul de aer e cea mai banala chestie.Poate sa fie si facut pe vapor in oceanul indian.Cred ca si daca ai merge cu capota deschisa numai pe drumuri de tara...de pamant, vara, si tot nu ai reusi sa imbacsesti filtrul pana in 10 mii km.

Eu garantez ca in 7000km e imbacsit filtrul de aer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu garantez ca in 7000km e imbacsit filtrul de aer .

Daca zici tu...eu merg cu a mea destul de mult pe camp vara..si vreau sa zic ca nu am scos filtrul semnificativ mai murdar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit filtrul se infunda sau se colmateaza si este in detrimentul celor lavabile care se pot intretine nu conteza daca este murdar sau curat conteaza ca absortia aerului nu se mai face corect si nu mai ai un flux de aer constant e un lucru simplu (trage aer printr-o carpa uscata si una uda :smile: ) masina nu simte foarte tare dar repercursiunile o sa se vada mai tarziu asa nu mai schimbam nici filtrul de ulei ca doar ce daca e negru

Opinia mea personala vrei viata lunga la masina schimba consumabilele cat de des poti

Edited by horica85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar mai des (mai repede) decit trebuie sau mai repede decit ar schimba...nemtii, de exemplu, noi avem destul praf mioritic pe aici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 15k eu cred ca este un numar de km rezonabil. Degeaba schimbi consumabilele des...daca pui unele de calitate slaba.

Ca sa fiu ontopic...azi i-am scuturat presurile din fata (erau pline de pietricele...frunze, etc). Astept sa nu mai ploua ca sa-i fac un interior-exterior mai riguros..

ps: Altfel se imbacseste filtrul de aer si polen la o masina care circula 99% din timp pe asfalt si altfel se imbacseste la o masina care circula des pe drumuri nepavate.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terminat operatiunea "tavanul" :smile: pt ca am ramas cu o gramada de material am tapitat si scaunul juniorului cu alcantara :D

post-5223-0-67033900-1369375652_thumb.jp

post-5223-0-27200800-1369375701_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit perfect, felicitari !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terminat operatiunea "tavanul" :smile: pt ca am ramas cu o gramada de material am tapitat si scaunul juniorului cu alcantara :D

Pentru tavan, plafon de fapt, ne spui si noua cum ai facut?

multumim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am facut un dus; pana acasa l-am murdarit la loc (apropos de praful mioritic). Azi i-am facut o vizita V-ului (macar atata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am văzut şi eu, zilele trecute, ce supărat stătea pe marginea drumului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru tavan, plafon de fapt, ne spui si noua cum ai facut?

multumim.

Mare filosofie nu este ...

Deci dupa ce am demontat plafonul adica : plastic pilon A B C D plastic intre piloni, manerele de sus (4x) , guri admisie senzori temperatura ECC (2x), parasolar (2x), prindere parasolar (2x), prindere plase in portbagaj (2x), plafoniere cu lumina si oglinda. Pe spatele plafonului mai sunt prinse cu "leucoplast" cabluri electrice, deci atentie). La masinile cu trapa se mai scoate marginea care merge de jur imprejurul trapei. Tot pt cei cu trapa : daca scoateti parasolarul sau cum se cheama trebuie mai intai data jos sticla care este prinsa de fiecare parte cu 3 torxuri. Ca sa ajungi la torxuri se ridica trapa in pozitia inclinata si se scot acoperitoarele negre din plastic de pe fiecare parte. Apoi se inchide iar trapa. Acum scoti cele 3 torxuri. Este important de facut asa altfel va fi f greu de reglat trapa. Dupa ce ati scos sticla inchideti parasolarul. De afara se vad acuma 4 plasticuri la fiecare colt care e tinut cu un o bucata de metalica sub "tensiune". Pe bucatile alea de fapt gliseaza parasolarul. Impingeti bucatile spre inauntru si se scoate parasolarul.

De scos se scoate tavanul evident prin portbagaj afara.

Materialul l-am lipit cu Pattex din poze. Se lucreaza cel mai bine din spate spre fata si pe etape. Cam 40cm odata am facut, se vede cred si in poze. Dupa ce am dat bine cu spray astept cateva minute sa se evapore si apoi asez materialul nou. Apoi din mijloc spre exterior presezi si se intinde, scopul este sa nu ai cute si nici "bule de aer". Nu va stresati prea tare la margini si la manere etc pt ca acolo oricum e acoperit si nu se va vedea.

Dupa ce s-a lipit pe toata lungimea am intors pe spate si am dat gauri acolo unde erau gauriule de la manere parasolar etc. am trecut materialul prin gaura si l-am fixat cu "duct tape" nu stiu cum se cheama in romana (in germana e Gaffertape). Oricum a fost ieftina 2euro 5m. Am folosit vreo 15m in total. Pe spate Pattexul nu lipeste din pacate din cauza asta am folosit "leucoplastul".

La parasolar de la trapa am dat jos materialul original a mers f usor. Am scos manerul care e prins in 2 cleme metalice. La fel dat cu Pattex si apoi aplicat materialul, decupat surplus si facut gaura pt maner.

Cam asta e tot...Montajul la loc a fost uman, cam 20 min pt demontat tavanul (in 2 persoane care am mai facut asta ) si remontat poate in 30min ca am fost mai grijulii sa nu murdarim. :D

La trapa am avut nevoie cam 15minute sa o demontez si sa o montez la loc ca nu am vrut sa las "gaura" cat timp ma joc cu parasolarul

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spalat interior-exterior s80-ul si xc90-ul. Ca bonus...le-am dat o carpa pe chedere (unde se inchide geamul) pentru a lua praful strans de ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cumparat aparatoare de noroi fata pentru v40 de la cipilika;

pentru spate cu codul 30889628 (150 lei)noi

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat in sfarsit de spalat scaunele si bancheta (afara, la soare :smile: ), ieri am

schimbat regulatorul de presiune in rampa, ( MC sa traiasca, m-a ajutat mereu, ii

multumesc mult ) si am incercat astazi furtunul de vacuum daca are benzina - e OK!!!

porneste la sfert draguta, sunt tare bucuros, dar sa vedem cat ma tine sh-ul de la

cipilka si el baiat de treaba, mi l-a trimis rapid. asa ca ... :thumbsup2:

CpNmTboooo!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am văzut şi eu, zilele trecute, ce supărat stătea pe marginea drumului...

Asa, invarte cutitul ... :machinegun:

Preventiv, i-am facut o vizita si azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, ce? Ai remuşcări, acuma? Te scap eu de Silver Bullet, dacă vrei... ;D

Îţi dau un ve pe el... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa-ti iei un te nu un ve . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, nu-mi place te că nu are aşa mulţi neme, are doar cepe mai mulţi, prefer un de. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un te e mai bun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now