DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Am spalat pe big brother (xc90-ul)....aspirat....si curatat pe alocuri tapiteria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am apucat de faruri. Drosere OEM, becuri D2s, asteptam lupele bixenon sa ajunga, xenon pe lunga, dar de data asta ascunse bine, sa nu se mai vada matele pe afara :D.

Cateva poze si cu sufrageria, cum arata. Sper sa ajunga lupele si sa le inchei pana vine nevasta-mea de la munca, ca daca vede ce am facut in casa, dorm la usa cu farurile in brate :smile:))

post-259-0-16336400-1371636508_thumb.jpg

post-259-0-58811500-1371636511_thumb.jpg

post-259-0-28349600-1371636515_thumb.jpg

post-259-0-77330100-1371636518_thumb.jpg

Edited by paunionutz
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut un weekend de surubaiala :smile:

La T5-R de la un amic montat incalzirea suplimentara Eberspächer, mai trebuie electricul, a fost destula chinuiala cu conductele, incalzirea este amplasata in spate langa toba.

Se poate monta incalzire auxiliara la S40 2.0D? Si cu softul cum se procedeaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

850 e dpdv al componentelor total diferit. Practic toate componentele masinii lucreaza independent una de alta, sunt putine "puncte comune". Eberspächerul primeste cateva informatii de la climatizare si trimite doar pe un cablu la unitatea de comanda 12V cand apa este suficient de calda. Soft nu este la 850. De fapt nu cunosc la 850 unde sa fie necesar soft pt ceva...

Plus ca e pt o benzina si tu ai un diesel.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • " I-am făcut ITP-ul, la "reprezentanţa Volvo", n-au existat niciun fel de obiecţii. Recomand. În puţin peste jumătate de oră, a fost gata. Preţul, mai mult decât acceptabil. "

@HEIMDALLR, unde este aceasta reprezentanta ?

La Cluj!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Întradevăr, la Cluj este, însă se impun nişte precizări. Nu e reprezentanţă, ci e dealer. Reprezentanţe Volvo nu ştiu dacă există în România.

Maşina mea a trecut cu brio pentru că este o maşină PERFECTĂ ;D , nu din alte motive mai mult sau mai puţin ortodoxe.

Era să uit: azi, i-am schimbat pompa de servo. ;D

Am pus din nou pompa din dezmembrări şi am trimis înapoi la furnizor a doua ZF, care nu făcea presiune când vâscozitatea lichidului de servo scădea, adică atunci când era fierbinte. Uleiul e OEM Volvo, adică CHF11 verde, reambalat.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pam-pam, unul este aproape gata

post-259-0-52180300-1371651448_thumb.jpg

post-259-0-87708000-1371651497_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde gasisi lupe fara angel eyes ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleuuuuuuuu, uitai sa pun eingelu', sa moara bibi.

"Are" si astea niste cercuri dalea, dar nu "lumineaza". Oricum am ales sa nu le mai pun de loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ionutz ce lupe ai folosit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionutze sper ca nu mi-ai consumat tot sparyul . :D

Hai ca a iesit bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine ii pun la cobai o turbina mare si frumoasa de 2L TDI, sa vezi distractie maxima . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvache a primit "distributie" noua! Nu avea decat 50k km insa i-au trecut anii....Surprinzator, dupa 6 ani cureaua arata impecabil iar pompa de apa si rola intinzatoare sunt ok! In consecinta, am folosit aceeasi "reteta": CONTITECH / HEPU / INA. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravooo Folineeeeeeee ! La mai multi km in aceeasi "configuratie" !!! :-*

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionutze sper ca nu mi-ai consumat tot sparyul . :D

Hai ca a iesit bine .

Le-am vopsit cu spray-ul tau si le-am stricat apoi. Am cumparat altul fara sclipici. Ti-l dau pe ala in schimb :D

Nu-mi place de loc cum a iesit la R-ul din poze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti carcotas, sclipicul ala iti mai dadea un minim de 5 cai in plus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meyle nu sunt cine stie ce. Cati km au ?

Sunt cumva Meyle HD ? Gama aia e proasta rau, se plang cei cu BMW intr-o veselie, la fel si cei de pe swedspeed, ca mai mult de 20.000 de KM nu au tinut pe nici un P2.

Roberto, am vreo optiune sa fac vreo reclamatie sau ceva?

Is intregi bucsile dar si-au pierdut proprietatile. Merge directia in toate partile. La aproape 4 milioane bucata si sa nu tina nici 10000km, vad negru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si gata farurile. Nu cred ca m-as mai apuca inca odata

post-259-0-93930400-1371738827_thumb.jpg

post-259-0-07129000-1371738831_thumb.jpg

post-259-0-93825900-1371738834_thumb.jpg

post-259-0-74035900-1371738838_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare grija la frane acu'... ;D La fel am zis si eu dupa ce mi-am pus lupele in Smart, a doua oara nu mai fac ! :))))

Arata foarte bine, cam broscuta asa, dar important e cum vei vedea la noapte cu ele... Si eu cred ca o sa fie mult mai bine decat cu H7 ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat cu o carpa si solutie de protectie a cauciucului motorul la s80. Am descoperit un furtunel de vacum tocit pe-o parte.....si l-am intors pe partea cealalta. L-am pus in asa fel incat sa nu se mai atinga de ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto, am vreo optiune sa fac vreo reclamatie sau ceva?

Is intregi bucsile dar si-au pierdut proprietatile. Merge directia in toate partile. La aproape 4 milioane bucata si sa nu tina nici 10000km, vad negru.

Sincer iti spun, e cam greu sa rezolvi ceva.

Procedeul e foarte greoi + ca toti vor sa scape de rezolvarea pe garantii.

Trebuie sa ai act ca le-ai montat in service autorizat ( si mai noi vezi ca trebuie autorizat Volvo PE MODELUL TAU ), apoi act constatator de la mecanici cum ca intradevar au cedat din cauza fabricatiei acelei piese, apoi cu astea trebuie sa mergi la magazinul de unde le-ai luat, magazinul acela trebuie sa faca nspe acte, sa trimita piesele impreuna cu actele la distribuitor, distribuitorul o sa incerce evident sa gaseasca erori in intocmiri, apoi in cel mai fericit caz ti le inlocuieste CU ACELEASI PIESE, nu primesti banii inapoi, nici tu nici magazinul, ei primit creditare a soldului. In caz ca acea piesa nu mai exista la producator ti le poate inlocui cu altele cu sau fara diferenta de pret.

Si apoi partea misto :

Nu iti va plati nimeni manopera demontarii pieselor.

Nu iti va plati nimeni manopera montarii pieselor inlocuite.

Nu iti va plati nimeni taxi cat stai cu masina demontata pana se rezolva situatia.

Nici un service nu isi va tine blocat un elevator pt asa ceva.

Va dura de la cateva saptamani la luni de zile.

In concluzie, chiar nu merita, pentru tine ma refer.

Chiar si pentru niste amarate de amortizoare e o adevarata bataie de cap atat pentru client cat si pentru magazin.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi mi-am facut directia fara probleme majore doar unghiul de convergenta de pe spate a fost peste valori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now